6. "Хайртай"

13.5K 510 17
                                    

Хаалга түлхүүрдэх чимээ гарч эргэн харвал миний үеийн гэмээр үнэхээр хөөрхөн яг л тэнгэрийн дагина шиг царайтай гуалиг биетэй урт намирсан үстэй охин орж ирлээ. Гэнэт тэр Жонгүүгийн эхнэр байвал яанаа гэсэн бодол төрж намайг айлгах нь тэр.
"Ах аа та ирсэн юм уу?" гэж хэлэн хаалгаа хаангаа над руу нэг жонгүүг рүү нэг харан шоконд орон зогсох нь тэр. Нээрээ бид хоёр чинь аймар тэврэлдсэн зогсож байгаа ш дээ гэж бодон бага зэрэг хөндийрч зогслоо. Ашгүй ах гэсэн тэгэхээр төрсөн дүү нь. Гэхдээ дүү гэхэд арай том ч юм уу өө бишээ жонгүүг чинь надаас 4 насаар ах ш д.
Жонгүүг гэм хийсэн хүүхэд шиг худлаа инээнгээ
"Хэми манайд цочин ирсэн ахынх нь найз бүсгүй Пак Санёл"
Хэмигийн нүд их л нухацтай болон хувирлаа
"Бүсгүй бүсгүй" тэр энэ үгэнд хэтэрхий чи ач холбогдол өгнө. Ёооё ингээд юу яасан гэдгээ шууд хэлчихлээ шд. Би яг одоо хэт болсон улаан лоольноос ч илүү улайцан байгаа даа. Болдогсон бол газрын гаваар орчих юм сан.
"Хэдтэй билээ?" гэж надаас нэг хөмсгөө өргөн асууна. Яг л хадам ээжтэйгээ анх уулаж байгаа юм шиг санагдчихлаа.
"1.18" гэж гацаж түгдрэн хэлтэл тэрний харц огцом өөрчлөгдөж над руу дөлгөөхөн инээмсэглээд
"Чацуу юм байна тэгэхээр бэр эгч гэлтгүй зүгээр санёл гэж дуудлаа шүү за" гэж хэлэн гарнаас минь атгалаа.
"Ашгүй ингэж нэг юм ах маань хүнтэй үерхэх гэж бараг 7 жил гон бие гозон толгой явлаа" гээл нэг хөөрхөн дуржигнуулаад яриад байв.
"За за Жон Хэми болно одоо явж хувцсаа соль хоол бэлэн" гээд дүүгээ надаас салган гарнаас минь хөтөллөө. Хэми ч дэгдсээр өрөө рүүгээ орлоо.
Хоолны үеэр хэми ам хуурайгүй асуулт асууж өөрийнхөө бас ахынхаа тухай ярьна.

"Ахаа" Хэми яг л шрекийн муур шиг жонгүүг рүү харна.
"Би наад харцыг чинь мэдэхгүй гэж бодоо юу юу гуйх гэсийн айн" хэмээн дүү рүү гээ ёжтой харлаа.
"Харин Юүжин Мисү хоёр гараад ир гээд л" гээд нээх эгдүүтэй доошоо харлаа. Жонгүүг нүүрэндээ бяцхан инээмсэглэл тодруулан
"За яахав 00:00 цагаас өмнө ирнэ шүү!"
"За ахаа лимит нь 00:00 цаг юм байна тэ мэдээж дүү нь 1:00 гэхэд ирчхийг бодноо 2:00 гээд таны өмнө гозойж байна амлий" гээд хаалга онгойлгон яваад өглөө.
"Хөөе Жон Хэми ядаж аяга тавгаа угаачхаад яв л даа" Гэж Жонгүүг хий дэмий л араас нь орилно.
"За яахав дээ Би угаачий"
Би босч аяга таваг угааж эхэллээ. Хэми надад үнэхээр их таалагдсан. Бараг чацуу бас яг л эгч дүүс шиг. Би өөрийгөө аль хэдийнээ жонгүүгийн эхнэр болчихсон юм шиг төсөөлж байлаа.

Гэнэт нэг гар орж ирэн бэлхүүсээр минь тэврэн намайг өөртөө наах нь тэр. Тэр толгойгоо нуруунд минь наан
"Тэр үед юу ч хэлэлгүй чамайг орхиод явсанд минь уучлаарай. Зүгээр л цочирдсон байсан" хэмээн уртаар амьсгаагаа гаргалаа.
Би ч эргэж харан хацрыг нь илбээд
"Юунаас?"
"Би багш чинь харин чи миний сурагч гэхдээ би бодсон л доо чамайг төгстөл харилцаагаа нууцалчихвал л болоо чи төгсөхөөр чи бид хоёрын багш сурагч гэсэн харилцаа хамаагүй болно тийм үү?"
"Мэдээж би танд хайртай" гэж хэлээд уруул дээр нь үнслээ. Зоригтой байна шүү Пак Санёл.
"Хэмиг орж ирэхээс өмнө юун дээр зогслоо?"
"Сандаггүй ээ сануулаад өгөхгүй биз?"
"Мэдээж"
Тэр уруул дээр минь хүсэл тачаал дүүрэн үнсэж хоёр хөлийг минь бэлхүүсээрээ ороон өрөө лүүгээ явлаа. Намайг орон дээр аяархан хэвтүүлээд өөрөө аль хэдийн хувцсаа тайлчихсан байлаа. Тэр миний цамцыг тайлахаар завдтал миний гэдэн хөдлөн түүнийг татаж орон дээр суулгаад өөрөө харин босч хувцсаа их л тачаангүй тайллаа. Тэгээд түүний дээр суугаад бяцхан залууг нь барьж байгаад дээрээс нь суулаа. Биенд минь нэвтрэн орсон зүйлээс би хэмжээлшгүй их таашаал явж байна.
"Муу охин" гэж чихэнд минь шивнэнэ доороос минь бүлж эхэллээ. Би ч цаг алдалгүй тосгуулан хөдлөнө. Бид хоёр ч зэрэг тавьж дээр дээрээсээ давхарлан унтаад өглөө.

Нарны илч нүүрэн дээр минь бүжиж зууралданг нойрноос минь сэрээв. Нүдээ нээхдээ л түүнийгээ хамгийн түрүүлж олж харлаа. Тэр яагаад ийм царайлаг юм болоо? Түүний тэвэрт сэрэх надад маш их жаргалтай санагдаж байна. Би ч босч цай бэлдэх санаатай тал тал тийшээгээ тарсан хувцсаа эвлүүлж өмсөн гал тогоо орлоо. Цайгаа яг бэлдэж дуусах гэж байтал гэрээр дүүрэн Санёл хэмээн орилсоор жонгүүг бууж ирлээ.
"Ямар чанга дуутайн бэ?" хэмээн түүнийг зэмлэнгүй хартал тэр намайг шууд тэврээд
"Өчигдөр зүүд байсан юм байх даа гэж их айлаа ш дээ" хэмээн хошуугаа унжуулан гомдолоно. Би уруул дээр нь хөнгөхөн үнсээд
"Цай бэлэн нүүрээ угаачаад ир ажилтай биз дээ" гэж хэлээд түлхэн байж явууллаа.

"Мм сайхан үнэртэж байна шүү!"
"Хэмиг сэрээхгүй муу?"
"Өнөөдөр цаадах чинь 12:40 оос ганц лекцтэй тиймээс унтаж л байг."
"Айн оюутан юм уу?"
"Мхм бас чамаас 3 сараар эгч" гэж жишим ч үгүй хэллээ.
Найз залуугийн маань дүү надаас эгч байна гэдэг их хэцүү л дээ тэ тхх.

Бид хоёр ч гэрээс гаран машинд суун сургуулийн зүг хөдөллөө. Сургууль руу эргэхээс яг өмнө
"Намайг энд буулгачих"
"Яагаад?"
"Сургууль дээр элдэв цуурхал тараасай гэж би огт хүсэхгүй байна. Та машинтайгаа харин би алхаад л оръё"
"За за харин чи нэг ч эрэгтэй хүнтэй юм ярьж инээж огт болохгүй. Эрэгтэй ялаа ч өөртөө ойртуулж болохгүй шүү!" хэмээн их л нухацтай хэлнэ.
"Ялааны эр эмийг би яаж мэдхийн"
"За яахав ялааг эс тооций харин хөвгүүдийг л"
"Бас эр эмийн яаж мэдэх үү?"
"Санёл гуай ёооё болдог бол халаасандаа хийчихээд явж байх юмсан"
"за за хичээл эхэллээ" гэж хэлээд уруул дээр нь үнсэн машинаас нь буулаа. Түний араас нүүрэндээ бяцхан инээмсэглэл тодруулан жаргалтаяа ширтсээр зогсож байтал
"Би харсан шүү" гэж хэн нэгэн хэлэх нь тэр.

Ваа энэ хоёр минь ашгүй учраа оллоо. Гэтэл гай болж хэн харчихваа???

~Багш бид хоёр~[Completed]Where stories live. Discover now