Bagirmaya basladim. Agzima geleni sayiyordum. Burda bu adamlarla ne isim olabilirdi ki benim. Siyah takim elbiseli adamlar bana dogru yurumeye basladiklarinda korkmustum. Arkalarindan gelen yasli adam gozume takilmisti. Takim elbiseli adamlardan biri tam karsima sandalye getirdiler yasli adam da oturup bana bakmaya basladiginda "Uzak durman gereken seyleri ayirt etmelisin guzelim bunlar sana gore seyler degil" ne sacmaliyordu bu adam "Neyden uzak durmaliyim ne yapmisim ben? hem siz kim oluyorsunuz da beni burada alikoyuyorsunuz." bagirmistim. Yasli adam sadece guluyordu "Bak guzelim o cocuktan uzak durmalisin." hangi cocuktan? "kimden bahsediyorsunuz anlamiyorum" aklim karismisti "Cemden bahsediyorum guzelim. Aranizda bir seyler oldugu belli yoksa o kimseyle konusmaz yeme bizi" yok artik sok olmustum. "Cem mi?" cem kimdi? Yok artik yoksa onun ismi Cem miydi? "Ben cem diye birini tanimiyorum" Adamlar yasli adamin eline bir zarf verdiklerinde merakla yasli adama bakiyordum. Adamlar ellerimdeki ve ayaklarimdaki ipleri cozduklerinde zarfi bana verdiler. Zarfin icindeki fotograflara baktigimda gozlerime inanamamistim. Onunla yani Cemle her nerde konustuysak nerde yanyanaysak fotogralarimiz gozumun onundeydi. Saskinligimdan agzim acik kalmisti. Kim niye fotograflardi bizi. Ayrica kimdi bu adamlar anlamiyordum. "Simdi anlamissindir kucuk hanim. Ondan uzak dur" yasli adam fazla ciddiydi. "Bana bakin onun ismini bile sizden ogrendim. Ayrica kiminle konusup kiminle konusmayacagimi size sormiycam" cok sert konusmustum. Yasli adam kalkip cebinden bir bicak cikardiginda korkumdan kasilip kalmistim. Bicagi bogazima dayadiginda kipirdayamiyordum. Kipirdadigim an bicagi icimde hissedicektim. "Onunla bir daha konusma yoksa bir seyler yolunda gitmiycek kucuk hanim" korkumdan altima iseyecek duruma geldim. Kelimenin tam anlamiyla korkumu boyle ifade edebilirim. Adam yanagima bicakla bir cizik attiginda inledim. Cok uzatmadan karsima oturdu sonra gidebilecegimi soyledi. Yurumeye basladigimda adamlarida pesimden geliyordu. Cok gecmeden bir taksiye atlayip eve gittigimde kendimi yatagima attim. Yarin onemli bir gun olucakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutkanlığın Alışkanlığı
Historia CortaEn ufak bir unutkanlıgın devamlı hatırlatmalara nedendir bazen.. Ve kalp öyle bencildir ki sadece sahip oldugu kisiyi düşündürür sana..