~15~

17K 463 65
                                    

Arkadaşlar fikirlerinize bayılıyorum.Aklınıza ne gelirse söyleyin.Bende üçüncü bir kişi olsamı diye size sorucaktım.Bu arada haftaya pazartesi sınavlarım başlıyor.Aralıksız.Ocağın dokuzunda biticek.Yeni bölüm yayınlamaya çalışıcam.Atamazsam affedin.Multimedia da Ashley var.İyi okumalar.

Son zil sesi çaldığında kitabımla birlikte sınıftan çıkıp üst kata çıktım.Kitabımı dolabıma yerleştirip okuldan çıktım.Yürürken bir anda kolumdan çekildim.Çığlık atmamıştım.Çığlık atan kızlardan değildim.Hem ifadesiz olmaya çalışıyordum.Sırtım duvara sertçe çarptığında inlememek için kendimi zor tuttum.Karşımdaki yüz yüzümü daha da asmama sebep oldu.Bir elini sağ tarafımdaki duvara koydu.Sol eli boşta sallanırken çenesi seyriyordu.Gözleri simsiyahtı.Gözlerinin içine baktım.Oraya odaklandım.Siyah olan gözlerine.

"Ashley O piçin yanında olmak zorunda mısın?"dedi sesi ifadesizdi.

"Sanane."dedim sesimi ifadesiz ve düz çıkmıştı.Kaşları bir an havaya kalksada indi.

"Ashley?"dedi uyarıcı bir tonda.Senden nefret ediyorum lanet olası.Ama kendimede zor itiraf etmiş olsamda onu seviyordum.Kalbim onu görünce yine de hızlanıyordu.Miğdemde kelebekler uçuşuyordu sanki.Vampir olmak bir şeyi değiştirmiyordu.

"Umrundaymışım gibi davranma bana."dedim sesim yüksek çıkmıştı ama aldırmadım.

"Umrumdasın da ondan."benden daha alçak çıkmıştı sesi.Bu dengesiz herifi bir türlü anlayamıyordum.Beni biraz şaşırtmıştı.Bir kızla öpüşüyor ve sonra umrundayım.

"Başka bir kızı öpüyordun ve bana hesap soruyorsun öyle mi?"

"Tek sorun bu mu?"

"Herşey"dedim tekrar bağırarak.Artık bir yerleri yumruklamak istiyordum."Lanet olsun herşey."dedim tekrar.Ayaklarım titriyordu."Sen,vampir olmam,ailem,arkadaşım."dedim.Yorulmuştum.Bir kaç hafta da olsa yorulmuştum işte.Zaten sorunlu bir kızdım eskiden.Ağlamak istiyordum ama onun yanında güçsüz olamazdım.Güçlü gözükmeliydim.Gözlerim doldu.

"Sakın ağlama."dedi ve sertçe yumruğunu duvara geçirdi.Tepki vermedim.Veremedim.Gözümdeki yaş damlamadan elimi haraket ettirip gözlerimi sildim.

"Ağlamıyorum."dedim ve gitmeye çalıştım ama diğer elini de duvara yasladı.Çıkma mı engelledi."Çekilir misin?"dedim saçlarım önüme doğru çekmiştim.Kafamı kaldırdığımda bana bakıyordu.Yavaşça beni kendi bedeniyle duvar arasına aldı.Yüzünü yüzüme yaklaştırınca kafamı oynatmaya başladım.Ellerimle onu omuzlarından tutup itmeye yeltenmiştim.Ellerimi hızla tutup duvara sabitledi.Okulda kimse kalmamıştı.Ah!Lanet!

"Ben seni istiyorum Ashley."dediğinde hızla yere düştü.Yere düştüğünde Chase onun üstündeydi.Chase bir kaç yumruk atarken Tom,Chase itti.Chase biraz uçsada kendini toparladı.Tom Hızla yanına gidip yumruk atmaya başladı.Chase,Tom'u ittirdi.Bu sefer Chase,Tom'un üstüne çıktı bir kaç yumruk atıp pençelerini çıkardı.Tam yüzüne pençelerini saplayacaktı ki sesimi bulup bağırdım.

"Dur!Chase yapma."dediğimde bana baktı.Elini indirip Tom'un üzerinden kalktı.Ayaklarımı hissetmiyordum.Vampir olduğumuda hissetmiyordum.Kahretsin ki hiçbir şey hissetmiyordum.Tom yerden hızla kalktı.Chase bana bir kaç adım atsa da elimi kaldırdım.

"Yalnız bırakın beni."hızla ordan ayrıldım.Kafam karmakarışıktı.Bu bir kaç hafta kafamı allak bullak etmişti.Chase neden beni koruyodu?Ya da önemsiyordu?Bunların tek bir açıklaması vardı.

Beni seviyordu.Belki de aşıktı.

Meydana gelip ortada durdum.Etrafıma bakındım.Burnumda bir sızı oluştu.Gözlerim yanmaya başladı.Mindey'nin sevdiği çocuğu kendime aşık etmiştim.Ben sürtüktüm.Arkadaşının sevdiği çocuğu kendine aşık eden sürtük.Ama Chase'in umrunda değildi Mindey.Her zaman olduğu gibi yapmıştım sürtüklüğümü.Ama Chase sevmiyorum.Dimi?O'nu öpmem hataydı.Sadece sinirliydim kafam karışıktı ondan.Yoksa Chase öpmezdim.Derin bir nefes çektim içime.Bir kaç kişi bana baksada umursamadım ve kulübelerin olduğu yere yürümeye başladım.Ağlamak istiyordum.Her gün her saat her saniye ağlamak istiyordum.Ama güçlü ayakta durmalıydım.Söz vermiştim kendime.Saçma nedenlerden dolayı ağlamam saçma olur dimi?Kulübeye girdiğimde Mindey ağzını açmıştı ama onu susturdum.

Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin