Yami'nin Turnuvayı bitirmesinin ardından Hidekiler Konaklamak için onlara ayrılan yere gittiler Duş alıp Üstlerini değiştirdikten sonra Turnuva alanında dolaşmak için dışarı çıktılar Etrafta görülebilecek güzel şeyler vardı. Hideki Ekibindeki çoğu kişinin Düzgün bir Silahı olmadığını fark etti böyle yerlere genelde en iyi mallar gelirdi o yüzden herkese bir şeyler almak istedi ve Silahların olduğu bölüme doğru yöneldi herkeste onunla beraber yola koyulmuştu Hideki gözüne kestirdiği bir Dükkanın önünde durdu Herkes bir silah seçmişti Yoshio silah yerine kendisine Eldiven almıştı tabi bu normal bir eldiven değildi normalde yumruklarını kullanan kişiler için yapılan bir silahtı Yoshio da Yumruklarını kullanacaktı onun dışında kimse farklı bir silah almamıştı tabi ki büyücüler bir şey almamıştı onlar silah kullanmıyordu ama Hidekinin ısrarı üzerine hançer almışlardı Hideki en iyilerini almıştı tabi ki zaten özel silahlar olmadıktan sonra En iyiler sayılıydı bunlardan bazıları da Hidekinin aldıklarıydı daha iyi olmaları için Rünlenmesi yani Silahların büyülenmesi gerekiyordu. Bunu yapabilecek kişi sayısı ise aşırı azdı. Hidekiler biraz daha dolandıktan sonra Kaldıkları Eve dönmüşlerdi hava iyice kararmıştı yarın Turnuvanın sonuydu yatmaları gerekiyordu. Eve gittikten sonra hemende yattılar uyudular. Sabahın ilk ışıklarında tüm ekip ayağa kalkmıştı öğlene doğru Turnuva başlayacaktı. Düzgün bir kahvaltı yaptıktan sonra arenanın yolunu tuttular 10 Dakika olmadan arenadaki yerlerini almışlardı arena tamamen dolmamıştı onlar beklemeye başladılar Yami onların yanında Arenanın Locasına çıkmıştı yaklaşık 30 Dakika sonrasında Arenada hiç boş yer kalmamıştı böyle yerler her zaman para kazanmak için önemli yerlerdi bahislerden aşırı fazla kazançlar olabiliyordu tabi bunun yanında Aşırı bir kayıpta olabiliyordu. Yami arenanın tamamen dolduğunu gördükten sonra konuşmaya başladı.
Yami; Tekrardan herkese Hoş geldiniz diyorum Turnuvanın İkinci Bölümüne başlamak üzereyiz Dünkü karşılaşmalarda Kara Ejderha İmparatorluğu ve Anka İmparatorluğu 1'er kere Galibiyet gelirken Beyaz Kaplan İmparatorluğu ve Dev Kaplumbağa İmparatorluğu 1'er Yenilgi almıştır Bugün turnuvamızın finalini göreceğiz Bugünün ilk karşılaşması Beyaz Kaplan İmparatorluğu ve Dev Kaplumbağa İmparatorluğu karşısında olacak Lütfen Grupları Sahneye Alalım.
Yaminin konuşmasından sonra katılımcılar arenaya gelmişlerdi Yami Hazır olduklarını gördükten sonra Başlama işaretini vermişti Herkes bu karşılaşmanın sonucunu biliyordu Beyaz Kaplan İmparatorluğu Kara Ejderha İmparatorluğu ile karşılaşmasında onlar ile direk kapışıyorlardı çünkü bir birlerine ayak uyduruyorlardı ama Kaplumbağa imparatorluğu Öğrencileri aşırı güçlü saldırılar yapsalar da aşırı yavaş oluyorlardı Beyaz Kaplan imparatorluğu ise hızlarıyla biliniyordu yani Beyaz Kaplan İmparatorluğu öğrencileri Şuan ki rakiplerinin tüm saldırılarından kaçıyorlardı ta ki rakipleri yorgunluktan adım atamayacak olana kadar uğraşıyorlardı sonrasında ise hiç çaba sarf etmeden onları indiriyorlardı bu alçakça bir hareketti ama karşılaşmalarda bunun yapılmamasını söyleyen bir kural yoktu Dev Kaplumbağa İmparatorluğu her yıl onları biraz daha zorlasa da gerçek bir savaş olmadığı sürece onlarla 5-5 kapışamıyorlardı sonucu değiştiremiyorlardı. Yaklaşık 2-3 saat sonrasında Dev Kaplumbağa öğrencileri tükenmişti ama neredeyse berabere kalacaklardı bu sefer Beyaz Kaplan İmparatorluğunun da pilini bitirmişlerdi ama sonuç olarak Beyaz Kaplan İmparatorlu Öğrencileri kazanmıştı.
Yami; Beyaz Kaplan İmparatorluğu kazanmıştır Sırada Kara Ejderha İmparatorluğu ve Anka İmparatorluğu karşılaşacak öğrenciler lütfen arenaya insinler bu karşılaşma ile Turnuvanın 1. si belli olacaktır.
Hideki Bunu kazanırlarsa 1. olacaklarını anlamıştı ama Beyaz Kaplan İmparatorluğu ile karşılaşmamış olacaklardı bunun sebebini Yamiye soracaktı Denileni yaparak Arenaya inmişlerdi Herkes karşılaşmanın sonucunu tahmin ediyordu Kara Ejderha imparatorluğu kazanacaktı Anka İmparatorluğu onlarla daha önce en fazla 1-2 kere karşılaşmışlardı ve o karşılaşmalarda açık ara farkla Kara Ejderha İmparatorluğu kazanmıştı. Bahis oynayan herkes oraya yatırmıştı birkaç kişi Hidekilerin öteki karşılaşmasından aşırı etkilenip onlara yatırmıştı bazıları son paralarını vermişti ama umutları bile yok kadardı.
Yami Grupların karşılaşmaya hazır olduğunu gördükten sonra Başlamalarını söylemişti Hidekiler ise Yine aynı taktiği kullanıyorlardı Hideki Oturuyordu bunu saygısızca buluyorlardı ama Hideki eğer ayakta olursa refleks olarak bir şey yapabilirdi oturduğunda daha rahat olduğunu fark etmişti. Karşılaşma büyük bir hızla devam ediyordu ama bahislerini Kara Ejderha İmparatorluğuna yatıranlar biraz tereddütlenmişti normalde Kara Ejderha İmparatorluğu Aşırı kolay bir şekilde Baskı kurarlardı ama şuan baskı altında gibi görünüyorlardı. Aslında görünmenin haricinde gerçekten baskı altındaydılar 1-2 kere karşılaştıkları İmparatorluk onları baskılıyordu ama onlar pes edecek bir grup değillerdi tüm güçlerini kullanıp en azından liderlerine bir saldırı yapmak istiyorlardı Ejderha İmparatorluğu öğrencileri pozisyon alarak bir ok gibi şekil almışlardı ve Hidekilere doğru koşmaya başlamışlardı gerçekten hızlı geliyorlardı Gruptakiler Engelleyebileceklerine Emindiler rakipleri gerçek bir ok gibi gelmeye devam ederken dip dibe geldiklerinde Ejderha İmparatorluğu öğrencilerinden en önde duran kişi zıplayarak arkada duran arkadaşlarını kullanarak kendini gerçek bir ok gibi fırlatmıştı resmen Hidekiye uçmuştu Hidekinin grubu bunu hiç beklemiyordu Yoshio ve Goro onu tutmak için atılsa da Gelen öğrenci onları savurmayı başarmıştı ve onları yarıp geçerek Hidekiye doğru gidiyordu Hideki ise bazen yaptığı gibi gözleri kapalı bekliyordu bu olanlar çok kısa bir sürede 2-3 saniye gibi bir sürede oluyordu arenada çoğu kişi olanı göremiyordu birden gelen patlamaya benzer bir sesle etraf toz duman olmuştu Ejderha imparatorluğu öğrencileri sevinçliydi sonuçta nerede olursa olsun en güçlü olana zarar verirsen onun safında olanları da etkilersin Tanrının Kanını Akıtırsan Ona inananları Etkilemiş olursun bu bilinen bir şeydi. Etraftaki toz duman yavaşça dağılmaya başlamıştı ama ortaya çıkan şey görmek istenilen bir şey değildi Hideki ona saldıran rakibinin yumruğunu Gözleri kapalı şekilde tutmuştu sanki hiç güç harcamamış şekilde duruyordu Öğrenciler yapabilecekleri her şeyi denemiş sayılırlardı en azından bir yara verebilselerdi daha çabalarlardı ama yaptıkları bu saldırı ile hiçbir hasar vermemişlerdi bu yüzden Pes etmişlerdi. Hideki ise gözlerini açmış ve rakibinin elini bırakmadan Kendi kalkarken onuda kaldırmıştı ve konuştu.
Hideki; Gerçekten çok iyi savaştınız bana ulaşabilen fazla kişi olmaz bu güzel karşılaşma için teşekkürler. Hidekinin konuşmasından sonra Yami Turnuvanın Kazananını söylemişti 2. lik için Kara Ejderha İmparatorluğu ve Beyaz Ejderha İmparatorluğu karşılaşacaktı ama Beyaz Kaplan İmparatorluğu Tükenmişti zaten Full güçleri varken bile yenememişlerdi uzatmak istemeyip 3.lüğü kabul etmişlerdi. Yami ise Turnuvayı sonlandırmıştı Turnuva 1.si Anka İmparatorluğu 2.si Kara Ejderha İmparatorluğu 3. Beyaz Kaplan İmparatorluğu ve sonuncu 4. Dev Kaplan İmparatorluğu olmuştu. Hidekiler açıklamalardan sonra hiç beklemeden Hazırlanmak için Konakladıkları yere gitmişlerdi. onlar oradan giderken Gölgelerde birisi kendi kendine konuşuyordu sanki
"Tamam Efendim Anka İmparatorluğu Öğrencilerini Takip Ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hideki
FantasiDüyayı Yaratışından sonra Tanrı kendisini yok edip yerine 6 elementi bırakmıştır cennette 5 element dururken cehennemi karanlık elementi yönetir tanrı kendini yok ederken insanlardada dantian oluşmasını sağlar aradan geçen asırlar elementlerin değiş...