Не бяха минали много дни и Юнги вече се беше преместил в Бусан.
Не му пукаше, че всичките му приятели и близки са в Сеул.
Той се интересуваше от един единствен човек и това беше Джимин.Юнги нае не много голям апартамент. Щеше да остане в него временно докато по-малкият завърши училище, за да може после да се върнат в Сеул и да живеят заедно.
Едно нещо обаче още притесняваше Чим Чим.
Ако родителите му разберат?
Какво ще се случи после?Юнги обаче беше твърдо решен да не се разделя отново с любовта си.
Той няма да позволи да бъдат отново далече един от друг.Беше понеделник и часовете в училището на Джимин свършиха.
Щом той излезе видя до оградата подпрян с лъскав черен костюм Юнги, който си надигаше главата нагоре, за да го намери сред тълпата, която излизаше от училището.-Хюнг!-каза Джимин радостно.
-Ейй сладурче как си как мина училище?
-Ами добре ама...имам двойка по математика...не знам как ще кажа на нашите...ще ме накажат сигурно. Боже ако ги знаеш как откачат за 4-ка пък камоли за 2-ка....
-Спокойно ще я оправиш. Вярвам в тебе. Не се тревожи.
-Но хюнг...страх ме е от тях. Ако ме пребият? Ако ме убият?
-Не се страхувай хюнг е тук да те пази. А и не вярвам, че ще стигнат толкова далеч. Малко или много те те обичат.
Юнги прегърна по-малкият и тръгнаха заедно на някъде.
-А сега мое малко мъниче нека да прекараме деня заедно отново. - каза Юнги като целуна бузата на Джимин, който се зачерви веднага.
7 часа по-късно
/Instagram/@martin39,@tochkataekskluziv and 890 other like this.
@ParkJimin: Най-забавният ден. Обичам те хюнг 💗😘
189 comments:
@martin39: Kato kotki ste
@jungkook: Боже какво виждат очите ми?!?!?!? Джимине веднага да ми пишеш мислех, че нещо ти се е случило бе триъгълник такъв!! И радвам се, че отново се събрахте сладури 💗😍
@tochkataekskluziv: nqkoi put elate da va povozq v kolata bepceta
YOU ARE READING
My cold breath / Yoonmin ❤
RomanceМин Юнги: -В първия момент, в който те видях..още тогава изпитах силни вибрации по тялото си. Реших, че съм луд. Но после с всеки път, който те виждах полудявах още повече. Караше ме да те искам толкова много. Може би нещо ни свързва. Може в миналия...