~19~

18.3K 506 159
                                    

Multimedia da Ashley varr.

Bazen gözlerin kapalıyken, daha fazla şey görürsün.

Mindey'den

"Benim gitmem gerek.Gelicem ama."diyip ayaklandığım da Ashley'e tebessüm ederek ormana girdim.Ashley gerçekten iyi bir arkadaştı.Üzülmesine dayanamıyordum.Tom'u bence sevmemeliydi.Yanlış yapıyordu.Kalbine söz geçirmek zordur.Biliyordum.Şuan benim burda olmam kalbime söz geçiremememden.Geçen gittiğimiz ormandaki eve doğru yürümeye başladım.Hava kararmıştı.Beni neden çağırdığını bilmiyordum.Ne zamandır görüşmüyoruz.Aslında onu özlemiştim.

Gölden uzakta olsa da varmıştım.Üç katlıydı ama üstünde sadece bir cam vardı.Bir oda var diye tahmin ediyordum.Ahşaptı ev.En azından evin önünde çimler kısaydı.Ayağıma dolanmıyordu.Üç tane merdiveni çıktıktan sonra kapıyı biraz zorlamamla açtım.İçeri sakin bir şekilde giremedim.Heyecanlanmıştım.Onunla uzaktan bakışmak çok zor oluyor.Her zaman yanımda olmasını istiyordum ama öyle olamazdı.Evin alt katında gezinirken kapının sesini duyduğumda arkamı döndüm.Ordaydı işte.İlk beni süzdü.Yüzündeki gülümseme iyice yayıldı.Yanıma yaklaşırken yerime iyice sabitlendim.O'nu görünce çok heyecanlanıyordum.Her ay böyle oluyordu.Bu ev çok anılarla dolu.Yanıma yaklaşıp elini yanağıma koyduğunda yanağımı eline bastırdım.

"Seni özledim."dedi şefkatle bakarken.

"Bende seni özledim."dedim onun bakışları altında eriyordum.Gözleri dudaklarıma kaydığında ben hızlı davranıp öpmeye başladım.Aslında bunu pek yapmazdım ama olmuştu işte.Bazen çok cesur olabiliyordum.Elimi onun ensesine atıp saçlarını çekiştirmeye başladım.Beni kalçalarımdan tutup duvara yasladığında ayaklarımı onun beline doladım.Ne düşüneceğimi bilemiyordum.Ben bu çocuğu seviyordum.Bana yaşattıklarını da.Dudaklarımdan ayrılıp anlını anlıma dayadı.Nefes nefese kalmıştım.Boynumu öpmeye başladığında gıdıklanmıştım.

Bir yarım saat kadar Onunla durduktan sonra artık göle gitmem gerektiğini fark ettim.Ashley anlamamalıydı.

"Benim gitmem gerek."dedim aslında hiç gitmek istemiyordum.

"Peki güzelim görüşürüz."diyip dudaklarıma tutkulu bir öpücük bıraktı.Kucağından kalkarken el salladım.

Evden çıkarken bu yarım saat bana yıllar gibi gelmişti.O iyi ki vardı.O'nu çok seviyordum.Onunda beni sevdiğini biliyordum.Ashley anlamadan dönmeliydim.

Ashley'den

Mindey nerde kalmıştı?Bu kızı anlamıyorum ki bir gidiyor bir daha da gelmiyor.Tom'la öpüştükten sonra Mindey'nin grubundakiler beni çağırıp göle girmiştik.Tom'da sonra ortalıktan kaybolmuştu.Max ve Chase'de yoktu.Şimdi kulübeye gelmiş Mindey'i bekliyordum.Bardağıma biraz daha blood doldurdum.Kapı sesi duyduğum da mutfaktan çıkarken bağırdım.

"Kızım sen nerdesin?"diye koridora geldiğimde karşımdaki kişiyi görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı.Bardağımı nerdeyse düşürücektim.

"Ben geldim ama."Chase mal mal bakıyordum.Bu neden burdaydı.

"Sen niye geldin?"hayır tamam bizim buralarda takılabiliyorlardı ama kulübeme girmişti.Hem de anahtarı vardı.Elindeki anahtarı sallayıp dudaklarını ıslattı.

"Anahtar buldum yerde sana getirdim.Hem o seni ihmal ettiğim gece için özür dilerim."gözlerimi devirip elindeki anahtarı aldım.

"Bitti mi?"dediğimde kaşlarını yukarı kaldırıp'cık'dedi ve dudağımı hızla öpüp geri çekildi.

"Derdin ne senin?Çık kulübemden."sinirlenmiştim.Amacı neydi?Bilmiyorum ama feci halde sinirlenmiştim.Böyle birşey yapamazdı.

"Pekala asi kız."diyip kapının koluna uzanıp açtı ve gitti.Bu salağın yaptığı şey neydi şimdi?Unut.Tom'u düşün.Kapı tıklandığında Chase olmasın.Lütfen Tanrım!Kapıyı açtığım da Mindey içeri hızla girdi.

Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin