Hideki'nin yaptığı olayın üstünden 1 gün geçmişti Yoshe revirde tedavi görmek için gitmişti klanı ile görüşememişti. Hideki ise Aiminin yüzündeki yarayı geçirebilecek birşey arıyordu. O tedaviyi bulana kadar Aimi'nin dinlenmesi için bir odaya yerleştirmişti.
Hana; Hideki senin için önemini anlıyorum yarayı iyileştirebilecek ilaçlar mevcut ölümcül yaraları bile iyileştirebilirler ama Aura ile kesilen yerde iz kalır çünkü altındaki enerji bağları zarar görür enerji akışı olur ama eskisi gibi iyileşmez. Ne kadar derin ise iz okadar belli olur.
Hideki; Anladım Kimse İyileştiremez Peki anlıyorum.
Hideki vazgeçmemişti Kıdemli Öğretmen Akariyi görmeye gitmişti Aydınlık elementi şifa için kullanılan en önemli element idi. Hideki Akari'nin odasına geldiğinde bekledi tam kapıyı çalıcak iken kapı açıldı.
Akari; Hideki olayları duydum seni bekliyordum buyur otur önce.Birşey ikram etmek isterim.
Hideki; Kıdemli Akari Konuyu biliyorsanız lütfen direk söyleyin beni bekletmeyin.
Akari; Anlıyorum Tabiki hemen konuya gelelim. Öncelikle öyle bir izi geçirmek imkansız bunu unutmayın. Size iyi bir haber vermek isterim ama imkansızdır kusura bakmayın. Yara iyileşebilir eskisi gibi olur ama iz kalır yüksek ihtimal.
Hideki anladığını söyleyerek dışarı çıkıp kütüphaneye gitmiştir. orada bütün şifa ile ilgili kitapları okumaya koyulmuştur. Bu ara Yoshe uyanmış yüzündeki yarayı görmüştür yüzünde kocaman bir H harfi vardır. Bir Kız olarak hiçbir değerinin kalmadığını hisseder hemen izin alıp Klanına gitmek ister kimse karşı çıkamaz Klana gidip ne yapacağı bellidir Yoshe Akademiden çıkıp Klanı'nın yolunu tutmuştur.Klana vardığında Hemen babası'nın odasına çıkıp odaya girer.
Yoshe Yone; Baba Odana böyle girdiğim için özür dilerim diyip yüzünü gösterir.
Hisashi Yone; Kızım Yüzüne ne oldu öyle kim böyle birşey yapabilir ne yaptın ki böyle birşey yaptılar.
Yoshe Yone; Hideki isminde bir öğrencinin özel hizmetlisi hidekinin emri üzerine bizim masamıza oturdu buda bizi rencide etmek idi. bende cezalandırılmasını istedim yüzüne bir iz bıraktım.Hidekide Kendinden güçlü birine karşı gelmenin cezası olarak aynısını bana yaptı.
Hisashi Yone; Şimdi bu yara bir Köle içinmi yapıldı. Sen BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN bir köle için böyle birşey yapması hayatına hiç önem vermiyormu. Şimdi dinlen Sabaha Akademiye gideceğiz.
Yoshe içten içe gülüyordu şimdi Aimi zindana atılıp işkence görür veya öldürülürdü Hikedi ise Çöp gibi yaşardı diye gülüyordu.
Hideki tüm kitaplara göz gezdirdi ama aldığı kitaplardan neredeyse hiçbirisini okuyamıyordu. Elinden birşey gelmediğini anladığında aklına hiç olmassa Aiminin yarasını iyileştirmek gelmişti bu yüzden Aydınlık elementi lazımdı kendisinde olup olmadığını bilmiyordu ama Elementin Sarı renkte olduğunu biliyordu. Belki meditasyon yaparak Kendisinde Aydınlık elementi olup olmadığını öğrenirdi. ama bugün yaptığı olay yarın büyük ihtimalle kendisine dönecekti o yüzden uyuyup yarını atlatmak istedi sonra Aydınlık elementi olup olmadığına bakabilir yoksa bile birini bulup Aiminin yarasını tedavi ettirebilirdi.
Hisashi sabahı beklemek istemiyordu şimdiden hazırlandı ve yola çıkıp Yami'nin odasına doğru yola çıktı. Akademiye vardığında görevliler kapıları açıp Müdür Yamiye haber Vermişti. Hisashi hızla Yaminin odasına gitti.
Hisashi Yone; Müdür Yami bana olan olayı açıklamak istermisin ? Kızımın bir Varis prensesin yüzünde kalıcı iz bırakmak hemde ne için bir köle içinmi ? Hideki denilen çocuğun hemen önüme getirilmesini istiyorum HEMEN
Müdür Yami; Üzgünüm ama Hidekiye hiçbir şekilde dokunamassınız İstesenizde yapamassınız Ben Engel olmasam bile.
Hisashi sinirden köpürüyordu ne demek dokunamassınız Soy ismi olmayan bir çocuk Yami'nin odasından çıkıp direk olarak Kraliyet Muhafızları ile gelmek için Akademiyi terk etti. Kraliyet muhafızları İmparatordan emir alırdı ama böyle durumlarda Klanlara ve soylulara Yardım ederlerdi olayın fazla büyümemesi için destek güç olurlardı.
Haber Akademide yayılmıştı Yone Klanı'nın lideri Hideki için geliyordu Kraliyet Muhafızları ile birlikte geliyordu yani Müdür Engel olamazdı.
Arkadaşlar Kraliyet Muhafızları derken imparatorluk askerlerini kast ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...