19 глава - Няма да ни разделят

261 15 6
                                    

Джимин излезе от апартамента на Юнги и внезапно телефона му извибрира.

Беше получил съобщение от класния бързо да се появи в кабинета на директора.

Джимин се учуди, но и много се уплаши. Не знаеше какво да очаква.

След 5 минути, момчето беше вече в училище и се качваше към кабинета.

Щом отвори вратата вътре завари родителите му, класният, директорът, онази противна Лиса, родителите на Юнги и самият него.

Джимин не знаеше какво се случва докато учителят не каза, че има много отсъствия и, че е забелязан от негови съученици да бяга от часовете заедно с Юнги.

-Тези копелета...-(каза си Джимин)

Лиса внезапно се обади и разказа какво е видяля предната сутрин,след което всички бяха в шок.

Юнги застана до по-малкият, хвана ръката му и започна да повишава тона си:

-Обичам този човек и няма да позволя на абсолютно никого да се меси в отношенията ни. Приемете какви сме. Не сме по-специални от вас. Това, че сме влюбени не ни прави различни. Приемете го!

Майката на Джимин стана и го дръпна от него, след което баща му му заби силен шамар.

-Не одобрявам факта синът ми да е гей. Абсолютно забранявам да се виждате. - каза баща му ядосано.

Джимин се разплака не от удара, а от това, че можеше да не докосне устните на Юнги и неговият аромат повече...

Родителите на Джимин бързо излязоха от кабинета ан директора като дори не му позволиха да си каже ,,чао" с по-големият.
През това време Юнги дръпна Лиса настрани и започна да и крещи, а тя му се смееше в лицето.

-Ще си платиш, никога няма да успееш да ни разделиш. Успя за кратко, но чувствата ми към него няма да умрат лесно. - рече Юнги.

Той си тръгна, не му пукаше за родителите му. Той знаеше, че те няма да му кажат нищо, защото няма да има полза.

-Няма да те оставя, ще те измъкна от този ад Джимине, каквото и да стане, да не се казвам Мин Юнги. Ще те направя щастлив и всички ще повярват в това.

My cold breath / Yoonmin ❤Where stories live. Discover now