Kulübeye geldiğim de hemen duşa girdim.Soğuk suyu açıp.Küçük küvete su doldurdum.Soğuk su sıcak geliyordu bana.Belki Mindey'e de öyle geliyordu.Bilmiyorum.Ama beni rahatlatıyordu.Küvet dolduktan sonra yavaşça içine girdim.
Ah!İşte bu iyi.
Küvette yarım saat durduktan sonra çıktım.Ellerim büzüşmüştü.Ayak parmaklarımda kesin büzüşmüştü ama umrumda değildi iyi geliyordu.Bornozumu alıp üstüme giydim.Odama geçtim ve telefonumu kontrol ettim.Bir mesaj vardı.Hemen mesaj bölümüne girip baktım.
Çitin oraya gel bekliyorum.
-ChaseBunu iki kez okuduktan sonra dolabın başına gidip iç çamaşırlarımı giydim.Altıma yırtmaçlı pantalonumu ve üstüme siyah kısa koku t-shirt giydikten sonra saçlarımı tarayip birazcık kuruttum.Dudağıma parlatıcıyı sürdükten sonra biraz da rimel sürdüm ve Mindey'e birşey demeden çıktım.
Dışarısı her zamanki gibi kalabalıktı.Sıcaktı.Hava tam kararmamıştı.Bazı kulübelerde parti veriyorlardı.Barlar sokağından müzikler geliyordu.Ben net duyuyordum.Ama dikkatli dinleyince tabi.Tom'un sesini duyduğumda tekrar oraya odaklandım.
"Bak bu güzel bunu dene birde."dedi onun yanında hep gördüm ama ismini bilmediğim sarılın çocuk.
"İyi değilse kazığı saplarım."dedi ciddi bir sesle.Ne yapıyorlardı acaba.Birkaç saniye ses gelmeyince yürümeye devam edicektim ki Tom'un sesini duyunca ayaklarımı yere sabitledim.
"Ahh Onu. unutturuyor.Sanki."dedi.Kafam karmakarışık olmuştu.'O'dediği kimdi peki?Ve uyuşturucu veya herhangi birşey mi almıştı O?Bir an endişelenmiştim ama neden endişeleniyordum ki?Onun umrunda bile değilim.Onun için endişelenmem saçma.
Yürümeye başladım.Bir tarafta öpüşen sevgililer bir tarafta arkadaşlarıyla dışarıda oturmuş ateşide yakmış sohbet edenler.Nedense hiç öyle bir ortama rastlamamıştım.Ailem beni pek dışarı çıkartmazdı.Zaten düzgün arkadaşım da yoktu.Ormanın içine doğru girdiğimde sesler git gide uğultulu geliyordu.Bir gölge gördüğümde Chase olduğunu anlamıştım.Koşar adımlarla yanına gidip sarıldım.
Şaşırmıştı.Bende şaşırmıştım doğrusu kendime.İlkten elleri havada kalsada yine de hemen ellerini sırtıma koydu.Geri çekildiğimde
"Nasılsın?"dedim.Güler yüzlü olmaya çalışarak.
"İyiyimde sen nasılsın?"dedi gülerek.Piercingine bayılıyordum.Ona çok yakışıyordu.
"Küpeni çıkarmışsın."dedim onu duymazdan gelerek.Neden çıkarmıştı ki.Bence çok yakışıyordu.
"Beğenmedim."dedi memnun olmayan ses tonuyla.Oysa ki Chase çok yakışıyordu.Tom'a gitmezdi ama.Tom'u neden karıştırıyorsam.
"Neden buraya çağırdın beni?"dedim.Aklıma sonunda gelmişti.Chase neden beni çağırmıştı ki.Kim bilir kaç saattir bekliyordu beni.Çok bekletmişmiydim acaba?Banane canım istesem gelmezdim yani.
"Seni arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum."dedi.Biraz ürpermiltim doğrusu.Bir sürü kurtun yanında bir tek vampir ben.
"Olmaz"dedim.Hemen arkamı döndüm ama kolumdan tutmuştu.Kolumu çekmeye çalışsam da başaramadım."Öldürmeye mi çalışıyorsun beni sen?Onca kurtun için de benim ne işim var."dedim.Bağırarak.Neden bu kadar korkmuştum ki.Anlamıyorum.
"Bir sakin ol!Onlar tanışmak istiyor."dedi benden daha alçak sesle.
"Ya beni ısırırlarsa veya saldırırlarsa."dedim sessiz çıkmıştı sesim.Tom bunu öğrense başım belaya girerdi.Oliver'a beni söylerdi.Ceza alırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.