Ik zit in de klas, super saaie les weer. En wanneer je een saaie les hebt let je niet op en denk je natuurlijk aan harry styles.
OMG!!! Ik ga over 5 dagen al naar harryyyyy en dan moet de rest naar school en ik niet yeeeyyy😁.
"Linda! Let je even op" word ik uit me gedachten gehaalt door me leraar "euhhh ja sorry". En natuurlijk wordt je weer helemaal rood😖. TRINGGGGG!!
Yes de bel ging uit deze k*t les. Ik wordt meteen aangesproken door een van me klasgenoten (Kimberly). "Waar dacht je aan, HARRY STYLES zeker, die jongen die je nooit kunt krijgen😂😂". En loopt lachend weg.
Ik kan wel door de grond zakken ik schaam me kapot.
Maar dan komt Cloë aangelopen en zegt "Je moet er niks vab aantrekken ze is alleen maar jaloers dat jij wel naar harry mag en zij niet". Ik lach maar van binnen vermoord ik mezelf. Na de pauze hebben we Engels "Jipieee mijn liefelings vak" zei ik sarcastische tegen mijn beste vriendin Pien. En ze begint te lachen😂😂.
Na school fietsen Pien en ik naar huis en dan praten wij meestal over de dag dus over kimberly en haat stalkers😶. Maar ja er komt nooit iets nieuws want ja ze doet toch altijd vervelend😑.
Toen ik thuis kwam hing er een verschrikkelijke sweer rond me vader was boos en me moeder ook. Ik dacht bij mezelf
'Ow god is het weer zo ver😑'.
Maar toen ik "Goedemiddag" zei gebeurde er iets verschrikkelijks. Me moeder zei:
"Je vader en ik hebben besloten om uit elkaar te gaan"
Ik had het verwacht maar toch kwam get hard aan. Vervolgens zei me moeder :
"Je vader gaat naar Engeland"
'OMG ENGELAND LEUKKK' ow wacht ik kan geen engels en liep boos verder. Me moeder zei er toen snel achteraan :
"Jullie vertrekken morgen naar school dus je mag gaan inpakken ik heb je school al geregelt"
Waarop ik zei :
"Wow wow wacht even hoor dit gaat allemaal even te snel, ik ga morgen als weg en ik heb er niks over te zeggen, hallo ik heb een hekel aan engeland"
Toen zei me moeder :
"Sorry lieverd ik vind het ook heel erg dat je weg gaat en je zusje iris gaat ook mee en asttid en joska blijven bij mij maar pak je spullen nu want amders ben je voor morgen niet klaar"
Ik liep boos en weg en begon heel hard te huilen. Ik pakte me tellefoon en ging Pien appen dat ik naar engeland ga ze werdt ook boos want ik was niet populair en zij ook niet dus zij had verder helemaal niemand. Ik begon me spullen dan maar opteruimen.
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...