~14~

17.1K 490 91
                                    

Arkadaşlar Chase'in arkadaşlarını değiştirdim.Kırmızı saçlı Edward,Arkadaki önleri hafif sarılı Andy ve kenardaki Lele yaptım.Bu arada bir hafta geç kaldı üzgünüm.İlham gelmiyor ya da ne yazacağımı bilmiyorum ondan kızmayın lütfen.Ne deseniz haklısnız aslında.Arkadaşlar bu arada hala yorumlarınıza cevap yazamıyorum.Ama hepsini okuyorum.Sizi seviyorum.İyi okumalar.

-----

-Üç Gün Sonra-

Yatağımda huzursuzca kıpırdandım.Bugün pazartesiydi.Hafta sonu bol bol uyuyup telefonumdan müzik dinlemiştim.İyi gelmişti.Üç gün ne Tom'u ne de Chase görmüştüm.İyi gelmişti yani hafta sonu.Bugün'kurtlar'okulumuza geliyordu.Chase ne yapıcak acaba beni görünce?Ya öperse?

Gözlerimi açtım ve yataktan çıktım.Elimi saçlarıma daldırdım.Chase'in beni öpme düşüncesi beni germişti.Tom bunu görürse...dur bir dakika Tom'un umrunda değilim ki ben neden beni öpmesini önemsesin ki!Banyoya girip yüzüme üç kere su çarptım.Aynaya baktım.Saçlarım biraz dağılmıştı.Ellerimle biraz düzeltmeye çalıştım.Gayet iyi gözüküyordu odama geçip tayt giydim onun üstüne kalçamın hemen altında biten ince üst giydim.Telefonumu sarjdan çıkardım.Cebim olmadığı için elimde tuttum.

Karnım aç değildi.Dün çok yemiştim.Mutfağa girdim.Mindey bana tebessüm edince bende tebessüm etmek zorunda kaldım.Telefonumda ki oyunlara bakmaya başladım.

"Aç mısın?"dediğinde Mindey'e döndüm.Kafamı olumsuz anlamda salladım."Gidelim o zaman."dediğinde bu sefer olumlu anlamda salladım."Bugün pek havanda değilsin ha?"dedi zorla tebessüm ederek.Hiçbir şey demedim.Yüzüm ifadesizdi.

Birlikte kulübeden çıkıp okula yürümeye başladık.Lanet okul!Lanet vampirler!Ve yeni gelen lanet olasıca kurtlar!Kampta nerdeyse bir ay olmasada sıkılmıştım.Daha iki ay vardı burdan kurtulmama.Derin bir nefes aldım.Tom'u görmek istemiyordum.Bir de Tom'la aynı sınıftayız ve yan yana oturuyoruz.Ben ondan uzaklaşmak istiyorum ama olmuyor işte.

Okula varmıştık.Zaten iki adımlık yerde.Mindey beni kolumdan tuttu ve birini işaret edip indirdi.İşaret etti tarafa baktım ama anlamadım.Tekrar parmağını gösterip indirdi.Sanki dilini yutmuştu.

"Kızım gösterip durma anlamıyorum."dedim sesimi ifadesiz tutmaya çalışarak.Bugün canım ne gülmek ne de ağlamak istiyordu.İfadesiz olucaktım.O'na karşıda.

"Ashley bir kere de anlasan şaşarım."dedi O'na tek kaşım havada baktım.Gerçekten mi Mindey?Hiçbir şey anlamıyormuyum.Doğru ben zaten bu hayatı anlamıyorum.Tom'u hiç anlamıyorum.Lanet olası kafamı karıştırıp duruyor.Mindey cümlesine devam ederken tek kaşımı eski haline getirdim."Bak şurda hoşlandığım çocuk."dedi tekrar parmağını o yöne tutunca bende parmağının işaret ettiği yönü takip ettim.Merak duygum daha da artarken çocuğu gördüm.Ağzımın birazcık açıldığını hissettim.Normaldi ama şaşırmıştım.Neden O salaktan hoşlanıyor ki.Mindey parmağını indirince Chase beni görünce gülümsedi.Ben tepkisiz kalmıştım.Yeniden arkadaşlarına dönüp sohbetine devam etti.Mindey beni dürtüp"Ashley bize güldü gördün mü?"ben kafamı sadece ağır ağır salladım.Heyecanlanmıştı.Kalp atışlarını buradan duyabiliyordum.

Chaseler derin bir muhabbete dalmıştı.Dinlemek hiç fena olmaz ha?Onlara dikkatimi verdim.Bir kaç saniye sonra kafamda seslerini duymaya başladım.

Lele"Seni öptü mü?İnanamıyorum!"dedi çığlık atarak.

Edward"Neden ağaca zarar veriyordu ki yani amacı neydi acaba."dedi sakin çıkan sesiyle.

Andy"Chase o değilde Ashley'nin yanında ki kız güzelmiş.Galiba aşık oluyorum."dedi Andy'nin bu sözleri yüzünden dikkatimi toparlayamadı. Onlara gözlerim irice açılmıştı.Lanet!Mindey,Chase seviyor.Andy'de Mindey'i seviyor.Ahh!Bir yerleri tekmelemek istiyordum.Tekrar onlara odaklandığımda.

Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin