1 година и половина по-късно...Джимин, момчето влюбило се в така красивия Юнги. За жалост Джимин трябваше да замине в чужбина преди повече от година и трябваше да се раздели със своята първа любов Юнги. Беше тъжно, но и много болезнено. Те не бяха се докосвали толкова време, толкова минути и толкова секунди. Разстоянието през цялото това време ги убиваше толкова бавно, но толкова сигурно. Дълбоката рана от спомените оставени в миналото не зарастваше...
10 май 2019 година
Джимин, малкото и невинно момче, което се страхуваше да бъде себе си, заради хората, заради родителите си, той порасна и изгради характер като силен и независим мъж. Завършлил училище като отличник, той започна да гради живота си, както техните толкова много искаха. Но дали той беше щастлив под тази негова красива усмивка. Дали това беше просто една маска?
Той реши да се върне, искаше да се разходи на любимите си места, да вкуси от любимата си храна и да се види с любимия си. Да, Джимин не бе забравил Юнги. През цялото това време се е държал заради него. Казвал си е, че по дяволите ще успее и той го направи.
Но дали Юнги помни Джимин, дали не е продължил живота си без мисълта за него.Беше 14 часа следобедно време, когато Джимин беше вече в града. Той първо искаше да види Куки. Да неговия най-добър приятел, с който през цялото време са поддържали връзка.
Дойде и очаквания момент. Куки хукна към Джимин щом го видя и го събори на земята.
-АХ ТИ, ВИЖ СЕ КОЛКО СИ СЕ ПРОМЕНИЛ МАЛЪК ПАЛАВНИК ТАКЪВ- рече Куки
-кви мускули си напрайл бе Джимине
Джимин толкова много се смя, но се и радва, че видя своето приятелче, което във всеки един момент го подкрепяше.
Джимин беше адски притеснен, искаше да види своето момче и да го усети в прегръдките си.
Минаха часове прекарани с Куки и накрая Джимин каза, че има работа и трябва да тръгва. Той отиде до дома на Юнги и в продължение на 21 минути той седеше и се чудише дали да почука на вратата.
-чук чук- почука Джимин
Вратата се отвори и се показа едно много познато за него лице, а именно това на Юнги.Какво ще стане сега, ще разберете в следващата част...
YOU ARE READING
My cold breath / Yoonmin ❤
RomanceМин Юнги: -В първия момент, в който те видях..още тогава изпитах силни вибрации по тялото си. Реших, че съм луд. Но после с всеки път, който те виждах полудявах още повече. Караше ме да те искам толкова много. Може би нещо ни свързва. Може в миналия...