Hideki herkese Tekniklerini verdikten sonra 2 Gün geçmişti Günler Sıradandı Geldiklerinden beri farklı bir şey olmuyordu. Yarın Hideki Kendisi Eğitimlerine karışacağını söylemişti yani Sert Eğitim başlıyordu. o yüzden Herkes Tekniklerini Kavramaya odaklanmışken Hideki Ormanda Ava çıkmıştı. Ormanın İç kısmına yakında biryerdeydiler ama genelde İç kısımdaki Hayvanlar Dış bölüme gelmezdi Hideki Usulca Ormanda Arkadaşları İçin yiyecek bir şeyler aramaya koyuldu İleride Kocaman bir Ayı vardı Ruh Alemi 3. Seviyeydi Hideki Parmağını Ayıya doğru çevirdi Parmağının ucunda Hafif bir Kıvılcım olduktan sonra Gözle görülmeyecek bir hızla Ayıya doğru Mavi bir Işık gitti Ayı farkına bile varmadan Kalbi Delinmişti. Hideki Ayıyı Almaya giderken Çevresinin sarıldığını fark etti herhalde bir sürünün Yemeğini Çalmıştı Onları Öldürebilirdi ama Ne olabileceği Hakkında bir fikri yoktu Ayıya dokunacağı sırada Arkasından Bir Kükreme Geldi Döndüğünde 6 Tane Kurt vardı bir Sürüydü Hidekiye Saldırmaya Hazırlanıyorlardı Arkalarından Gelen Kocaman Kurt İse Alfa Olmalıydı Alfalar Dünyada Çoğu canlıda bulunurdu ama Kurtlar Kadar çok değillerdi Alfalar Genelde Bulunduğu Cinsin Lideri olurdu bazı şeyleri fark edebilen canlılardı buda Daha fazla Güçlü olmalarını sağlıyordu. Hideki Sürüyü çok rahat öldürebilirdi ama Alfalar normal Canlılar Değildi Kendisinde farklılık olduğunu biliyordu ama Tereddütleri vardı. Alfa Sürünün Önüne doğru ilerledi ve Hidekinin Daha Demin Yıldırım atmak için Harcadığı Enerji Kırıntılarını Kokladı Bu Hayvanlara Özel birşeydi Belki Alfalara göreydi iz sürmelerine yarıyordu. Alfa İşini bitirdikten sonra hiç beklenmeyen birşey oldu Tüm Sürü Hidekinin önünde Başlarını Eğdikten sonra yavaş yavaş oradan ayrıldılar. Hideki buna Çok şaşırmıştı bir Alfa Önünde Başını Eğmişti Kendisindeki Gariplik neydi acaba tüm Elementleri kullanabiliyordu Aurasındaki Farklılıkla Alem Seviye Fark Etmeksizin Düşmanlarını yok edebiliyordu Düşündü Acaba Ben Tanrı Tarafından Kutsandım mı ? Kafasındaki düşünceleri yok ettikten sonra Ayıyı Alıp Arkadaşlarının yanına döndü bu ayı onların Yarınki yiyecekleriydi Belki Yarından Sonra Kahvaltı içinde kalabilirdi bugünlük yemekleri vardı ama yarın koca ayı bitiyordu. Aksam olup Yemek yedikten sonra Uyumaya gittiler Yarın Asıl Eğitimleri Başlıyordu. Sabah Olduğunda Ayının bir bölümünü Kullanarak Kahvaltı Etmişlerdi. Sonrasında İse Sırayla Konuştu "Hepinize Özel şekilde Eğitim vereceğim İlk Olarak Yoshio ve Goro Sizlerle başlayacağız." Dedikten sonra ötekilerede sıraları gelene kadar Çalışmalarını söyledi.
Hideki; Yoshio ve Goro Enerjimi Size Yoğunlaştıracağım Sizde Tekniği Kullanarak Karşı Koyacaksınız. Hideki Enerjisini Yoshio ve Goro Üstüne uyguladığında İkiside Yere Kapaklanmıştı Bilerek Üst seviyelerde tutuyordu Onlarsa Tekniği Uyguluyorlardı Baskı Azalıyordu Bu Tekniği Ne kadar uzun süre uygularlarsa Derileri o kadar Sağlamlaşıyordu Sürekli Etkisi Olan bir Teknikti Hidekide bunu bildiğinden Enerjisini Onlar fark etmeden Arttırıyordu aşırı az miktarlarda. Hideki Yoshio ve Goronun Tükendiğini gördüğünde Öteki Çalışmalarına Devam Etmelerini söyleyip Yosheyi Çağırmıştı.
Hideki; Yoshe Sana Vücudunun saldırı Alan yerlerini Suya Dönüştürmeni söylemişti Bunu Şöyle Yapacağız Ben Ufak Ufak Taşları Enerjimle birleştirip Sana Atacağım Sende Saldırının Geldiği yerleri Suya dönüştürmeye Çalışacaksın İlk başlarda Saldırılar vücudundan geçip gidemez ama Suya Dönüşen yerler Saldırıyı yumuşatacaktır İleriye doğruysa Saldırı Vücudunu Es geçip gidecek zaten. Öncelikle Hayati Yerlerde Çalışmayalım Mesela Ellerin Bacakların gibi yerlerden başlayalım. Hideki bunu söyledikten sonra Elindeki Taşlardan birini Yoshe'nin Eline doğru fırlattı ama Yoshe hiçbir şey yapamamıştı Elinin delindiğini sanmıştı ama pes etmek yoktu Yoshede böyle devam etti Eğitimin sonunda Saldırıları Yumuşatmaya başlamıştı bile. Hideki Yosheden Sonra Toya yı çağırmıştı.
Hideki; Toya sana yıldırım yaratmanı ve yıldırıma dayanmanı söylemiştim Yaratmak senin Elinde olan birşey ama Yıldırıma dayanmanı sağlayabiliriz ben sana Düşük seviyede Yıldırım vereceğim sende buna katlanacaksın hatta yapabilirsen onu anlamaya kendine çekmeye çalışabilirsin. Hazırsan başlayalım.Hideki düşük seviyede Yıldırmı Toyanın Bedenine değdirmişti Toya Kendisine gelen yıldırımla kasları kasılmış hareket etme yetisini kaybetmişti kasları istemsizce geriliyor kasılıyordu. sonra Hidekinin dediklerinden yola çıkarak onu benimsemeye çalışmış Kendine Katmaya Çalışmıştı Toya bu şekilde devam etmişti Ta ki hava kararana kadar ama Hava Karardığında Yavaştan Hareket etmeye başlamıştı. Hideki Toyanında Eğitimini bitirdiğinde Sıra Aimiye Gelmişti.
Hideki; Aimi Senin Eğitimini bilerek Havanın karartısına kadar uzattım sen bir Hayalet Olacaksın bu yüzden geceden başlamamız gerekir gece görünmemek daha kolaydır Gece görünmemeye başladığında Sabah antrenmanlarına başlayacağız Önce senden İstediğim şey Karanlık Elementinin sanki bedenini Ele geçirmiş gibi sarması bir bütün olması Aynı şey Rüzgar Elementi İçinde Geçerli bunları Yaptıktan Sonra Enerjini sakla yok et Sanki Hasarlıymışsın gibi Ben Etrafa Komple Enerjimi Yayacağım Enerji tükendikçe oradan Enerji çekeceksin ve buna devam edeceksin bunları yaptığında ise bana saldırmaya başlayacaksın bıçağı boğazımda durdurursan sevinirim. Ben seni Hissetmeyene kadar Yada Belli seviyede Hissetmeyene kadar buna devam edeceksin. Aimi Hidekinin dediğini yaparak Elementleri ile bütün olmaya çalışıyordu ama Enerjisi Aşırı Çabuk bitiyordu Aimi bu durumda Hidekinin Enerjisini çekmek istediği anda Sanki Enerji Emir Almış gibi ona geliyor ve Hemen Enerjisini dolduruyordu normalde böyle birşey yoktu başkasının Enerjisini Ememezdiniz ama Hideki Eğitim veridiği Herkese bunu Yapıyordu Aslında Az Az Kendi Enerjisini Onlara Karıştırıyordu Aimi Kadar yapmıyordu ama Aiminin Yapması gereken şey aşırı fazla Enerji İstiyordu. Bütün gece böyle devam etmişti Aimi Büyük İlerleme Kat Etmiş Vücudunun bazı bölgelerinde Elementleri İle bütünleşmeyi Başarmıştı Aiminin Yapmaya çalıştığı şey Yoshe İle aynı sayılırdı neredeyse Aiminin bu kadar Hızlı olması Hideki den daha fazla Enerji çekmesi ve Herkesten fazla çalışmasıydı Aimi Hideki'nin Hayaleti olacağını öğrendiğinden beri aşırı fazla çalışıyordu. Tüm herkesin Eğitimi böyle devam etti 1 Ay sonunda Aimi Saldırı Antrenmanlarına başlamak üzereydi Yoshe Hidekinin Attığı tüm taşları Rahatlıkla tutar hale gelmişti Saldırıların İçinden Geçmesi uzun sürmezdi ama Hayati organların bulunduğu yerlerde zorlanacaktı. Toya İse Normal halindeki gibi hareket edemesede Artık rahatlıkla yürüyor işlerini yapabiliyordu. Yoshio ve Goro İse Hidekiye uzun süre dayanmaya çalışıyorlardı. Artık sonra devam edeceklerdi çünkü dönüyorlardı turnuvaya az kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasyDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...