-2.Poglavlje-

7.6K 338 12
                                    


"Mama, tata, moram vam nešto reći." Progutam knedlu u grlu igrajući se s graškom po tanjuru. Ne usudim se pogledati u njihova mrka lica. Dođem im u posjet jednom u nekoliko tjedana i uvijek me dočekaju isti facijalni izrazi. Njima je oduvijek bilo najbitnije da ih kćer jedinica ne sramoti jer u obitelji Horvat, obitelji uglednih doktora opće prakse, ne smije biti skandala. 'Možemo izgubiti licenciju', govore. Nije li to najveća glupost koju ste čuli u 2017. godini?

"Što, dušice?" Mama kaže duboko uzdahnuvši. To dušice je rekla bez imalo emocija i to zvuči kao da mi na neki način govori da odjebem.

"Nisi valjda upala u neke probleme? Trudna si?" Tata pljune s druge strane stola, a ja zakolutam očima, te uzdahnem.

"Ne, nisam." Kažem i pogledam ih. "Prijavila sam se na Ljubav u tisućama."

"Molim?!" Oboje vrisnu u isti glas i ustanu od stola.

"Što si učinila? Zašto? Nemaš li dosta dečkiju s kojima se vucaraš svaki vikend, a sada to hoćeš i javno obznaniti da nama tjeraš svoj inat. Je li tako?" Mama uznemireno kaže.

"Tako je", mrtvo hladno kažem jer je to njihovo opće mišljenje o meni već godinama, pa nema svrhe da jadikujem.
"Javno ću se pojebati s njime i roditi mu dijete koje zapravo neće biti njegovo. Shvaćate? Ne znam ga još, pa ne znam je li sterilan ili ne. Moram biti sto posto sigurna."

Lažem. Nikada to ne bih učinila, ali obožavam njima vaditi živce. Njihove crvene face su mi neprocjenjive svaki put kada nešto kažem.

"Marina, dosta je bilo!" Tatin glas zagrli blagovaonicom. "Odustat ćeš od te gluposti i primiti se fakulteta. Novci ti neće pasti s neba."

"Neću jer mi trebaju novci, a na fakultet neću ići. To smo ustanovili još prije dvije godine kada sam završila srednju školu za konobara."

"Ići ćeš na doškolavanje i kraj priče."

"Sanjajte."

"Ti nas zaista želiš pokopati žive, kćeri? Kako možeš ići na tako sramotnu emisiju? Ako tražiš ljubav, doktor Radić je rekao da je njegov sin u potpunosti opčinjen tobom."

"Tog kretena mi ne spominjite. Davor je najveći debil u cijeloj Hrvatskoj. Ne tražim ljubav već novce."

"Kćer nam je postala kurva! Denis, drži me!"

"Prisjeo mi je ovaj ručak. Idem nazad u svoj stan."

"Marina, nismo završili!"

"Itekako jesmo, tatice."

...

"Mateo, gdje si?"

"U tvom stanu", odgovori mi s druge strane slušalice. "Zašto?"

"Dolazim za deset minuta, pripremi mi tekilu. Nalazi ti se u vodokotliću."

"Smatraj to obavljenim."

Parkiram se u garaži svoje zgrade, izađem iz auta te se liftom popnem na šesti kat. Uletim u svoj stan kao furija i bacim torbicu u zid. Mateo stane ispred mene sav šokiran. Padnem mu u zagrljaj i zarežem od ljutnje koja mi struji tijelom.

"Nisu to dobro prihvatili?"

"Rekli su mi da sam kurva." Zakolutam očima stisnuvši njegovu kožnu jaknu.

"Samo mi znamo da to definitivno nisi. Mislim da nitko još nije dotaknuo tvoj cvjetić."

"Nazovi mi to cvjetićem još jednom i letiš kroz prozor skupa sa svojim Playboyom, Mateo." Nasmijem se i odmaknem od njega sjednuvši se na pod ispod kauča gdje je postavio jastuke i ogromne čaše, te veliko pakiranje tekile.

Zauvijek tvoja ✔Where stories live. Discover now