9 глава - Влюбен или ?

263 16 3
                                    

-Парк Джимин а?- мислеше си Юнги, който вървеше по коридора на училището.

Междувременно Джимин още не се беше разтърсил от случилото се.
Стоеше на място и не мърдаше.
Толкова неща му се въртяха в главата. Този поглед на Юнги...тези негови устни...гласът му...

-Мин Юнги...Мин Юнги...Мин Юнги...Мин Юнги... - повтаряше отново и отново Джимин.

- Ох, мале тоз много страшен бе!-каза Кукито.

-Поне разбрах името му...Мин Юнги. Толкова е прекрасно.

-От 12 ,,е" клас е.
По-голям е от нас.

-Нека отидем до стаята му. Трябва да разберем повече за него. Искам да науча много неща свързани с него.

-Ама Джимин...Не го ли чу? Каза да не му се мяркаш пред очите повече. Ами ако ти направи или каже нещо?

-Не вярвам. Видях в неговите очи нещо, което ме накара да спра да дишам за момент.

-Какво??? Какво ти става бе?

-Джънгкук...

-Да?

-Аз...аз мисля, че съм влюбен.

-Стига бе в тоз ли?

- ....

- Еха не знам какво да кажа...изненадан съм просто.

-Не казвай нищо,а ми помогни...
Трябва да стана близък с него. Да го опозная. Не знам,но щом го видях днес отново. Сърцето ми щеше да изкочи. Не знам дали е любов все още...Но знам че е нещо силно.

- Ох милия...Много си хлътнал братле.

-Знам...Давай да отиваме,че часовете започват скоро.



100 cheteniq :3 Mersi na vsichki,koito chetat nashata idiotshtina💘 Mnogo ste qki ❤❤❤ Ochakvaite mnogo interesni glavi skoro ^-^ !!

My cold breath / Yoonmin ❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang