Arkadaşlar bugün benim için özel bir gün.Doğum günüm hahaha.Her neyse elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım.Multimedia Max var.İyi okumalar.
Tom'u görememiştim.Önümdeki çocuk yapılıydı.Çok fazla kası yoktu ama iyiydi.Ben olsam bende başkan seçerdim.
"Üzgünüm ben Max."dedi dişlerini göstererek.Dişleri çok düzgündü.Elini uzattığında elini tutup.
"Ashley"dedim bende dişlerimi göstererek.Neden geldiğini sormak isterdim ama ayıp olurdu herhalde.Nedme geldin?Bakışlarımdan anlamış olacak ki.
"Şey sadece tebrik etmeye geldim.Sayende kazandık."dedi.En sevmediğim şeydi.Tebrik edilmek.
"Etmene gerek yok sizin sayenizde."dedim.Cevap olarak gülümsedi.
"Ben gitsem iyi olur."dedi ve elini havaya kaldırıp indirdi ve içeri girdi.Onun kaybolan vücudundan gözlerimi ayırıp karşı masaya baktım.Tom yoktu.Yanımızdan geçmemişti.Bir yere gitse görürdüm herhalde.Ama masasındaki kimse yoktu.Görmeme ihtimalim yoktu.İsmini yeni öğrendiğim Max'le çok derin bir sohbete de dalmamıştık.Gözlerimle tekrar bahçeyi tararken köşedeki masada Chase ve arkadaşlarını gördüm.Andy anlatıyordu onlar gülüyordu.
Mindey,Emma ile beraber geldiğinde üçümüz bir konuşmaya başladık.Emma iyi kızdı.Ama hiperaktif bir kızdı.Çok fazla enerjisi vardı.Bu aralar bende onun yüzde biri bile yoktu.Saatler geçmişti.
Emma"Benim uykum geldi bu parti çok sıkıcı."dedi ve yürümeye başladı.Bende Mindey'e gidelim diye mırıldanınca başını olumlu anlamda sallayıp ormandaki evden çıktık.Emma başkalarıyla gidiyordu.Bizde giderken kısa yoldan gitmek için sola otluklardan gitmeye karar verdik.
"Emma iyi biri ama çok fazla enerjisi var."dedim.Mindey
"Çok fazla hem de çok."dediğinde mırıldanma sesi duyduk.Mindey'nin gülen yüzü gittikçe ciddileşmişti.Yürümeyi bırakıp sesi dinlemeye çalıştım.Odaklanmaya çalıştım çevreye.
"Seni piç kurusu."diye bağırıyordu biri ama çok uzaktan geliyordu.Sesini tam ayırt edememiştim.
"Yapabildiklerin bu kadar mı?"dedi birisi gülerek.Bunu söyleyen her kimse inledi."Biraz daha sert vurmalısın mesela böyle."dedi.Kimdi bunlar?Neden kavga ediyorlardı?Mindey'nin dürtmesiyle kendime geldim.Bana baktığında"Gitsek iyi olur.Birileri kavga ediyor."dedim ve yürümeye başladık.Kulübeye geldiğimizde içim hiç rahat değildi.Acaba kendinden güçsüz birini mi dövüyorlardı.Acaba kimdi.Aklıma gelen isimle gözlerim büyüdü.Bu olamzadı.Her bokun altından o çıkmaz dimi ama.Baksam gitsem.Ya o vampir ya da kurtu öldürdülerse.Bunu Tom yaptıysa...Yapmamıştır.Mindey'e
"Ben biraz hava alıcam.İçki biraz çarptı."dedim nasıl inanabilirdi ki.Biz vampirdik bir bok olmazdı.Belkide bana olmadığı için böyle düşünüyordum.Bana garipser bir şekilde bakıp"Tamam"dedi.Mutfaktan doğru yürüyerek dışarı çıktım.Derün bir nefes alıp koşmaya başladım.Karanlıktı.Bir yerde durup etrafa bakınmaya başladım.Arkamı döndüğümde biri olduğunu gördüğümde çığlık atıcaktım ama eliyle ağzımı kapadı.Çığlığımı yutup karşımdaki kişiyi inceledim.Karanlığa gözlerim daha iyi alışmıştı.Kahverengi saçlar,kahverengi gözleri bu Max'di.Yüzünde kan var gibiydi.Max'in bileğini tutup aşağı indirdim.
"Gel benle."diyip bileğinden çekmeye başladım.İtiraz etsede umursamadım.Biraz yürüdükten sonra ormandaki ışığın altına geldik.Max'e döndüğümde yüzü kandı.Nerdeyse teni gözükmüyordu.Yüzünü ellediğimde canı acımadı.Demek ki geçmişti.Vampir olmasa belki de ölürdü.Max'i düşünmemiştim.Aklıma bile gelmemişti.Max'i kim döverki.Çocukla kimsenin sorunu yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.