Bölüm 18:Haydutlar

1.5K 146 3
                                    

Akademide herşey tıkırında ilerliyordu şehirde ise yaklaşan turnuvadan dolayı dolmaya başlamıştı daha 1,5 ay 2 ay civarında zaman olsada  gelenler vardı. Hideki ise Koemi'nin köyüne saldıran haydutların turnuva nedeni ile daha çok olay yaratacaklarını biliyordu ve Akademiden izin alıp Yoshio ile şehre indi.

Hideki; Yoshio Koemi'nin köyüne gönderdiğim görevlilerin dediğine göre canlı hiçbirşey kalmamış daha doğrusu köy die biryerde kalmamış aklımda şu var gizlenip ikimiz şehrin etrafında dolanırsak yada en çok saldırı olan yerleri araştırırsak kesinlikle bizede saldırırlar böylelikle haydutları aradan çıkarmış oluruz hemde haydutların bütün ganimetlerine konarız gruptakilere zırh ve silahta sağlamış oluruz.

Yoshio; Gerçekten iyi düşünmüşsün Hideki ama sadece ikimiz bütün haydut birliğini nasıl yok edicez ?

Hideki; Merak etme Sana anlatmadım galiba Auramda Garip birşey var Kim olursa olsun Karşı koyamıyor hertürlü kurtuluruz Karşı koyacak biri çıkarsa artık şansımıza. Hideki İmparatorun bile karşı koyamamasından dolayı Kibirlenmek istemesede kendisine karşı koyacak birinin olduğunu düşünmüyordu. En azından bir haydut grubundan.

Yoshio; Sen öyle diyorsan peki yolları araştırmamıza gerek yok dediğim gibi ben köyden geldim buraya gelirken kervandaki insanlarla konuşmuştum neredeyse tüm yolları biliyorum yani bizim istediğimiz ise haydut grubundan birkaç kişinin bize saldırması sorgulayabileceğimiz biri olsun yeter

Hideki Yoshioyu onayladıktan sonra Yoshioyu takip ederek dedikleri yola gitmeye başladılar. Onlar yola girdiklerinde ağacın üstünde 8 kişi vardı aralarından biri hemen konuşmaya başladı.

Haydut 1; Beyler gelenler büyük ihtimal ile öğrenci görünüşlerine görede 1. veya 2. sınıflar turnuva zamanı dışarda olduklarına göre görev için dışardadırlar ve yanlarında para vardır gerçekten şanslıyız uğraşmak zorunda kalmadan  para kazanıcaz kısa günün karı 

8 kişi hemen yoldan geçen 2 genç öğrenci'nin etrafını sardılar ve adamlara nasihat veren adam öne çıkıp konuşmaya başladı.

Haydut 1 ; Gençler şansınıza küfür edebilirsiniz aslında geri dönüyorduk ama sizleri görünce bir merhaba demeden geçmeyelim dedik. 

Hideki; Merhabalar bir isteğinizmi var acaba

Haydut 1 ; Aslında bir önerimiz var genç adam üstünüzdeki değerli eşyaları verin bizde yaşamanıza izin verelim ne dersiniz hahaha 

Hideki korkmuş gibi yaparak Ağzını titreterek konuşmaya başladı.

Hideki; Anlıyorum üstümüzde hiç değerli birşey yok fakat bizi yaralamaz iseniz ailem size ödeme yapıcaktır.Lütfen zarar vermeyin bize

Haydut biraz düşününce çocuğu hiç tanımıyordu Şehirdeki tüm klan Asil çocukları bilindik kişilerdi. Bilindik kişilere saldırmazlardı sorun olabilirdi. Yani tanındık biri olmadığından alıkoymak pek sıkıntı yaratmazdı.

Haydut 1 ; Ozaman düşün önüme bakalım bak düzgünce konuşunca hiçde vahşi insanlar değiliz birde arkamızdan konuşurlar.

Yoshio Hidekiye bakıyordu aklından neler yapıyor bu die geçirirken düşününce hiç savaşmadan Adamı konuşturmaya uğraşmadan Haydutların inlerine girmiş olucaklardı. bunları düşünürken Haydutlar ikisininde ellerini bağlayıp yürümeye başladılar Aradan geçen 7-8 dakika sonra bir Mağara dışına kurulmuş Kamp gibi bir yere gelmişlerdi. Hideki ile konuşan Haydut hemen mağaraya yöneldi ve kapıdakilere Lider Ziro ile görüşmek istiyorum dedikten sonra içeri girdi ve hafif eğilerek konuşmaya başladı.

HidekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin