Hidekiler Ormana geldiğinden beri 2 gün geçmişti Gelen herkes sadece Fiziksel Antrenman yapmıştı az çokta Avlanmışlardı ama Aimi Kendini kaptırmıştı Hidekinin Canını ona Emanet Ettiğini anladığından beri durmaksızın çalışıyordu geceleri yırtıcı hayvanlara yakalanıp onlardan kaçmaya çalışıyordu hem refleks olarak hem hız olarak gelişebilmek için Hideki ise Yarın Tekniklere başlayabileceklerini söylemişti.
Ormanda kaldıkları normal günlerdeki gibi Önce avlanmış olan Canlılardan birini Düzgünce Pişirip yemişlerdi. Sonrasında ise Hideki Fiziksel Antrenman yaplamarını söylemiş sıra ile Teknikleri göstereceğini söylemişti. Yaptıkları Fİziksel Eğitim Tüm kaslarını çalıştırmaya yönelikti İlk işleri koşmaktı ki tüm vücutları ısınsın esnesin rahatlasın kendilerini zorladıklarında sorun olmasın sonrasında ise Şınav ve Mekik yapıyorlardı bunlar sıradan Fiziksel Antrenmanlardı ondan sonra ise Çevrede buldukları kendilerini en çok zorlayan kaya parçalarını Antrenmana dahil ediyorlardı yaptıkarı her şeyi Kaya Parçaları ile yapmaya başlıyorlardı. Hideki Antrenman yapılan yerin ilerisine oturmuş onları izlemeye koyulmuştu. Sonrasında Goro ile Yoshio yu çağırdı. Onlar Hemen Hidekinin yanına gelmişlerdi ilk Teknikleri onlar Alacaktı.
Hideki; Yoshio ve Goro İkinizdede Toprak Elementi var bu göstermek istediğim Teknik size aşılmaz bir Savunma Kazandıracaktır Öyle hissediyorum Şimdi Anlatmaya başlayalım. Öncelikle Bir Elementi Anlamak için onlar içli dışlı olmanız gerek Benimsemeniz gerek Sizden İstediğim Şey Enerjinizle Çevrenizdeki Toprağı Besleyin Besledikçede O Toprağın Derinizle Karıştığını Düşünün Canınız yanabilir ama bu Teknik sürekli bir Teknik Bunu Yaptıktan Sonra Deriniz İleride Metalden daha Güçlü delinemez olacaktır Eminim. Goro senin için başka bir Tekniğim yok Sen çalışmaya başlayabilirsin. Hideki bunu dedikten sonra Yoshioya döndü ve Tekrar Konuşmaya devam Etti. Yoshio Senin Ateş Elementinde Var sen bu Toprak Tekniğini ilerlettikten sonra Aynı Şeyi Ateş İçinde Yapmanı istiyorum İlk başta Ellerinle Yumruklarınla başla Yumruklarının Alev almasını istiyorum vurduğun her şeyi kul etsinler Ama Toprak Elementini İlerletmeden bunu yapma Alevler Derine zarar verirler Önce Toprak Elementini İlerlet sonrasında ise Aşılamaz bir savunmayı Her şeyi Yok Edecek Bir Alevle Kapla. Yoshio yapması gerekenleri anladıktan sonra Hidekinin Yanından Ayrıldı. Hideki bu sefer Yosheyi Çağırmıştı. Yoshe Hidekinin Yanına Geldikten sonra oturdu ve Dinlemeye başladı.
Hideki; Yoshe Senin su Elementin var sana savunmadan çok dokunulmaz bir vücut kazandırmak istedim Bildiğin gibi İnsan vücudu %70 kadarı sudan oluşur. Sen Vücudunun İçinde bulunan Suyu Hareketlendireceksin ona hükmedeceksin Saldırıların geldiği yerlere Akışkanlık kazandıracaksın bu şekilde içinden geçip gidecek ama unutma bu sadece Savaşçılara karşı işe yarar Silahların İçinden geçmesini sağlar ama Element savaşında işe yaramaz onun için su Elementinden de Buz yaratmaya başlayacaksın Su Elementinde En etkili saldırı ve savunam buzdan gelir yeri geldiğinde Kendini buzdan bir zırhla kaplayacaksın Yeri Geldiğinde Kocaman bir Şehri Donduracaksın ama unutma kendi vücudunun sıcaklığını iyi ayarlamalısın kendini buzla kapladığında zarar gormemek için soğuğa Alış. Hideki Yosheyide gönderdikten sonra Toyayı çağırmıştı. Toyada Herkes gibi gelip Hİdekinin önüne oturdu.
Hideki; Toya senin Ateş ve Rüzgar Elementin var senden istediğim şeyse bunları birleştirmen ve Yıldırım yaratabilmen Yıldırımın Saldırı gücü Aşırı fazladır ama onun haricinde O yıldırımı Vücuduna Alıştırabilirsen Hızın gözle görülemeyecek seviyede olabilir. İlerletebilirsen Bu Teknikler Fırtınalar Yaratabilirsin Gökyüzünden Yıldırımlar Düşürebilirsin. sonra Bağırarak Herkesin duymasını isteyerek Bunlar size benim söylediklerim Bilgilerden oluşmuş Teknik olmaya doğru gidecek Yetenekler gibi geliyor Benim söylediğim şeylerle yapabilecekleriniz Sadece Hayalinizle kısıtlı bunu unutmayın Elementleriniz Sizin Hayal Ettiğiniz Şeyleri Gerçekleştirsin. Toya gittikten sonra Sıra Aimiye Gelmişti. Aimi Hidekinin önüne gelip oturdu.
Hideki; Aimi Sen görünmez Olacaksın seni sadece sen istersen Öldürdüğün cesetler görecek Senden Yapmanı istediğim şey Karanlık Elementin İle birleşmen bir olman Sonrasında İse Rüzgar Elementi İçin Aynı Şeyi Yapman Bunları Yaptığında Aşırı Hızlı Olacaksın Son Olaraksa Enerjini Sileceksin Bunları Yaptığında Bir Hayalet Olacaksın Benim Yanımdaki bir Hayalet. Toya Eğer Yıldırımın Hızına ulaşabilirse Senden Hızlı olacaktır ama unutma Göremediğin Birinden Kaçamassın Saklanamassın Sen Görünmez Olacaksın Hissedilemez Dediğim gibi Seni Görenler Sadece Senin İstediğin Cesetler Olacak. Aimi'nin gözleri parlamıştı bu Dünyada Görünmeme Diye birşey yoktu ama Hidekiye İnanıyordu Görünmez Olacaksın dediyse Görünmez Olacaktı. Hideki Aİmiyede Aklından geçenleri Anlattıktan sonra Hepsini yanına çağırdı. Sonra Konuşmaya Devam Etti
Hideki; Hepinize Geliştirince Teknikler Elde Edeceğiniz Şeyler Söyledim 1-2 Gün boyunca bu dediklerime Alışın Sonrasında İse Benim Enerji Altında bu Tekniklere çalışacaksınız Benim Enerjimdeki Farklılığı Hepiniz biliyorsunuz Onun bir Kısmına Karşı Yaptığınız Gelişme Eminim ki Rakiplerinizin Çoğunu Alt Etmenizi Sağlayacaktır. Aimiye Sen Kal Dedikten sonra Diğerleri gitmişti.
Hideki; Aimi Senin Eğitiminle Özel Olarakta İlgileneceğim Hepinize Eşit ama senin yapacağın şey aşırı zor olacak Dediğim Gibi Hayalet olmak kolay değil Benim Enerjimin bir Kısmında Bile Seni Hissetmemen Gerekiyor Ona göre Çalışacağız. dedikten sonra Aimide oradan ayrıldı.Hideki Kütüphaneden bunları yapacak kadar bilgi toplayamamıştı ama karşısına çağırdığı kişiyi düşündükçe Aklına dolanları Dışarı Aktarmıştı.Aslında bu yaptığı Teknikler Bir Tanrı Tekniği olacaktı ama kimse Hidekinin arkadaşları kadar güçlenemeyecekti çünkü onlar bir Tanrının Enerjisinden Besleneceklerdi. İleride İse Herkesin Bildiği Tanrının Askerleri Olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasiDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...