Bölüm 24: Turnuvanın Bitişi

1.3K 146 5
                                    

Hidekinin Grubu ve Yuunanın Grubu Arenaya çıkmıştı Yaminin başlama işareti ile Gruptaki kişiler kenara çekilmiş Arena Sadece Hideki ve Yuuna ya kalmıştı. Hideki Maçı Uzatmak İstiyordu Kendisine bir Hasar Gelebilirmiydi Yoksa gerçekten Tanrının Kutsamasını Almış birimiydi merak ediyordu Yada Belki Rüyasındaki Yüce Varlıkla bir Bağlantısı vardı.

Başlama işaretinden sonra Hideki bekliyordu Yuuna'nın ona saldırmasını kendisi saldırırsa hemen bitebilirdi Yuuna ise Hidekinin bilerek izin verdiğini biliyordu onu ne kadar zorlayacaktı merak ediyordu Yuuna Kendi Bıçaklarını çıkartarak Son hızda Hidekiye doğru yol almıştı Kendisi Büyücüydü ama Savaşçı gibi Savaşıyordu büyüsünü rakibini indirmek için değil kendisini güçlendirmek için harcıyordu Kendi Sınıfını resmen değiştiriyordu. Yuuna Hidekiye Her Yönden Su Topu atıyordu hiçbir hasarı bile yoktu sanki sadece Tüm arena ıslanıyordu Hidekinin tüm çevresi su ile dolduktan sonra Yuuna etrafı dondurdu Hidekinin tüm çevresi buzla kaplanmıştı Yuuna Hidekininde ıslak olduğundan buzla kaplanabileceğini düşündü ama bu kadar basit olmasını beklemiyordu hidekide hiçbir şey yoktu Yuuna Kendi Ayakkabılarınıda buzla kapladıktan sonra Hidekinin çevresindeki buzun Üstünde Hızı Aşırı bir şekilde artmıştı Hideki Rakibinin Elindeki tüm kozları kullandığını anlamıştı. Yuuna Toprak Elementinede Sahipti bu Elementi ise Bıçaklarını sağlamlaştırmak için kullanıyor veya Ani bir hareket yapacağı zaman birden kendisini ittirmek için kullanıyordu bu hızını dahada arttırıyordu. Yeteri kadar hızlandıktan sonra Hidekiye saldırmaya başladı ama Hidekinin gözleri tüm hareketlerini görüyordu Yuunanın nereden geldiğini Neresini Hedef Aldığını Hepsinden Kaçınıyordu Yuuna bunun İşe Yaramayacağını anladığında Toprak Elementine Daha fazla Odaklandı Bunu son hızında yapıyordu aynı anda 2 Elementini Kullanıyor bu yüzden Enerjisi Aşırı fazla gidiyordu Yeteri Kadar Odaklandığını düşündükten sonra Hidekiye Tekrar Saldırıya Geçti Yine Aynı saldırıyordu Hideki Farkı Anlamıştı ama Çevredeki kimse anlamamıştı Yuuna En uygun bulduğu saldırısında Hidekinin altındaki Toprağı kaydırmıştı Hidekinin yönü dönmüştü Hideki bunun olacağını anlamıştı altındaki Toprağın Enerjisi bile değişmişti Yuuna bunun en büyük şansı olduğunu biliyordu Enerjisinin neredeyse Hepsini Harcamıştı Hideki Hasar Almanın Hem Yuunanaya bir başarı kazandıracağını düşündüğünden hemde nasıl olacağını merak ettiğinden Hiçbir şey yapmamıştı Yuunanın ona vurmasına izin vermişti Yuuna kimsenin göremeyeceği bir yere saldırı yapmıştı o kadar hızlı gelişiyordu ki zaten Yuunayı görmek Hiç basit değildi Yuuna Hidekinin Göğsünü değilde Sağ Tarafına Bıçağını sallamıştı Hideki merakla gelecek hissi bekliyordu ama bıçak Hidekinin derisini kesememişti kesmeyi bırak İz bile bırakmamıştı Yuuna Aşırı Hızlı olduğundan Gitmeye devam etmişti ama kollarının arasından bir bıçağı büyük bir hızla Hidekinin Sol omzuna Fırlatmayı İhmal etmemiştir Hideki Bıçağın kendisini kesmediğini görünce bunu riske atmak istememişti İlk saldırıyı Kimse Görememişti ama bu omzuna gelecekti görülebilirdi kimseye derisinin geçilmez olduğunu şuan gösteremezdi Kendisi bile daha neler olduğunu anlamıyordu Üstüne Yuunanın sahip olduğu hızdan daha yüksek bir Hızla Gelen Bıçağı Sanki Yavaş Çekimde İzlermiş Gibi İzleyen Hideki Bıçağı Sağ Elini uzatarak tutar Yuuna Hızını azaltarak durduktan sonra Hızdan Kalkan Tozun Dağılmasını bekleyerek Hidekiye bakar Yavaşlarken sürekli Tozlar kalkar bunu kendisinin yaptığını bildiğinden Hidekinin Karşılık vermediğini sanar ama tozlar kalktıktan sonra nasıl bir canavarla karşı karşıya olduğunu anlar o kadar hızla attığı bıçağı Rakibinin Elindedir ve Elini bile kesmemişti normal bir şekilde tutulmuştur. Yuuna bunun sonucunda Rakibine Teşekkür ederek Pes Ettiklerini Bildirir. Yami Hidekinin kazandığını bildirdikten sonra 4 Ay sonra Yapılacak olan İmparatorluklar Turnuvasına Hak Kazandıklarını bildirir. Sonrasında ise Arena yavaş yavaş dağılmaya başlar Hidekiler de Malikanenin yolunu tutarlar Hepsi biraz sohbet ettikten sonra odalarına çıkarlar Hideki hemen duş almak için banyosunu kullanır Tozdan her tarafı pislenmiştir sonrasında oda yatar Sabah olduğunda Hep beraber Kahvaltı sofrasına otururlar Malikanede Kahvaltı yapmak isteyen herkes oradadır buna Masayı Hazırlayan Hizmetlisi de dahildir bunu diğer soylular duysa dalga geçildiği söylenir hiçbir Klanda veya Soylu evinde Hizmetli ile O Evin Efendisi Aynı sofraya oturmaz ama hideki hiçbir zaman normal olmamıştır. Kahvaltı Yapıldıktan sonra Hideki Sürekli Kendisiyle Olan kişileri Salona toplar ve konuşmaya başlar.

Hideki; Önümüzdeki Turnuvaya kadar 4 Ay gibi bir süre var Yatacağınızı düşünmüyorsunuzdur umarım Aklımdaki Plan Şu şekilde Akademiden En zor Görevleri Alacağız ve onları yaparken gelişeceksiniz Gerekirse Kendi Aleminizin Üstünde Alacaksınız Hepiniz Ruh Alemi Zirvesine vardınız Sayılır Gerekirse Yeryüzü Alemi görev bulacağız ve onlara gideceğiz Turnuvaya 1 Ay Kaldığında ise Akademiden Erkenden Ayrılıp Yürüyerek Turnuva Alanına Gideceğiz Yolda Eğitim Yapmış olacağız." Hideki Bunları Konuşurken herkes onaylıyordu o an bir Hizmetli Hidekinin yanına gelip konuşmaya başladı.

Hizmetli; Efendi Hideki Yuuna An sizinle görüşmek için gelmişler Girişte Bekliyor. Hideki buraya çağırılmasını söyledikten sonra beklemeye koyuldu. Yuuna geldikten sonra özel konuşma gibi bir şey olduğunu anlamıştı.

Hideki; Hoş geldin Yuuna Otur gel.

Yuuna ; Özel bir şey varsa ben bekleyebilirim.

Hideki; Önemli değil Ne için gelmiştin.

Yuuna; An klanını sana söylemiştim Ölümcül savaşlardan bile kaçmayarak savaşırlar geneli savaşçıdır bense varis olmama rağmen büyücüyüm bu yüzde gelişemiyorum istediğim kadar Dünyada Sınıf Değiştirme diye bir şey başaran yok ama Grubundaki kişileri nasıl eğittiğin ortada Benide Grubunuza Dahil Edermisiniz En azından Savaşçılarla Yakın Dövüşebilen bir Büyücü Olmak istiyorum.

Hideki; Öncelikle Grubuma katılmak için benim Mührümü kabul etmelisin girmek için ilk Kural bu Ondan sonra ise Ölümcül bir Antrenmanı kabul etmelisin her koşulda ölümle burun buruna gelmen."

Yuuna; Mühür ?. Hideki Yuunaya Mühürü Anlattıktan sonra Devam etti.

Hideki; Dünyada Sınıf Değiştiren olmadığını söyledin Öyle bir şey yapan olmadıysa yapan ilk kişi sen ol bana bu kararlılıkla geleceksen Grubuma gelebilirsin. Yuuna seve seve Kabul Etmişti Ve Mührü Yaptırmıştı. Hideki Yuunayı Turnuva Haricindeki kişilerle tanıştırdıktan sonra Daha deminki Planlarını ona da anlatmıştı sonrasında konuştu.

Hideki; Bugünden Hazırlığınızı Yapın Yarın İlk Göreve Çıkacağız.

HidekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin