Messenger
Min Yoongi: Хей бебо липсваш ми ~ ❤
Park Jimin: И ти на мене хюнг ~ Днес си прекарах чудесно с теб ^^
Min Yoongi: И аз така...липсваха ми нашите излизания заедно. Въобще...липсваше ми всичко това толкова много...
Park Jimin: И на мен също...но защо имам усещането, че всичко ще се срине отново...страх ме е да не те загубя отново хюнг... родителите ми разберат ли, че отново се срещаме...край просто край...
Min Yoongi: Бебе ~ Не мисли за това сега ще бъдем внимателни. А утре искаш ли да те взема след училище? Трябва да ми дойдеш малко на гости в апартамента ❤
Park Jimin: Естествено хюнг, но как ще напиша домашните?❤
Min Yoongi: Ще ти помогна бе мъниче 😉
Park Jimin: Ох караш сърцето ми да тупти толкова силно...
Min Yoongi: ❤🔐
----------------
Същата вечер.
jiminismybae: Джимине утре след даскало сме на среща!
Park Jimin : Какво?? Че Йонг не мога...не мога всеки път като казваш нещо да го правя!! Знаеш, че те търпя само заради нашите! Писна ми! Имам си други планове за утре!
jiminismybae: Да ще излизаш с оня смешник дето ти е голямата любов ли пхахаха
Park Jimin: Ти откъде знаеш...
jiminismybae: О, моля те Джимин. Знам всичко. Знам и че вашите не одобряват да се виждате. Искаш да разберат ли? Този път може да е по-лошо от миналият.
Park Jimin: И ти какво? Смяташ да им кажеш ли?
jiminismybae: Няма да им кажа, но при едно условия. Всъщност две.
Ще бъдеш МОЕТО ГАДЖЕ както и сега си си и няма да имаш любовна връзка с него.Park Jimin: Какъв е смисълът тогава? Искаш да бъда с теб когато дори не те обичам? Аз обичам него Че Йонг! Не знам дали някога си изпитвала такава любов каквато аз изпитвам към него. Защо трябва да си толкова жестока към мен?
parkjiminismybae: Не съм жестока, Джимине. Ти не мислиш за последствията от тази връзка. Толкова си влюбен в тоя, че си си загубил ума дори и не мислиш трезво. Казах ти. Прекрати ,, любовната" си връзка с него и бъди с мен и така няма да кажа на вашите.
Seen 23:17.
YOU ARE READING
My cold breath / Yoonmin ❤
RomanceМин Юнги: -В първия момент, в който те видях..още тогава изпитах силни вибрации по тялото си. Реших, че съм луд. Но после с всеки път, който те виждах полудявах още повече. Караше ме да те искам толкова много. Може би нещо ни свързва. Може в миналия...