~2~

20.8K 749 39
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda Mindey ile göz göze gelip

"Günaydın Mindey"

"Günaydın Ashley"esneyerek

"Dün uyuyabildin mi?"

"Yerimi biraz yadırgadım ama olsun.Sen?"

"Kafamı koyduğum gibi uyudum."diyerek güldüm.Uyku tulumlarımızı toplayıp çadırdan çıktık.Geniş alanda herkes toplanmıştı.Bizde Mindey'le oraya doğru gittik.

"Günaydın çocuklar iyi uyudunuz mu?"diyerek sırıttı."Bugün testlerden geçiceksiniz.Şu çadırlarda yapılıcak.Geçen sene ki vampirler siz yaptırmayınız."dedi şok geçirmiştim sanki.Gözlerim dolmuştu.Mindey ağlıyordu.Ona sarıldım.Ben ortalık yerde ağlayamazdım.

"Mindey bana bak hey belki o kadar kötü değildir hah ne dersin?"

"Ashley ya burda hep kalırsak!"

"Hayır öyle olmayacak bak görürsün."diyerek ağlamasını susturdum.Sıraya girdik.En son sırada biz vardık.Herkes elindeki kağıdı o konuşma yapan adama gösteriyordu.en sonuncuydum çadıra tek tek alıyorlardı.Mindey girdi ve çıktı.Derin bir nefes alarak girdim.Bir kadın

"Otur"dedi bende hemen oturdum.

"Senden biraz kan alıcam ve birkaç önemli şeyler söyleyeceğim ama kan örneğin pozitif çıkarsa."kafamı tamam anlamında salladım.Bir tüp kan aldıktan sonra birisine verdi oda ismimi yazıp bir şeye koydu.Bir kaç dakika sonra kadına kağıdı getirdiler

"Evet şimdi kanındaki sonuç pozitif.Yani sen doğuştan bir vampirsin.Saf kansın.Yani yazın burdasın."çokta mutlu olduğum söylenemezdi.Annemler nasıl böyle birşey yapar bana.Ben belki hikayelerdeki gibi bin yüzyıl yaşmak istemiyordum.Kadının elinden kağıdı alıp çıktım.Obizle konuşan adamın yanına gittim.

"Evet senin adın Ashley .Ver bakalım kağıdını."kağıda bakarak verdim.Garip garip yazılar vardı.Adam okudu ve bana baktı.

"Ashley harika bir vampir olacaksın tatlım."bu adam kendini ne zannediyor.

"Bak ben zihnini okuyabiliyorum."

"Ne güzel"

"Bak benim adım Oliver."

"Memnun oldum yanii."ikimizde güldük

"Bak Ashley bugün önemli dönüşüm günü."

"Ne ne yapacağız?"

"Hiç birşey uyurken hiç birşey hissetmiyeceksiniz.Ama sabah kalkınca hafif ağrınız olacaktır.Kendinizi daha dinç hissedeceksiniz.Kaburgalarınız yerine oturacak,sivri dişleriniz olacak ama birşeye saplayacağınız zaman çıkartıcaksınız ve özel güçleriniz olacak herkeste olması gerekir bu yüzden bizde güçleriniz için parkurlar yaptık.Güçleriniz ancak o zaman belli olacak."vay bee güç kısmını sevmiştim ama aklımda hep annemler vardı.Adama tamam diye kafa sallayıp kantine gittim.Yemeğimi alıp Mindey'nin yanına gittim.Oturdum yemeğimi yemeye başladım ikimizde konuşmuyorduk.Konuşmadıkta yemeğimizi bitirdik.

"Mindey ben yatamaya gidiyorum."

"Bende geliyorum."diyerek çadırımıza gittik.Uyku tulumlarımızı hazırlayıp yattık.

"Ashley"

"Efendim"

"Yaa dönüşümde canımız acırsa ya da birbirimize saldırırsak."

"Saçmalama önceden zaten herkesi tekli bir yere yatırırlardı."

"Sen öyle diyorsan..Iyi geceler."

"Iyi geceler."bakalım iyi gece mi?Kötü gece mi?

Sabah

Hafif bir acıyla kalktım.Mindey elinde aynayla kendine bakıyordu.

"Ashley günaydın."çok mutluydu.Gözleri kırmızıydı.Daha da güzelleşmişti.

"Günaydın.Çok neşelisin bakıyorum da."dedim gülerek.Aslında bende mutluydum.Mindey aynayı bana uzattı.Kendime baktığımda gözlerim kırmızıydı.Saçlarım daha da canlanmış gözüküyordu.Tenimin rengide biraz daha beyazlaşmıştı.Mindey'e aynayı verdim.

"Mindey bence üstümüzü giyinip çıkalım."

"Tamam"dedi heyecanlı bir şekilde.Üstümüzü giyindik.Uyku tulumumuzu topladık.Çadırdan ilk ben çıktım.Arkamdan da Mindey.Mindey çadırı kapatıp ayağa kalktı.Oliver sahnedeydi.Etrafıma baktım.Herkesin gözleri kırmızıydı.Erkeklerin vücudu daha iyiydi.Kaslılardı.

"Ses,ses.Öhm evet.Çocuklar nasılsınız?Kendinizi daha dinç hissediyor musunuz?Bir hafta boyunca güclerinizi öğreneceksiniz.Iki ayrı grup olucak.Haftalık veya aylık yarışmalar olucak.Haa birde kan arzunuzu kontrol etme falan filan.Şimdilik hayvan avlamayacaksınız.Gelişiminizi tamamlayınca grupla birlikte avlanacaksınız.Şurdaki panoda isimleriniz var.Hangi grupta olduğunuz.Grupta olmayanlar yanıma gelsin.Onların işi farklı."bu adam ne çok konuşuyor.Bütün herkes panoya doğru hücum etti.Yanıma baktığım da Mindey de panonun ordaydı.

Kalabalık dağılınca panonun oraya gittim.Nedense gruplar yirmi,yirmiydi.Sadece iki grup vardı.Mindey

"Ikinci gruptayım.Yaşasın."Mindey'e dönerek

"Neden bu kadar sevindin ki?"

"Bilmiyorum.Bugün çok mutluyum."panoya dönüp ismi mi aradım.Bir an ismim yok sandım.

"Yaşasın."dedim.

"Hangi grup?"

"İkinci grup."birbirimize sarıldık.Birbirimizden ayrıldık.Mindey

"Hadi kantine acıktım ben."

"Bende"

"Artık insan yemeyide yiyemeyeceğiz."dedim.Dudağımı büzerek.Kantine gittik.Herkesin elinde bardak vardı.Üstü kapalı ve büyük olan bardaklardan.Herkes pipet takmış içiyordu.Birisinin elinde beş tane bardak vardı.Tezgahın oraya gidip aldık.Boş bir masaya oturduk.Kapağını açtım.Burnumu yakınlaştırdım.Öylesine güzel kokuyordu ki.Hemen kapağını kapadım.

"Mindey üç diyince birlikte içiyoruz.Tamam mı?"

"Tamam"

"Bir,iki,üç."dediğim anda içmeye başladık.Mindey bir,iki yudum çekip bıraktı.Ben devam ediyordum.Öylesine güzeldi ki.Hiç nefes almadan bitirdim.

"Oha Ashley.Biraz yavaş ol."

MERHABA ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ.BEN UZAK BİR YERE TAŞINICAM.AMA HAZİRANDA.AMA TAŞINMADAN ÖNCE YAYINLAYABİLİRSEM YAYINLARIM.SİZİ SEVİYORUM.:D

Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin