ARKADAŞLAR 9.bölümü baştan yazmak istedim.Çünkü zaten göremeyen okuyamayan vardı.9.bölümü diğerinden farklı yazmış olabilirim yinede okuyun.
Gözlerimi açtığımda etrafa bakındım.Kulübeydi ama bizim kulübemiz değildi.Uykumun açıldığını anladığımda hemen yataktan çıktım.Erkeksi bir kokusu vardı yastığın.
Burası neresi?Kim getirdi beni buraya?Vampir olduğum halde endişeleniyorum.Sonuçta illaki endişeleniriz.Kapı açıldığı an kim olduğunu bilmeden boğazına yapıştım.
Gözlerimin parladığını hissedebiliyordum.Gözüm hiçbirşey görmüyordu.Hava zaten ya aydınlanıyordu ya da kararıyordu.Ama birinci seçenek daha mantıklı geldi.Dişlerimi çıkarmışken...
"Dur.Sakin ol.Ben Chase."bir an onun yüzünü seçmeye çalıştım.Evet o Chase'di.Geri geri çekilirken.Gözlerimdeki parlaklıkta geçiyordu.
"Neden burdayım?"dedim sakin bir sesle.Ne olmuştu da buraya gelmiştim ben.
"Ağaçtan inmiş yerde ağlıyordun.Sonra uyuya kaldın.Bende sizin sınırlara girip öyle seni kulübene bırakamayacağıma göre..Seni kulübeme getirdim."dedi.Dün ağladığımı bile hatırlamıyordum.Neden ağlamıştım ki?Onu bile hatırlamıyordum.
"Gitmem gerek."desim sakin bir sesle.Odadan çıkarken Chase mırıldandı.
"Sorun değil."dedi.Ona bakıp gülümsediğimde O da bana gülümsedi.
"Chase saat kaç?"desim masum masum bakarken giriş kapısına gelmiştik.
"Altıya geliyor."dedi.Ona tam sorucaktım ki"Sabah altı"dedi gülümsiyerek.
"Bu arada ya sen ceza alırsan.Biri bizi görürse?"dedim endişeli çıkan sesime güldü.Onun için mi endişelenmiştim?Yoksa kendim için mi?Bilmiyorum.
"Bizim sizin ki gibi katı kurallarımız yok.Zaten bizimkiler bir kaç saat önce yatmıştır.Uyuyorlardır."dedi.Sevinmiştim.Herkes bizi böyle görse yanlış anlaşılabilirdik.
Kapıdan çıkınca etrafıma baktım kimse yoktu.Rahatça nefes aldım.Merdivenlerden indiğimde Chase kapıyı kapatıp yanıma geldi.Hiçbirşey konuşmadık.Tel örgülerin oraya geldiğimizde Cahse dönüp.
"Teşekkür ederim"dedim ve ona yaklaşıp yanağından öptüm.
"Her zaman öpüceksin tekrar getirebilirim seni."dedi pis pis sırıtıken gözlerimi devirdim.Erkekler.Neden öptüğüme gelince.Onu bende bilmiyorum neden olduğunu.Oldu işte.Böyle teşekkür etmek istedim.
Tel örgüyü kaldırıp geçmemi bekledi.Bende acele etmeden yavaşça geçtim.El sallayıp önüme döndüm.
Bir süre ormanda ilerledikten sonra sesler duydum.Etrafıma bakınırken önüme baktığımda Tom'u gördüm.Sinirli gibiydi.
"Neredeydin?"desi sert bir sesle.Neden soruyordu ki?Umrundamıydım?
Koca bir HAYIR.
"Yürüyüş yapıyordum."dedim.Neden ona yalan söylüyorum.Kızmazdı herhalde.Bu çocuğu anlamak güç.
"Tanrım Ashley bana yalan söyleme.Nerdeydin dedim sana?"dedi.Sesi yüksek çıkmıştı.İrkilmiştim."O piçle olduğunu söyleme sakın."dedi.Ona piç deme hakkı yoktu ondan bin kat daha iyiydi.
"Onun bir adı var."dedim sesim alçak çıkmıştı.Oysaki bağırdığımı sanıyordum.
"Umrumda değil."dedi ve yakınlaşıp ellerini kaldırıp yüzümü tuttu.Bu hareketiyle donup kaldım."Sana birşey yaptı mı?"dedi sakin ve alçak sesle.Sanki son sözü o kadar alçaktı ki.
"Neden bu kadar çok soru soruyorsun?Umrundamıyım ki?"dedim.Bir an şaşırdı sanmıştım ama aynı ciddiyetle bana bakıyordu.Gözleri biraz da olsa parlıyordu.
"Ashley"dedi ve sustu.Derin bir nefez aldı"Bak kurtlarla arkadaş olamazsın.Ceza alırsın."dedi.Ona düz düz baktım.Bir süre öyle durduktan sonra o sıcak ellerinden ayrılıp yürümeye başladım.Beni durdurmadı zaten.
Beni umursuyor muydu?Sanmıyorum.Ama neden bu kadar korumacıydı ki?Neden beni rahat bırakmuyordu?Sıkıldım artık.
Kulübeye vardığım da cebimden anahtarı çıkartıp içeri girdim.Mutfaktan sesler geliyordu.Kapıyı yavaşça kapattım.Mutfağa girip Mindey'e baktım biftek.Kokusunu içime çektim.Eskiden pişmiş yerdim.Şimdi ise çiğ.Arkasını döndüğünde beni gördüğüne şaşırmıştı.
"Kızım nerelerdesin sen ya?Öldüm meraktan.Telefonuna da bakmıyorsun."dedi endişeli ses tonuyla.Elimi cebime attığımda telefonu alıp baktım.On arama ve iki mesaj.Telefonu tekrar cebime tıkarken
"Üzgünüm.Sen uyurken dıları çıktım ve uyuya kalmışım.Chase de beni görmüş ceza alırım diye beni kulübeme getirmemiş ve kendi kulübesine getirmiş.Sonra sabah kulübeye gelirken Tom'u gördüm bana 'Nerdeydin' diyip durdu.Bende tersledim.Böyle işte evdeyim."dedim.Derince nefes alırken Mindey şaşkınlığından çıkıp konuşmaya başladı.
"Bak görürsün Chase senden hoşlanıyor.Tom'da seni umursuyor."dedi.Tamam Chase hoşlanır.Ama Tom'un beni umursaması hiç sanmıyorum.
"Neyse boşver."dedim.Çatal ve bıçağı alıp bifteği yemeye başladım.Sessizliği Mindey bozdu.
"Bu arada bugün okul var."dedi.Son lokmamı yutarken söylemişti.Okulu hiç mi hiç sevmiyorum.Dersler.
"Ya hayır."dedim isteksiz şekilde.
"Evet hadi gidelim."dedi.Aynı anda ayağa kalktık.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra Mindey bana kağıt uzattı.Ona anlamayan gözlerle bakarken"Okuldaki dolabının şifresi.İçinde kitap ve kalem var."kağıdı elinden alıp cebime koydum.
Kulübeden çıkıp kapıyı kilitleyip yürümeye başladık.Okula kadar hiç konuşmadık.
"Bu arada hangi sınıfta olduğuna kiminle olduğuna bak bakalım."dedi panoyu gösterirken.
Yavaş yavaş panoya ilerledim.Umarım Tom'la aynı sınıfta olmayız.Tanrım lütfen aynı sınıfta olmiyim.
ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.YENİLEDİM.GÖZÜKMÜYORDU.MULTİMEDİADA CHASE VAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.