Yanimdan gelip gecen birisiydi sadece. Bosverdim ve otobuse binip alisveris merkezine gittim. Eren'e hediye almaliydim dogum gunu yaklasmisti cunku. Eren benim on bir senelik arkadasimdi. Gezindim biraz ordanda eve gectim.
Aliyle hala cikiyorduk. Ama beni aldattigini ogrenmeme ragmen hala susuyordum. Ilk defa aldatilmistim. Bunu yanina birakmamaliydim.
Ali 1.85 boylarinda esmer zayif bir cocuktu. Onunla arkadasim sayesinde tanismistim. Kime sorsam "Yaren bununla nasil cikarsin" "Yaa ne cirkin bir cocuk bu oyle" diyip duruyorlardi. Ama ben umursamiyordum. Nasilsa ayrilacaktim.
Beni aldattigi kizin numarasini telefonuma kaydetmistim ama bulamiyordum. Sanirim farkedip silmisti. Yinede her ihtimali goz onunde bulundurdugum icin numara ezberimdeydi. Kiza ulastigimda Ali'nin beni aldattigina emin olmustum.
Sabahin korunde uyandim yine ve bu, okuldan tekrar nefret etmem icin gecerli bir nedendi. Cikista Eren'in yanina gittim. Cafeye oturduk tam hediyesini veriyordum ki Ali ve arkadasi Soner gelip karsi masaya oturdular. Ne yapacagimi sasirdim. Olanlari Eren'e anlatsam direk Aliyle Soner'in yanina gider olay cikarirdi. En mantiklisi tuvalete gitmekti. Nasilsa Ali de gelicekti pesimden.
Ali'ye, bugun Eren'in yanina gelecegimi gunler oncesinde soylemistim. Ama bu cafede oturdugumuzu nereden biliyordu ki. Bu cocugu anlamiyorum. Ne yapmaya calisiyordu? Ona cok sinirliydim ve mesajlarinin hicbirine cevap vermiyordum. Simdi ne diye gelmisti?
Aklimdaki sorulari susturup tuvalete girdim ciktigimda Ali kapinin onunde bekliyordu.
"Neden geldin" dedim sinirli bir sekilde "Sadece on bes dakika veriyorum sana. Sonra gidiyoruz" dedi. O kim oluyordu da bana emir veriyordu "Istedigim saatte kalkar giderim buna kimse karisamaz hele ki sen asla" dedim yurumeye devam ediyordum kolumdan tutup kendine dogru cevirdi beni. Lanet olsun kolum acimisti "Yaren sadece on bes dakikan var bence bir an once gitmelisin vakit geciyor" pis pis siritiyordu. Yapmacik bir sekilde guldum ve "Üzgünüm tatlim yarim saat daha burdayim belkide daha fazla" dedim ve Eren'in yanina gittim hizlica. Sinirlendigi cok belliydi.
Yarim saat boyunca gozlerimin icine bakip durdu. Eren'e olanlari belli etmemek icin baya cabalamistim dogrusu neyse ki farketmedi.
Yarim saatten fazla olmustu umrumda da degildi ama her an kalkip masamiza gelebilirlerdi. Umursamadim saate baktim Aliyle konusmamizin ardindan kirk bes dakika gecmisti mecburen kalktim. Eren yine hesabi odetmedi. Her zaman eren gibi bir sevgilim olsun istemisimdir. Cok korumaciydi ustelik cok da centilmendi. Eren sarısın mavi gozluydu. Gozleri bir kizi kendisine asik etmeye yeterdi. Kepceydi benim de en sevdigim yonu buydu onunla dalga gecip duruyordum. Ona sahip olan kiz cok sansli olucakti.
Erenle cafenin onunde ayrildigimizda Ali kolumdan tuttu ve hizlica arabaya bindirdi beni. "Ne yaptigini saniyorsun sen?" dedim. Cok kizmistim. Boyle kaba olmasi beni sinirlendiriyordu "Ne yapiyormusum ben" dedi. Dalga geciyordu resmen. "Nereye gidiyoruz" dedim. Soner "Ya yenge azcik suss yaa" dedi. Aman cok komik yengeymis lafa bak allahin kırosu.
Yol boyu susmustum. Onlarda pek konusmuyordu. Uykum gelmisti biraz kestirdim. Arabanin durdugunu hissettigimde gozlerimi actim. Soner yoktu. Ilk tanistigimiz parka gelmistik. "In" dedi umursamadim. Bir tane sigara yaktim. Ali bu defa daha kibardi "Inermisin yaren" dediginde arabadan indim. Yuzume bakamiyordu. Sanirim ogrendigimin farkindaydi. "Yaren ben ozur dilerim" diyebildi sadece sustum ve sigarami icmeye devam ettim. "Sandigin gibi degil" dedi "Ne saniyormusum ben" dedim susuyordu bende sustum ve eve gitmek istedigimi soyledim "Gitme beni affet ozur dilerim" dedi. Gozleri dolmustu agliyordu "Biliyormusun Ali umrumda degilsin!" dedim yurumeye basladim kolumdan tuttu hala agliyordu "Izin ver de seni evine birakayim" dedi. Bir bucuk saat otobuslerde surunmektense isime gelirdi dogrusu. Yol boyu hic konusmadik. Eve yaklastigimizda burada ineyim dedim. Aglamaya basladi tekrar "Beni affet seni seviyorum" dedi tam opecekti ki izin vermedim "Lanet olsun sana mesajlarimi okumaman gerektigini soylemistim. Eger bu kadar ustune dusmeseydin hala sevgili olucaktik ama sen" lafini kestim daha fazla susamazdim "Ah tabi ya beni daha fazla kandirmana izin vermeliydim dogru haklisin. Ben sana deger verirken sen baska birine deger verdigini soyledin ve ben bunu ogrenince suclu benim oyle mii?" dedim susuyordu. Soyleyecegi bir sey kalmamisti. sadece susuyordu "Sana mutluluklar" diyip indim arabadan.
Seni sevdigini soyleyen insan ayni zamanda baska bir kiza da seni seviyorum diyor. Sana askim derken ona dokunmasi da sana dokunuyor iste.
Bir erkek icin aldatmak bu kadar kolaysa bir kiz icin de vazgecmek o kadar kolay olmaliydi. Oyle de oldu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutkanlığın Alışkanlığı
Historia CortaEn ufak bir unutkanlıgın devamlı hatırlatmalara nedendir bazen.. Ve kalp öyle bencildir ki sadece sahip oldugu kisiyi düşündürür sana..