-35.Poglavlje-

6.2K 283 37
                                    

Osjećam njen tužan pogled na sebi kada sjednem nasuprot nje na stolić

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Osjećam njen tužan pogled na sebi kada sjednem nasuprot nje na stolić. Svašta sam očekivao, ali samo ne da će biti staložena i tiha. Posegnem za njenom rukom koja joj je odmarala na koljenu, osjetim hrapavu hladnu kožu pod svojom i prinesem ju usnama, pa otisnem poljubac na nju. „Nemoj me tako gledati", promrmljam izbjegavajući njen pogled na sebi. Vjerojatno bi mi svašta rekla, ali je previše mamurna da išta učini čime bi me povrijedila. Toliko mi se uvukla pod kožu da me ponekad boli kada ju namjerno povrijeđujem. Želim biti dio njenog života, možda nisam oličje onoga o čemu je ona sanjala, ali znam da ju mogu usrećiti.

„Kako?" Osjećam dozu ironije u njenom glasu dok joj oči i dalje govore da joj se ništa od ovoga ne sviđa.

„Kao da sam nešto krivo učinio."

Glasno se nasmije, preusmjeri pogled s moga lica na naše ruke i prstima dotakne moje šaljući trnce svuda po meni.

„Kriste... Napio si me, uspavao i doveo u mjesto kojem ni ne znam ime, samo da bi dokazao samome sebi da me možeš osvojiti." Napokon je pogledam u oči, a ona samo odmahne glavom u nevjerici. „Mislim da nitko još nije veću glupost učinio."

„Što sam drugo mogao učiniti kad me nisi htjela slušati?"

Drži svoj srneći smaragdni pogled zakinut na meni, rušeći sve moje zidove. Ova tvrdoglava svadljiva, blesava djevojka je u meni probudila ono što se davno uspavalo, ovog zmaja koji je zaboravio letjeti.

„Mogao si odustati. Možda nisi kao svi drugi muškarci, možda imam krivu percepciju tebe, ali... teško stječem povjerenje."

„Onda idemo polako..."

„Što ti uopće vidiš u meni? Ljepše su sve one plavušice kojima si bio okružen, prije ćeš se zaljubiti, naći sreću." Tiho govori.

„Gledaj, Marina", uzdahnem, „U vezi tebe sam ozbiljan. Možda misliš da si kao i sve druge, meni nisi. Drugačija si od svih koje sam ikada upoznao, neustrašiva, jebeš me u mozak, ponekad sjebeš, ali, hej, to si ti. I meni je to dovoljno."

Nasmijala mi se. Ona mi se nasmijala iskreno i široko dok su joj se pored očiju stvarali sitni nabori. Samo sam ju pomazio po obrazu. Ne želim ju više povrijeđivati. Našao sam osobu za sebe koja će me sigurno dovesti u red jednog dana, ne mislim ju tako lako pustiti.

 Našao sam osobu za sebe koja će me sigurno dovesti u red jednog dana, ne mislim ju tako lako pustiti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zauvijek tvoja ✔Where stories live. Discover now