29 януари 2017
Бяха изминали почти 10 дена от случката с директора и родителите на влюбените момчета.
Джимин не посещаваше училище, не вдигаше на обажданията на Юнги, нито на съобщенията му.
Юнги умираше вътрешно. Знаеше, че родителите на по-малкият имат пръст в това, но не можеше да стои настрана от любовта си.
Беше вечер и по-големият отново мислеше за Чим Чим. Толкова се притесняваше, че може да не го види повече.
Точно в този момент се звънна на звънеца.
Юнги беше учуден. Не очакваше никой в този късен час.
Щом отвори обаче видя Джимин. Той беше с кърваво червени очи причинени от прекалено много плакане.
Без да мисли по-големият бързо го прегърна и прокара пръсти между косата му.
-Колко се радвам, че си добре. Знаеш ли колко се притеснявах за теб? Още малко и щеше да ми избухне сърцето. Толкова много ми липсваше мъничето ми.-каза Юнги.
Джимин отново започна да плаче. Единственият човек, който се интересуваше истински от него беше Юнги. Той се чувстваше спасен в ръцете му.
Но знаеше...той знаеше, че винаги трябва да бъде отделян от прекрасните неща в живота.
-Юнги хюнг...
-Да?
-Обичам те, но трябва да се разделим.-той се надигна и целуна нежно устните на по-големият като потекоха леки сълзи от очите му, които пареха толкова много.
Юнги остана вцепенен. Разбра,че нещо не е наред и бързо хвана по-малкият за ръката преди да е излязъл.
-Кажи ми. Какво има? Не си тръгвай така. Това е жестоко. Обясни ми какво има.
-Нашите искат да ме върнат отново в Бусан. Там бях сам...съвсем сам без никой до себе си. Тук открих приятели. Срещнах Куки, с който правих големи простотии всеки ден в училище. Срещнах теб...този, който ми вдъхна сили да живея. Но думата ми срещу тази на нашите е безсилна...
По-големият го погали нежно по главата.
-Няма да те пусна никога. Няма да те оставя сам. Обещавам ти. Ще измислим начин. Пиши ми довечера.
-Ще се опитам хюнг.
-Обичам те запомни го.
-И аз теб много.
-Всичко ще бъде наред.
ESTÁS LEYENDO
My cold breath / Yoonmin ❤
RomanceМин Юнги: -В първия момент, в който те видях..още тогава изпитах силни вибрации по тялото си. Реших, че съм луд. Но после с всеки път, който те виждах полудявах още повече. Караше ме да те искам толкова много. Може би нещо ни свързва. Може в миналия...