"Tom sana noldu?Bu sen değilsin."
"Sanane.Ben eski benim"
"Hayır sen bu değilsin.Kampın ilk haftalarındaki sen değilsin."
"Ashley bunu senle tartışmiğcam.Beni yeterince konuşturdun."arkasını dönüp gitti.
Uyandığım da Mindey bana bakıyordu.
"Noldu?"
"Kime 'Gel buraya'dedin sen?"
"Bilmem ki hatırlamıyorum."kime dediğimi iyi biliyordum ama Mindey'e söylemek istemedim.
"Bu arada yarın sanırım ormanın içinde küçük kulübelerde kalıcakmışız.İki kişilik."
"Aa buna sevindim.Burda yatmaktan belim acıyor."
"Bakıyorumda hala kantine gidelim demedin."dedi bende gülerek.
"O zaman ne duruyorsun gidelim."dedim kafasını gülerek önüne çevirdi.Çadırdan çıkınca Tom'u gördüm.Kalbim sanki daha da hızlandı.Yanına gidip
"Selam"
"Sende kimsin?"Mindey'le birlikte ağzımız açık kaldı.Ne diyor bu salak?
"Benim salak Ashley."
"Haa evet evet."dedi ve önüne döndü.Tam birşey söyleyecektim ki Mindey kolumdan tutup çekiştirdi.
"Hadi Ashley bırak şunu."önüme dönüp sinirli sinirli kantine yürüdüm.Bir kız olsam da yemek yemeyi çok seviyordum.Menüye bakınca yemekten soğudum.Mindey'e baktığımda kusucak gibi bir hali vardı.Bu durumu beni çok güldürdü.Menü de bütün organlar vardı.
"Benim karnım tok."dedi solgun bir yüzle.
"Biz bence kan içelim."dedim gülerek.Kasadaki kadının yanına gidip hangi kan grubundan istediğimi söyledim.Oda yazdığı kağıdı yanında duran adama verdi.Adam kağda bakıp içeri gitti.Bir dakika sonra poşetle geldi ve bardaklara boşalttı.
"Alın."dedi kasadaki kadın.Biz de alıp dışarı çıktık.Çevremize bakınarak bir banka oturduk.Herkes arkadaş yapmıştı.Çoğunun sevgilisi vardı.Ne ara taşınışmışlar?Ben daha iki kişiyle zor tanıştım.Sevgilim olmadığı için bilemem bunu.
"Of"
"Noldu?"
"Bilmiyorum ama canım yanıyormuş gibi hissediyorum.Nedenini bilmiyorum.Son zamanlarda kafam çok karışık.Ailemi göremiyorum,vampir olmak çok hızlı geliyor bana.Ama bir neden daha var sanki."Mindey sırıtarak bana baktı.
"O neden AŞK."göz kırptı.
"Hayır ben hiç aşık olmadım."
"Sorunda bu ya.Acı çekmen bu sabahki olay.Ondan sevdiğin birinden bu sözleri duymak kötü olur."
"Ben Tom'a aşık değilim."
"İnkar etme."dedi gülerek.
"İnkar etmiyorum.Of bilmiyorum."banktan kalktım.Derin bir nefes aldım.Zaman çok hızlı ilerliyor sanki.Yetişemiyorum ona.Elimdeki büyük plastik bardağı sıktım.Sonra onu çöpe salladım.Neden böyke tepkiler verdiğimi anlamıyorum.Gözümden bir damla yaş aktı.Mindey banktan kalktı yanıma doğru ilerledi.
"Ashley biliyorum seni anlıyorum.Ama sana sadece şunu söylemek istiyorum 'Sen Tom'a Aşıksın'ne yapacağını bilmiyorsun.Sana yardım edebilirim ama şu bir gerçek Aşıksın."
"Tesellin için teşekkürler.Neyse konuyu değiştirebilirmiyiz?"
"Of!Tamam yarın tekrar avlanıcaz.Herkes öğrenene kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.