Hidekiler Ormanda son haftalarını geçiriyorlardı Antrenmanları Hala sürdürüyorlardı Goro ve Yoshio'nun Derileri Aşırı sertleşmişti Yoshio Hidekiden Aldığı Ateş Tekniğine çalışmaya başlamıştı. Goro ise Yoshio gibi İleri Yatkınlığı yoktu Yoshio Ateş Tekniğine Çalışırken Goro Toprak Tekniğine çalışmaya devam ediyordu. Yoshe ise Ellerine atılan taşları vücuduna zarar gelmeden Elinden geçirebiliyordu Ellerini Suya çevirmekte sorun yaşamıyordu ama vücudunun farklı yerlerinde zor oluyordu gövdesinde Elindeki kadar ince bir katman yoktu ama gelen saldırıları yumuşatıp durduruyordu. Toya ise Yıldırımla çok rahat bir şekilde işlerini yapabiliyordu yavaş yavaş hızı artmaya başlıyordu Toyanın vücudunun yıldırıma adapte olması onun yaralarının hızlı kapanmasını bile sağlıyordu. Genelde Yıldırım kullananlar uzun süre kullanmazdı çünkü yıldırım rakibine zarar verirken Elementi kullanan kişiye de zarar verirdi ama Toya yaptığı Eğitimle bunu yok ediyorken hızını arttırıyordu. Aimi ise En çok Gelişen kişiydi Hidekiyle Saldırı Eğitimlerine başlamışlardı Ne yaparlarsa Yapsınlar Hideki Aimiyi Hissediyordu Hideki En az hissettiği ana kadar Eğitim yaptırmıştı denemek içinse arkadaşlarını kullanmışlardı Aimi Kimse Anlamadan Onları çok rahat öldürebilecek bir yakınlığa gitmişti onların haricinde Ormandaki canlılar bile Aimiyi sezemiyordu. En azından şimdilik İlk 2 Alem Rahattı belki Yeryüzü Aleminde biri bile fark etmeyebilirdi. Onların bilmediğiyse Aimi Neredeyse Hayalet Olmuştu onu Dünya üzerinde sezebilecek çok az kişi kalmıştı ama normalde yaptığı Eğitimi yapmaya kalksaydı bu on yıllarını alırdı bu şekilde gelişebilmesinin sebebi hepsinin bu şekilde gelişebilmesinin nedeni Hidekinin Enerjisini onlara vermesiydi Aimide oradaki herkesten fazla çalışmıştı. Ormandan Ayrılacakları günün sabahında Hideki Yine aynı rüyasını görmüştü ama kalktıktan hemen sonra yavaş yavaş unutmaya başlıyordu İstemsizce hatırlamak istemiyordu sanki Hideki kalktıktan sonra Herkes Hafif bir Eğitim yaptıktan sonra kaldıkları alanı temizlediler ve onları alacak Arabanın Gelmesini beklediler Hideki ormandan gitmeden önce Takımındaki herkesin Alemini kontrol Etmişti Ama Kendisi bile şaşırmıştı. Yoshionun En yukarda olmasını bekliyordu Eğitime başlarken En yüksek Alemde o vardı ama şuan İlk sırayı Aimi İle paylaşıyordu İkiside Ruh Alemi 3. Seviye olmuşlardı 1 Ayda bu müthiş bir şeydi Hele Aimi'nin Yaptığı İmkansız bir şeydi ama Hideki sayesinde yapmışlardı Geri Kalanlar İse Ruh Alemi 3. seviye olmak üzereydiler. Hepsi Gelen arabaya bindikten sonra Akademideki malikanenin yolunu tuttular. 2 saat sonunda Malikaneye vardılar Eşyalarını Odalarına yerleştirdiler Hideki Heinayı odasına çağırmıştı. Heina Hidekinin odasının önüne geldikten sonra kapıyı çalıp içeri girdi.
Hideki; Heina Gel otur.
Heina; Buyrun Efendim beni çağırmışsınız.
Hideki;Heina biz yokken önemli bir olay oldumu herhangi birşey
Heina;Efendim Herşey normalde bildiğiniz gibi Sadece bir kez Yone Klanında Hisashi Efendi Kızını görmek için uğradı ama Eğitime gittiklerini söyledikten sonra Geri döndü.
Hideki; Anladım Peki Malikanede bir ihtiyaç varmı yada birinin bir ihtiyacı varmı ?
Heina; Yok Efendim daha verdiğiniz 50 altının birkaçını harcayamadık Malikaneninde bir İhtiyacı yok Teşekkürler.
Hideki; Tamam O zaman Ayrılabilirsin bir sorun olursa Bana haber verirsin. Birde Bana Yosheyi çağırabilir misin ?
Heina başıyla selamladıktan sonra Hidekinin odasından ayrıldı ve işlerine geri döndü bu arada Yosheyide Çağırmayı İhmal Etmedi. Yoshe Hidekinin kendisini çağırdığını öğrendiğinde onun odasına doğru yöneldi ve kapıyı çaldıktan sonra içeri girdi.
Yoshe; Hideki beni istemişsin.
Hideki; Evet Yoshe biz Eğitimdeyken Baban seni ziyarete gelmiş istersen bir git görün.
Yoshe; Tamam Teşekkürler.
Yoshe Hidekinin odasından çıktıktan sonra Malikaneden çıktı Akademiden de çıkarak Klanının yolunu tuttu 10-15 Dakika sonrasında Kendi Klanına vardı Biraz Değişmişti ama Nöbetçiler onu tanımıştı geçmesine izin verdiler Yoshe Babasının odasına doğru çıktıktan sonra Kapıyı çaldı Gir sesinden sonra içeri girdi ve babasının karşısına oturdu. Hisashi başını kaldırınca Kızının geldiğini görmüş oldu.
Hisashi; Yoshe Hoşgeldin Nasılsın Seni görmeye gelmiştim ama Ormana gittiğiniz söylendi.
Yoshe; Evet Baba Grupca Ormanda Çalıştık Turnuva yaklaşıyor sonuçta
Hisashi; Turnuvaya katılacak mısın ?
Yoshe; Evet Katılacağım neden katılmayayım
Hisashi; Bizim Klanımızdan öğrencilerde katılıyor biliyorsun hem Hideki dediğin kadar iyi biriyse Senin Klana dönmene izin verebilir rica edersem veya bir şeyler karşılığında Klana geri dönebilirsin.
Yoshe; Sakın Klana dönmek istemiyorum Ben Hidekinin yanında iyiyim hem Nasıl biri olduğumu anladım hemde gerçekten gücün farkına vardım Ormanda yaptığım Eğitimin yanında Kaç yıl Klanda yaptığım Eğitim yanında hiç kaldı.
Hisashi ; Peki sen öyle diyorsan ama hazır ol Bize karşı savaşacaksın sonuçta
Yoshe; Peki biz hazırız siz hazır olunda. Yoshe bunu söyledikten sonra biraz gülüştüler sonrasında ise babasıyla biraz daha sohbet ettikten sonra Malikaneye doğru yola çıktı Yoshede Malikaneye vardıktan sonra odasına çıktı Günlerde böyle geçip gitti Sonunda Turnuvanın zamanı gelmişti Turnuva Tabi ki İmparatorluk Akademisinde Yapılıyordu En büyük Arena oradaydı. Hidekiler hazırlandıktan sonra Arenanın yolunu tuttular Akademide Aşrı bir kalabalık vardı böyle zamanlarda İzleyicilerede giriş izni veriliyordu Hidekiler Arenaya vardıktan sonra Kendilerini Kayıt Ettirmişlerdi İmparatorluk Akademisinden Öğrenci girişide sayılı oluyordu ama Hideki Müdür Yamiden Giriş İçin İzin Almıştı. onlarda Kayıtlarını yaptıktan sonra Arenanın dolmasını beklediler Aradan 30 dakika 1 saat geçtikten sonra Arena tıkabasa dolmuştu Herşeyin Hazır olduğunu anlayan Yami Locadan konuşmaya başladı.
Yami; Akademiler Turnuvasına Hoşgeldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasiDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...