Юнги и Джимин веднага подскочиха и се облякоха.
По-големият отиде и отвори вратата и тогава нахлу неговата бивша Лиса.
-Така ли ще е ? Не си ми сийнал, не си влизаш в месинджъра, заряза ме толкова бързо. Не мога да го преживея. Ти си мой Мин Юнги. - крещеше момичето на по-големият.
-Не съм твой Лиса. Разбери,че всичко между нас приключи вече. Аз не те харесвам, нямам чувства към теб и няма и да имам. Не се меси в живота ми повече.
Щом чу тези думи Лиса полудя още повече и го избута в хола, но щом влезе там, видя Джимин.
-Какво прави тоя тук? Ти да не се опитваш да ми докараш инфаркт. Заради този хлапак ли ме заряза? Пхахаха жалък си Мин Юнги.
-Не мисля, че аз съм жалкият тук. Сега ако обичаш си запази обидите за себе си и ни остави намира. Напусни.
-Повярвай ми. И ти и той ще си платите за тези твои думи днес.
Лиса излезе и трясна вратата на апартамента.
Джимин беше много уплашен от това момиче. Седеше замръзнал на място. Юнги отиде до него и го погали по главата.
-Спокойно. Тя няма да ни притеснява.
-Д...добре хюнг.
-Искаш ли да останеш още ? Може да гледаме някой филм.
-ДАА!- каза развълнуван Джимин, но след което реши да се направи на по-сериозен и каза- Ами, да може.
Юнги се усмихна и дръпна по-малкият към себе си и се сгушиха заедно докато гледаха филма - ,,Вината в нашите звезди"
Стана 22.00 часа.
Докато седяха така обаче по-големият усети как Джимин е заспал в ръцете му.
Той се усмихна и изгаси лампите и телевизора.
Двамата заспаха.Сутринта на 21 януари 2017.
Джимин се събуди и какво да види.
До него имаше оставена закуска и бележка:,,Приятна закуска мъничето ми. ❤"
Сърцето на Чим туптеше толкова силно.
За първи път получаваше такава топла и искрена любов.
Той бързо изяде закуската и стана да се оправи.
След което взе телефона си, но когато го отвори...какво да види...18 пропуснати повиквания от Мама.
20 пропуснати повиквания от Татко.
-Боже мили... свършено е с мен....
VOCÊ ESTÁ LENDO
My cold breath / Yoonmin ❤
RomanceМин Юнги: -В първия момент, в който те видях..още тогава изпитах силни вибрации по тялото си. Реших, че съм луд. Но после с всеки път, който те виждах полудявах още повече. Караше ме да те искам толкова много. Може би нещо ни свързва. Може в миналия...