Hideki hemen Yamiye bakması için şifacıları çağırmıştı gelenler sadece bayıldığını söylediler nasıl bu hale geldiğini sorduklarında Hideki hiçibirşey söylememişti Aimi biraz daha zor durumdaydı bayılmıştı ama kaslarında ezilmeler vardı çok şiddetli bir baskı altında kalmıştı Hideki Aimiyi kendi odasına taşımaları söyleyip bütün ihtiyaçlarının karşılanmasını rica etmişti Yami'nin öğrencisi olduğundan rica etmesi emir gibi sayılırdı. Hideki hemen kütüphaneye gitmiş ve biraz Aura hakkında bilgi almak istemişti kütüphaneye girip birkaç kitaba baktığında çoğunu okuyamadığını fark etti. Aslında Dantianı oluştuğunda dünyadaki tüm bilgi hafızasına yerleşmişti ama Hideki daha fark edememişti. Hideki odasına döndü Aimi'nin hala uyuduğunu fark edince koltuğa yatmaya karar verip uyudu.
Sabah olduğunda Aimi uyanmıştı nerede olduğunu anlamaya çalışıyordu. Anlamıştıda S sınıfı'nın özel yurdunda bir odada idi ama onu buraya koymazlardı sonuçta o en fazla hizmetçi idi.Kafasında neler olduğunu düşünürken koltukta yatan Hidekiyi fark etti hemen yataktan kalktı üstündekiler yüksek kalite kıyafetler vardı tam hidekiyi kaldırıcakken kapı çaldı kapıya giden Aimi kapıyı açınca yurdun çalışanlarından bir arkadaşını gördü.Elinde Yemek tepsisi ile içeri girmişti.
Aimi;Toya Neler oluyor açıklarmısın yanlış birşey falan yapmadım demi.
Toya;Merak etme Birşey olduğu yok bende pek birşey bilmiyorum. Dün efendi Hideki senin odasına götürülüp bütün ihtiyaçlarının karşılanmasını istemiş baygın bir şekilde buraya getirildin antreman sahasında ne oldu bilmiyorum ama savaş olmuş gibiydi Müdür yamide seninle aynı durumda sayılır. Ama o daha önce uyandı Efendi Hideki uyanında cağırmamızı istedi.Şimdi Birşeyler ye
Aimi;Anladım. Sende Gel Beraber yiyelim istersen.
Toya;Başıma bela almak istemiyorum afiyet olsun.
Toya Aimeyi beklemeden odadan çıkmıştı Aimide yataktan kalkmış hideki'nin yanına gidip bakmıştı o ara Hideki uyanıp Aimeyi karşısında görünce sevinmişti hemen sorular sormaya başlamıştı.
Hideki; Aime iyimisin dün bayıldın kaslarında falan ezilmeler olduğu söylendi Çok telaşlandım.
Aime; Efendim Şuan hiçbirşeyim yok çok iyiyim herşey için teşekkürler benim gibi bir köle için bu kadar uğraşmıssınız tekrar teşekkür ederim.
Hideki;Hiç önemi yok Ama sen hizmetçi olduğunu söylemiştin Köle demekle ne demek istedin ?
Aime; Efendim burdaki çoğu görevli köle pazarından alınmıştır akademi sayesinde düzgün şartlar içinde yaşamaya başlamışlardır. Bende köle pazarından alındım ve akademide Hizmetçi olarak çalışmaya başladım Yinede köleyiz mührümüz duruyor.
Hideki; Anlıyorum Okulda kendi grubumu veya klanımı kurmak istesem neler yapmam gerekiyor acaba anlatırmısın ?
Aime; Efendim bizim bu konularda pek bir bilgimiz olmaz ama Müdürden izin gerekiyor ve Müdür Yami sizi çağırmış isterseniz yanına gidince ona sorun efendim daha doğru bilgi alırsınız.
Hideki başını sallayıp çıktı çıkarken de odada istediği kadar kalabileceğini biraz dinlenmesi gerektiğini söyledi. Hideki hızla müdürün odasına gitmek istiyordu çünkü dün olanların cevabını alabilirdi.Hideki müdürün kapısına geldi ve kapıyı çaldı gel sesinden sonra içeri girdi.
Müdür Yami; Hideki hoş geldin gel otur.
Hideki;Usta Dün ne oldu açıklarmısın ?
Müdür Yami;Hiçbir fikrim yok ama daha önce öyle bir baskı altında kalmadım ve öyle müthiş bir bir aura görmedim yakın zamanda imparator cevap göderir ozamana kadar senin için yapabileceğim birşey yok biraz meditasyon yapmanı tavsiye ederim unuttuğun anılarını hatırlatabir insan ne kadar iyi olursa olsun birşeyleri unutabilir. iç dünyanı anlamanı sağlayabilir.Şimdilik bu kadar.
Hideki;Peki Usta. Acaba Akademide Kendime ait bir alan kurmak istesem klan yada grup gibi yapabilirmiyim yada nasıl yaparım.
Müdür Yami; Yapabilirsin tabi ama öncelikle para gerekiyor çünkü Akademide yer satın alman gerek orayı aldıktan sonrası seni ilgilendirir genelde ben karışmam Akademinin hazine kaynağını yöneten bölümle anlaşabilirsen çoğu şeyi alabilirsin Hanlar vb yerler tabi idari mekanlar hariç. Böyle birşey düşünüyorsan İmparatordan cevap aldıktan sonra ne yapıcağını düşün şimdilik sadece meditasyon yap.
Hideki onaylayıp odadan çıktı Müdür Yami meditasyonu nasıl yapıcağını biraz açıklamıştı odasına gidip meditasyon yapmaya koyuldu Aimi yatıyordu hidekinin dediği gibi dinlenmesi gerekiyordu. Hideki meditasyon pozisyonu alıp hafızasına odaklandı Kendini bildi bileli sokakta yaşıyordu belki birşeyler hatırlayabilirdi. Ama hiçbirşey yoktu içinden En azından okuduğunu anlamasına yarayacak birşey istedi belki bir dil bilebilirdi. O an hideki bi ses ile gözlerini açtı kapı çalıyordu Aiminin uyanmasını istemediği için hemen kapıyı açtı bu Toya idi. Ama kapı çalmadan önce hafızasında bazı değişiklikler olmak üzereydi.
Toya;Efendi Hideki müdür Yami sizi çağırmamı söyledi.
Hideki;Peki Geliyorum.
Hideki yola koyuldu müdürün odasına vardı ve kapıyı çaldı gel sesinden sonra içeri girdi. Hidekinin geldiğini gören yami hemen haberi verdi.
Müdür Yami; Hideki imparatordan cevap geldi saraya gidiyoruz hazırlan 1-2 gün orda kalabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...