11 глава - Кое е това момиче?

259 16 4
                                    

11 ноември 2016
23:39ч.
Messenger

Jeon JungKook: ко става бе триъгълник?
Що си ми сийнал >.<

Park Jimin: Не спирам да мисля за днес, Куки...Видя ли го как ме гледаше??? Оххх ще се побъркам.

Jeon Jungkook: Ти вече си се побъркал хД. Ама иначе да видях :D. Ко ще прайш ся с него?

Park Jimin: Всъщност имам една идея ;)) СЯ НЕ МЕ ВИНИ АМА ТРЯБВА ДА НАМЕРЯ НАЧИН ОТНОВО ДА ГО ЗАГОВОРЯ.
ИНАЧЕ МЕ Е СРАМ...

Jeon JungKook: Ох ся ще е някоя простотия нали хД ?

Park Jimin: Ами да се въртим само около него. Да го следваме където ходи и да се опитаме да ме забележи.

Jeon JungKook: Имам по-добра идея ;)) Да направим сцена как се спъваш в някого (тоест мен хД) и падаш до него. Той ще види това и ще ти подаде ръка да станеш. Така ще се заговорите и ти ще му благодариш :оооо ГЕНИАЛЕН СЪМ :)

Park Jimin: ОМГ ДААА :ООО ДА НАПРАВИМ ТАКА! СЪГЛАСЕН СЪМ.

Jeon Jungkook: Оке ай утре ще репетираме в даскало хД Лягам ся лека.

Park Jimim: Лека.

12 ноември 2016.

Джимин и Куки вече бяха в даскало в готовност да изпълнят плана си.

Бяха репетирали поне 30 минути и мислеха,че ще се справят.

Те го видяха отново подпрян на стената. Тъкмо отиваха към него, но точно е този момент от нищото се появи някакво момиче.

Тя отиде до Мин Юнги и го хвана страстно за врата и го целуна.
Мин Юнги отвърна на целувката и я придърпа още по близо към себе си. Двамата се целуваха толкова силно.

Тогава Джимин остана вцепенен. Почувства нещо толкова болезнено в сърцето си. Искаше да потъне в земята и да не излиза.

-Мале това оная Лиса ли е ? - каза Кукито възмутително.

-Не знам коя е, но...-Джимин заекна и потекоха леки сълзи от очите му. Дори не знаеше защо плаче за почти непознато момче. Но го болеше. Наистина го болеше и то много.

-Спокойно Чим Чим аз съм до теб ❤ - каза Куки и прегърна Джимин, който се чувстваше ужасно в този момент.

-Аз не мисля,че мога да остана повече..прибирам се Куки.- каза Джимин и бързо избяга от училището и потегли към вкъщи.

Щом се прибра отвори Инстаграм и какво да види.

Щом се прибра отвори Инстаграм и какво да види

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

@minyoongi : 12.11.2016 🔒
1,273 likes

-Някой да ме застреля моля ви...-каза Джимин като трясна телефона в земята.

My cold breath / Yoonmin ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora