Farrid tergelak baca comment daripada Shafika. Benganglah budak tu. Aduhaii hahahaah.. Dia scroll sampai terhenti dekat satu post ni.. Shafika punya..
400 likes
shaff_ what a great view 💞 tak, i means that coffee.
30 comments
qsha_ tersedak gula!
farahzhra i need oxygen right now.
zulaikha_ kick that coffee and look at that guy 😂
farridaffiq_ please jangan menidakkan you jatuh hati dgn I 😂💞Farrid tersenyum bila letak comment macam tu. What a great view ye Shaff. Hm we will see after this. Hahaha!
¤¤¤¤
Farah tergelak tengok ig Shafika dengan Farrid ni. Kenapa sweet sangat mereka berdua ni? Alahaiiii cepatlah habis sekolah. Nak tengok kahwin ke tidak mereka ni. Hahah! Minah savage dengan lelaki perasan! Fuhh meletop.
Tiba-tiba dia teringat Aryan. Harini mereka langsung tak contact sebab lelaki tu ada latihan bola.
Apa dia buat sekarang ek? Sometime I miss him but sometime I feel like he is the jerk one. Gosh please janganlah cakap aku betul-betul suka dia. Memang taknaklah!
Farah menggeleng kepalanya sebelum bangun dari katil. Makin tak betul otak dia. Lebih baik dia study ke makan ke. Dont put any hopes on him. If not, you will suffer Farah AzZahra!
Bagi Farah , lelaki dan perempuan tak boleh terlalu rapat sebab takut akan jatuh cinta. Itu prinsip dia sejak dia putus ni . Nak nak lagi manusia macam Aryan tu . Mamat tu dalam happy go lucky ada juga savage dia sampaikan kekadang Farah langsung tak faham dengan dia . Jadi , lebih baik Farah berhati-hati sebab dia takut akan jatuh cinta nanti .
¤¤¤¤
Aryan membaringkan diri ke katil. Sumpahlah harini dia penat sangat. Aktiviti dekat sekolah tadi padat gila. Tiba-tiba dia teringat Farah. Dia capai telefon di sebelah sebelum buka app WhatsApp.
" Dia offline pula. Sekarang mesti dia dah tidur. Esok jelah tegur ke apa " bisik Aryan perlahan.
Bagi dia, kenal Farah ni.. Dia tahu Farah jenis savage kekadang. Tapi dia takdelah nak serious sangat dengan Farah. Kawan biasa je. Dengan budak perempuan lain pun kekadang dia bergurau.
Hope so Farah tak ambil seriouslah dia punya gurauan tu. Bahaya je nanti kalau jatuh hati. Sebab dia taknak kecewakan gadis itu dan dia taknak dikecewakan. Cukuplah kejadian dulu tu. Dia dah serik. Nak nak lagi kena tolak direct je. Hm.
I wish she not fallen to me. If not, urghh mampus aku mainkan anak dara orang.
Tbc
391words.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kekuatan Saya
Short Story[C O M P L E T E D] Dia ; Datang tanpa diundang. Seseorang yang pada mulanya tidak aku kenali. Dia ; Muncul dengan seribu rahsia yang sulit untuk aku fahami dirinya. Aku ; yang pada mulanya seorang yang rapuh menjadi kuat setelah hadirnya dia. Kuat...