Herkes kantine doğru gitti. Bizde Mindey'le birlikte yavaş yavaş kantine gittik.Tabiki de koca bir bardak Kan aldık.Hep oturduğumuz köşeye gittik.Bir yudum aldım.Tadı harikaydı.Neden bilmiyorum ama çabuk alıştım kan içmeye.Hafif acıydı.Dilimin ucu uyuşmuştu.Mindey çok yavaş içiyordu.Ben bitirdim ve arkama yaslandım.Mindey hala bardağın yarısındaydı.
"Testleri neden aceleye getiriyorlar?"
"Bilemiyorum"
"Off neyse.Bu arada kantinde sadece biz kaldık.Ya bitir ya da gidelim testlere girmemiz lazım."
"Tamam dur bir yudum daha aliyim."bir yudum daha içtikten sonra peçeteyle ağzını sildi.Masadan kalkıp kapıya doğru gittik.Mindey
"Ashley şurdaki koşu yerine gidelim hadi."
"Sen git ben başka teste gidicem."
"Emin misin?"
"Eminim hadi git sen!"
"Tamam testlerden sonra buluşuruz."
"Tamam hadi görüşürüz."Mindey'nin arkasından baktım.Görünürden kaybolunca bende binaya gittim.İçeri girip testlerin yapıldığı yere geldim.Duvar açıldı.Kesin bir yerde kamera vardı.Her neyse içeri girdim.Herkes testlere sırayla giriyordu.Hangisine gidiceğimi bilemedim.Gözüme birşey takıldı.İki kişi karşılıklı birşey yapıyordu.Aaa abladım zihin okuma.Hemen sıraya girdim.Önümde çok kişi yoktu.Çabucak sıra bana geldi.Koltuğa oturdum.Önümde bir kadın vardı.Bir de ayakta biri vardı.
Ayakta ki kadın
"Başlayabilirsin."
"Tamam"kadının gözlerinin içine baktım.
"Şu anda bir tatile gitmek istiyorsun?"
"Hayır bilemedin"pff.Ayaktaki kadın
"Tamam o zaman sana bir şans daha."
tekrar kadına baktım.
"Keşke burda olmasaydım diyorsunuz."
"Üzgünüm bilemedin."
"Diğer testleri denesen iyi olur."
"Peki"dedim ağzımı büzüştürerek.Böyle bir yeteneyim olmasını çok istiyordum.Mindey'nin katıldığı teste gidiyim.Test odasından çıkıp Mindey'nin gittiği test alanına gittim.Vardığım da Tom koşuyordu.Hızlıydı.İki tur yapıp geldi.Hızlı olduğuna dair ve ikinci gücünüde bulduğu için bir kağıtda imza attırdılar.Ben daha güçlerimden birini bile bulamadım.Sıra Mindey deydi.Hazırlandı işaret verildi.Baktığımda ayaktaydı.Anlayamadım koştu mu?Testi yapan adam kamera koydu.Böyke çok hızlı olanlarda varmış.Ama nadir vampirlerdenmiş.Yanımdaki vampirler öyle diyor.Ama yanım da kimse yokki.Uzakta iki vampir var.Tabi ya şimdi anladım bu benim gücüm.Bir kere daha duymuştum.Çok mutluyum.Mindey koşmaya hazırlandı.İşaret verildi.Mindey'i gördüğüm de ise aynı yerde ayaktaydı.Testi yapanlar kamerayı alıp baktı.Mindey'i yanına çağırdı.Bence kesinlikle çok hızlı bir koşucu.Mindey koşarak bana geldi.Sarıldı.
"Eee"
"Artık hızlı bir koşucuyum"
"Buna çok sevindim."
"Sen naptın?"
"Zihin okuma testine girdim başarılı olmadı ama şimdi bir güç buldum."
"Ne?"
"Uzaktaki sesleri duyabiliyorum."
"Buna çok sevindim."
"Ama şimdi o teste gidip denemem gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
De TodoNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.