25 глава - Ти си мой

228 15 3
                                    

-Гаджето ти?- каза Юнги ядосано.

-Ем да. - каза момичето.

Юнги погледна Джимин изненадано.

-Виж Юнги аз...не знам как да ти го обясня...-каза плахо по-малкият като криеше погледа си от този на по-големият.

-Оф бе Джимине. Ко ще му са обясняваш са? - каза тя.

Юнги хвана Джимин за ръката и бързо го дръпна като излязоха извън училище и отидоха до един ъгъл.

-Какво се случва Джимине? Какво правиш с тая идиотка? Не я ли виждаш каква е тъпа? И защо изобщо си с нея...нали уж бяхме заедно...?

-Юнги... родителите ми ме карат насила да излизам с нея. Не могат още да превъзмогнат факта, че съм влюбен в теб и, че ти си единственият, с който искам да съм. Не ме разбират...Смениха ми номера. Изтриха ми всички социални мрежи...И сега откакто съм тук съм отново сам.

-Моето мъниче......защо не ми каза в писмото, че поне ще си в Бусан...щяхме да измислим нещо. Липсваше ми постоянно, всеки ден.

-Хюнг...съжалявам,че ти причиних това...не мога без теб наистина не мога...всеки път щом виждах твои снимки просто не се сдържах и се разплаквах. Толкова много те обичам.

-Значи ти си бил @stranger030417 ?

- ...Да

-Милото ми то.

Юнги прегърна по-малкият и го държа в себе си повече от 5 минути. Можеха да стоят така цял ден. Липсваха си толкова много.

-Хайде да прекараме остатъка от деня заедно.

Юнги кимна и заедно отидоха в един ресторант.
Те си поръчаха кимбап и мочита и докато чакаха започнаха да си говорят за това какво са правили през цялото това време докато са били разделени.

Едно нещо обаче караше Юнги да полудява.
Секси тялото на Джимин, което беше направил.
Той го искаше.
Липсваха му техните бурни и страстни мигове заедно.

Но и Джимин забелязваше същото в Юнги.
Желаеха се. Силно се желаеха.

Въпросът сега беше...Как ще се виждат като живеят в други градове?

-Ще си наема апартамент тук докато завършиш и след което ще се върнем в Сеул двамата. - каза Юнги сериозно и уверено.

-Няма ли да е опасно? Ако родителите ми разберат, че се виждаме отново?

-Ще сме внимателни спокойно. Казах ти Джимине. Ти си мой. Единствено и само мой. И няма да те изгубя отново.

-Ох караш ме да те обичам повече и повече хюнг....

My cold breath / Yoonmin ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora