"Zaterdag"
'Omg' denk ik in mezelf 'ik ben morgen jarig'
En mama dan? En ik heb niks gevraagd. Fijn dit word echt de beste verjaardag ooit.
Als ik de woonkamer ik kom staat er echt een vet lekker ontbijt klaar. Met veel lekkere broodjes. Maar er is niemand thuis, raar want normaal is papa altijd thuis. Ik zie ineens een briefje op tafel liggen met erop "Heyy linda ik ben vandaag weg want ik ben met je moeder in de stad ik heb het ontbijt alvast klaar gemaakt voor jou ik kom vanavond rond 8 uur weer thuis xxx je vader"Nou gezellig weer een dagje alleen, of toch niet. Ik eet mijn eten op en doe mijn kleren aan, ik loop naar de deur en BOEMM!!! Fuck dat was Brooklyn. "ehhh sorry brook het was niet mijn bedoeling". Dan geeft hij mij ineens een knuffel en fluisterd in mijn oor "geeft niet ik ben heel trots dat jij dat hebt gedaan van gisteren" ik lach en knuffel hem terug. Dan zegt hij "maar hier kwam ik niet voor, ik wilde vragen of je mee londen in wou met ons" ik keek hem aan en zei "denk je dat het dan goed zou komen tussen mij en Andy?". Hij pakte mijn hand en knikte.
We liepen naar de andere kant. Toen we binnen kwamen zag ik als eerste Andy maar hij liep meteen weg ik zucht maar loop verder en zie Rye die meteen blij kijkt. ik ren meteen op hem af en geef hem een knuffel. Achter Rye zaten Mikey en Jack. Ik geef hun ook een knuffel. Dan lopen we naar de auto. Ik wil naast Andy zitten maar die kruipt snel achter het stuur ik zucht weer maar ga dan achterin zitten tussen Jack en Rye. We komen in Londen aan en gaan eerst iets eten. Ik loop in het restaurant naar Andy die zijn jas aan het ophangen was. Ik hoor Rye nog zeggen dat zij alvast gaan zitten. Ik vraag aan Andy "Please zeg wat er is ik snap dat je boos bent maar je kunt niet voor altijd boos op me blijven, ik wil echt alles doen om het weer goed te maken". Andy krijgt tranen in zijn ogen en rent weg. Ik ren achter hem aan. "Andy wacht alsjeblieft". Hij rent de weg over......
"ANDYYY NEEEEEEEE"
Ik ren voor me leven en spring op andy zodat hij naar vooren valt want er kwam een auto aan. Hij valt idd naar voren net voor de auto weg.
SWOESSJJJJ!!!!!!
De auto rijdt langs zonder 1 van ons te raken. Andy begint te huilen en begint mij te knuffelen en zegt "Sorry het spijt me zo van dit alles maar ik wilde het al goed maken maar telkens als ik je zie krijg ik dat beeld van die ruzie weer" Ik begin ook te huilen en knuffel hem heel hard terug "Het spijt mij ook heel erg"
Na 5 minuten zo te hebben gezeten liepen we terug naar het restaurant. Iedereen keek ons een beetje raar aan omdat ons haar een beetje door de war zat. We gingen naar de tafel toe en Rye zei "Ja sorry wij hebben alvast een drankje besteld want het duurde wat lang en ...... wat zien jullie eruit" Andy en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen. En gaan ook aan de tafel zitten.
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...