3

219 7 0
                                    

Toen we de boot opgingen keek ik nog voor het laatst naar me eigen land waar ik ben opgegroeit waar me leven was en dat ga ik nu verlaten.
Toen we de boot opkwamen gingen we een plekje zoeken om te kunnen zitten het is een reis van 5 uur. Echt veeeelll te lang maar oke.
"Ik ga bij het raam zitten" zei ik tegen me vader en me zusje. Ik wil graag naat buiten kunnen kijken want dan kan ik goed denken over het leven. Zoals wat er nu gaat gebeuren.
Na 5 uur op de boot hebben gezeten komen we eindelijk aan in Engeland. Overal hangen engelse vlagen en allemaal muziek.
"We worden goed ontvagen hier" zei me vader.
"Jaaa echt geweldig leuk dit joh" zei ik sarcastische terug.
We gaan met de auto naar ons huis in Slough. Sirieus wie noemt z'n dorp nou Slough.

*Vanaf hier gaat alles wat er gezegt word in het engels gezegt worden ik typ nog wel nl maar er word engeks gesproken*

We komen aan in een soort wijk met een speeltuintje boor me zusje en natuurlijk is er weer geen chillplek voor mij. Echt ik heb hier zooo veel zin in.
"He kijk daar staat Kimberly al klaar" zei me vader.
Ze zag er oke uit ze leek ook wel aardig. EN OMG ZE DROEG MERKKLEDING. Echt veek beter dan me eigen moeder.
Ik stapte uit de auto en liep naar de toe en stelde me voor
"Hallo ik ben linda ik ben 14 jaar oud en ik woonde in nederland maar nu ga ik hier wonen ik hou van merk en make-up ik ga over 4 dagen naar harry styles in nederland want ik ben fan van harry styles" ik wilde nog meer vertellen maar me vader riep "LINDAAA HELP JIJ OOK NOG EVEN MEE OF GA JE DE HELE DAG TEGEN KIMBERLY RATELEN".
Ow ja oepss.
We tilde de spullen naar binnen en ondertussen vertelde kimberly allemaal dingen over haar en engeland en over waar we wonen enzo. Op een gegeven moment zei ze
"We hebben 1 probleem, namelijk we moeten de badkamer delen met de buren".
"OMG WACHT EVEN HOOR DELEN"
Schreeuwde ik.
"Joepieee il hoop voor je dat er een slot opzit want anders douche ik nooit weer"
Ze lachde en zei dat er een slot op zit.
Gelukkig dacht ik.
Toen we op onze verdieping aankwamen wat echt super ver lopen was (verdieping 3). Kan ik de kamet zien. Ik liep binnen en zei
"Ik dips de grootste kamer"
Kimberly begon te lachen en zei
"Tja de grootste kamer is de woonkamer en helaas mag je daar niet in slapen van mij".
Ik keek der aan en ze zei gelijk:
"Ow ja sorry hier dan weet ik wel een kamer voor jou zit ook dicht bij de badkamer"
En opende een deur en wowwe wat was die kamer groot joh echt niet normaal.
"Yaaaasss omg dit is echt een superrr grote kamer".
Kimberly lachte weer.
Me vader schreeuwde weer
"LINDAA KOM JE NOG HELPEN OF MOETEN WIJ ALLES DOEN".
"Sorry papa ik zal helpen"
Zei ik.

Roadtrip LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu