Zil sesiyle uyandigimda kufur ede ede yataktan kalktim. En nefret ettigim seylerden biri su zamansiz uyku bolunmelerim. Saate baktigimda 7 oldugunu gorunce iyice sinirlenip kapiyi actim. "Gunaydin sevgilim ne guzel bir gun degilmiii" Cem hunharca bana sarildiginda konusamadim bile. Yeni uyanmistim ve dislerimi bile fircalamamistim. Cemin beni bu halimle gormesine uzulsemde aldirmadim. "Yuzumu bile yikamadim Cem." hemen banyoya gittim yuzumu yikayip dislerimi fircaladim. Lenslerimi takip cemin yanina gittim. Simdi Cemi daha net goruyordum. Miyopluk ne berbat bir sey.
Cem odamda dolabimi karistiyordu. "Ne yapiyorsun Cem ya" onu engellemeye calistim "Al sunlari giy cikiyoruz hadi" dar bir kot ve beyaz tisort cikarip elime tutusturdu. Odadan ciktiginda giyindim. Biraz makyaj yaptim. Cem iceri girdiginde beni opmeye baslamisti. "Hadii cikiyoruz" dedigimde pis pis guluyordum.
Harika bir kahvaltinin ardindan ikeaya gelmistik. Anlasilan yeni evimiz icin esya bakicaktik.
Doyasiya gezdik. Ne begendiysek aldik. Hayatim boyunca alisveriste harcadigim parayi bir gunde harcamak... Cem ilklerimi yasatiyordu. Parasi coktu. Ama kalbinde bana da yer oldukca fazlaydi. Onu bu yuzden seviyordum. Bana her zaman yer ayiriyordu.
Her seyi planlamistik. Her sey hazirdi. Mutfakta gri kirmizi siyah renkleri yogundu. Tabaklar bardaklar hepsi takimdi. Salon ise kahve, krem ve turkuazdan olusuyordu. Her oda birbirinden guzeldi. Yatak odasini o sececekti. Zaten evlenmeden asla ayni odada yatmazdik.
Eve geldigimde direk uyudum. Yarin evin duvarlari boyanacakti. Nedense Cem benide cagirmisti.
Uyanir uyanmaz yeni evimize gittigimde Cem elinde iki tulum ve fircalarla beni kapida karsilamisti. "Hadi guzelim giy bakalim su tulumu boyaya baslayalim" gulmeye basladiginda ne isler cevirdigini anlamistim. Vakit kaybetmeden tulumu giyip yanina gittim. Oda giymisti ve bir insana tulum anca bu kadar yakisirdi. Bu cocuk beni deli ediyordu. Birlikte duvarlari boyamaya basladigimizda cok egleniyorduk. Her yerim boya olsa da bu durumdan hic sikayetci degilim. Cem yanima gelip bana sarildi ve opmeye basladi. "Yine harika kokuyorsun" dediginde omuz silktim. Gozlerimin icine dikkatli dikkatli bakmaya basladi. "Ne oldu" merakla sordum kolumdan tuttugu gibi merdivenlere yoneldik. Cati katindaki balkona ciktik. Manzara harikaydi. Gunes batmaya baslamisti. Deniz sut liman. Sevdigim adam yanimda. Daha ne istrdim ki. Cem bir anda diz coktu "Yaren benimle evlenirmisin" tulumun on cebinden tek tas bir yuzuk cikardiginda gozlerime inanamiyordum. "Cem bu.." konusmama izin vermeden dudaklarima yapisti. Oyle masum opuyordu ki beni. Ayrildigimizda "Evet seninle evlenicem" dedigimde sarildik.
Genc kizken hep hayal ederdim acaba ilk evlilik teklifimi kimden nerde alacagimi falan. Boyle cok yakisikli olsun isterdim hep. Hayalim turuncu sacli cilli bir erkekti. Saci ve cilleri yoksayarsak hayalimdeki erkek Cemdi. Ve onunle evlenecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutkanlığın Alışkanlığı
Kısa HikayeEn ufak bir unutkanlıgın devamlı hatırlatmalara nedendir bazen.. Ve kalp öyle bencildir ki sadece sahip oldugu kisiyi düşündürür sana..