"Karanlık; Efendim Eğer alacağınız bir şey yoksa İmparatorluğunuza hiç gitmeyelim ama Gidelim derseniz de hemen ayrılalım şuan dikkat çekmiş olmalıyız Turnuvada da Anka imparatorluğu dikkat çektiğinden Direk olarak oraya yöneleceklerdir Anılarınıza ulaşana kadar Dağlarda yaşayabiliriz."
Hideki Karanlık Elementinden öğrendiklerinden sonra Üstü kapalı bir şekilde arkadaşlarına anlatmıştı ve ya son kez Yada uzunca bir süre İmparatorluğa uğramayacaklarını söylemişti yani bu gidişleri son olacaktı Kimsenin fazla bir bağlantısı yoktu Yoshe biraz sıkıntı hissetmişti ama hemen atlatmıştı Karanlık Elementi Hidekileri ormanda bekleyecekti bekleyeceği yeri Araiye söylemişti Arai ise Hidekileri İmparatorluğun yakınında bir yerde bekleyecekti. Hidekiler Dağdan indikten sonra İmparatorluğa doğru yola koyulmuşlardı İmparatorluk ile aralarında en fazla 1 günlük mesafe vardı Hidekiler Hiç durmadan İmparatorluğa gideceklerdi orada dinleneceklerdi yolda hızlı hızlı ilerleyerek devam ettiler ne kadar hızlı olsalar da Eğitim yapmayı unutmuyorlardı Kutsal Enerjilerini Yeni uyandırmışlardı biraz denemeleri gerekiyordu yaptıkları tüm Teknikler veya Eğitimler çok daha hızlı ve güçlü oluyordu. Hidekiler yola devam ettikleri sırada İmparatorlukta Sarayında başka bir konuşma yaşanıyordu.
" İmparator Rekka Benim kim olduğumu biliyorsunuzdur bir hizmetkarım ve size getirdiğim Emirler ise Turnuvaya Katılan veya bu yılki Turnuvada bulunan öğrencilerinizin bize teslim Edilmesi Elementler bu Ricanın yerine getirilmesini bekliyorlar Ödülünüz de ona göre olacaktır."
Adam bunu derken sanki karşısında imparator yokmuş gibi rahattı aslında rahatlığının sebebi Kendisi Elementlerin Hizmetkarlarından birisiydi Dünyayı aslında onlar yönetiyor sayılırdı Çoğu İmparator sanki Süs olarak orada duruyordu.
Rekka; Elementlere sonsuz saygılarımı sunarım Elementlerin Ricası Bizler için Emir sayılır ama Ufak bir sorun var Efendim Turnuvaya giden kişilerden sadece okul müdürümüz ve Onun yanında giden askerler döndü öğrencilerimiz daha dönmediler ve ne zaman dönerler hiçbir fikrimiz yok her zaman her an Eğitim ile meşguller bu yüzden Turnuvaya da Kendileri gidip geliyorlar ama Geldikleri an Elementlere bildireceğim.
Gelen hizmetkar İmparatorun açıklaması ile dönmüştü memnun olmasa da yola düşüp Haber vermesi gerekiyordu yayan bir şekilde imparatorluktan çıkmış ve Yürümeye başlamıştı biraz zaman geçirmek istiyordu.
Hidekiler İmparatorluğa iyice yaklaşmışlardı neredeyse varmak üzereydiler yollarına devam ederken ileriden Kapşon takmış birinin geldiğini gördüler Hideki gelen kişide bir farklılık olduğunu anlasa da diğer kişiler anlayamamıştı daha kutsal Enerjiyi yeni kullanıyorlardı ama gelen adam Arai kadar kullanmıştı gelen kişilerde Kutsal Enerji olduğunu anlamıştı yani geliş amacını bulmuştu. Kapşonlu Adam onu fark etmediklerini anladığı anda onları sorgulaması gerektiği için yerinden fırlamıştı ve birisini yaralamak istemişti çünkü kutsal Enerjiyi kazanabilecekleri fazla bir yol yoktu bu demektir ki onun aradığı kişi ile bu grup tanışmıştı. Adamın saldırdığı kişi en arkada duran Yoshio idi Adam aşırı hızlı bir şekilde Yoshioya doğru uçmuş ve kılıcını ona savurmuştu Grubun üyeleri bu sefer Araideki gibi hazırlıksız değillerdi ne kadar bütün dikkatleri ile odaklanmasalar bile artık her zaman bir saldırıya hazırdılar Yoshio kendisine doğru bir saldırı geldiğini göremesede hissetmiş ve kolları ile savunma yapmıştı Yoshio Elindeki Siyah Çelik Eldivenlere güveniyordu ama Kılıcını savurduğunda Eldivenlere çarpmış ama kılıç durmamıştı ve Eldivenleri Keserek Koluna doğru ilerlemiş ve Kolunu neredeyse boydan boya yaralamıştı Yoshionun kolundan aşırı kan akmaya başlamıştı ki adam kimseye fırsat vermeden Yoshionun yanındaki Goro ve Yuuna ya vurarak onları hemen diplerindeki ağaçlara yapıştırmıştı Adam gelir gelmez gruptaki 3 kişiyi neredeyse saf dışı bırakmıştı Grubun diğer üyeleri hemen saldırmak için Adama döndüğünde Adam en yakınında olan Yosheye Kemerinden çıkardığı bıçağını fırlatmıştı Yoshe ise Hidekiden öğrendiği tekniği kullanarak Bıçağın geleceği yeri sıvılaştırmaya çalışmıştı neredeyse tamamlamıştı ama tamamen sıvılaştıramamış ve bıçağı sadece yumuşatmıştı ama gelen baskıyla uçmuş ve kendisi bir kayaya vurmuştu Adamın fırlattığı bıçak Karnında saplı şekilde kalmıştı hareketleri kısıtlanmıştı. Adam Tam Lider olarak gördüğü kişiye Hidekiye saldıracağı sırada Toya adama bir yıldırım fırlatmış ve karşılık verebileceklerinide göstermişti ama adam neredeyse koca yıldırıma kıvılcım gelmiş gibi karşılık vermişti o an Adam Hidekiye gitmeye devam etmişti ki Hidekinin önüne Aimi geçti adam hiç uğraşmak istemediğinden Karşısındaki kızı Kılıcı ile İkiye bölmek için hamle yapmıştı ama tahmin ettiği gibi olmamıştı Kılıcını yukardan aşşağıya savurduğunda hiçbir ses ve Et kesme hissi hissetmemişti sadece kılıcının yere düştüğünü görmüştü ve onun yanında koluda yanında düşmüştü. Aimi adamın Arai gibi olduğunu anlayan ikinci kişi olmuştu bu yüzden Hidekinin yaptığı tahta bıçakları kullanarak adamın karşısına geçmiş ve bir kumar oynamıştı bu adamın silahları daha güçlü olabilirdi ama şanslı çıkmış ve Adamın kılıcını kesmekle kalmamış kolunuda yanında almıştı. Adam Kolunun düştüğünü fark ettiği anda Adam bu sefer sorgulamak yerine kaçmayı düşünmüştü nasılsa Aradığı kişinin Anka İmparatorluğu ile bir bağlantısı olduğunu anlamıştı ama Kaçmak için çok geçti arkasına yöneldiği sırada Arkasında yükselen Enerji ile Kımıldayamamış ve olduğu yerde kalmıştı.
Hideki; Nereye gidiyorsun Grubumdan 4 Kişiyi yaraladın Eminim ki onlara hiçbir şey olmadı ama sana olacak.
Hideki bunu derken Arkadaşlarını kontrol etmişti durumları iyiydi Hideki bunu derken biraz falan baskı uyguladığından adamın aklı bulanmaya başlamıştı ve bayılma noktasına gelmişti Adam ise tüm gücünü toplayarak Yapabileceğini düşündüğü tek şeyi yaptı ve Bir şekilde Işınlanma Kristaline ulaştı ve onu kırdı bunlar sayılı olan Kristallerdi ama şuan kurtulmasının tek yolu buydu. Hideki kendi dikkatsizliği ile adamın kaçtığını gördüğünde kızmıştı ama adama yeteri kadar baskı yaptığını düşünüyordu akıl sağlığının yerinde olacağından şüpheliydi. Hideki arkadaşlarına yardım ettikten sonra İmparatorluk yoluna devam ettiler Hidekinin aydınlık Elementi neredeyse onlara hiçbir şey olmamış gibi iyileştirmişti sadece biraz dinlenmeleri gerekiyordu hızlı bir şekilde imparatorluğa ilerledikten sonra kimseye haber vermeden Malikanelerine gidip Yatmışlardı Hideki ise Yarın İmparatorluktaki sonra gününü düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantastikDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...