9.

132 7 0
                                    

Daar staat ie dan, de enige echte Harry Styles staat daar.
Na 2.5 jaar op een beeldscherm te hebben gezien staat hij gewoon recht voor me.
Ik begin te huilen en Sophie naast mij ook. We geven elkaar een knuffel en beginnen mee te zingen.

Door alle drukte en afleiding door Harry Styles heb ik nooit doorgehad dat mijn make-up is vermindert en mijn hoodie enz. zijn afgegaan. Alleen de rest van de kinderen om me heen vielen het ook niet op harry styles was belangerijker.

We zijn op de helft en hij begint een verhaal te vertellen. Hoe trots hij wel niet is dat hij daar mag staan. Dan kijkt hij naar de voortse rij waar ik dus ook sta. En knipoogt naar ons. Echt ik werd helemaal gek.

Toen hij nog eens keek schrok ik. Ik dacht ineens weer na over dat ik hier vermomt kwam. Maar nu dus weg ik. Hij kijkt me aan en begint tranen in zijn ogen te krijgen.
Ik zeg nee en schud nee. Maar hij zegt ja en schud ja. Hij strekt zijn hand naar voren en pakt mijn hand. Hij trekt me naar voren.
Normaal zou ik me mee laten gaan. Maar nu niet. Met tegen zin laat ik mijn hand los en schreeuw " NEE NEE ALSJEBLIEFT NIETT!!". Maar hij luisterd niet en pakt nogmaals mijn hand dit keer lukt het hem wel om mij op het podium te krijgen. Hij begint te praten.
"Lieve mensen uit nederland en dus nu ook engeland. Want wie kent dit meisje. Juist dit is linda...." na dat hij mijn naam had gezegt kwam roadtrip op lopen. Daar zie ik ze dan. Ik geef mijn chocolade en mijn bloem aan harry styles en geef hem een knuffel. Daarna ren ik naar Sophie en geef haar een high-five. Ik ren van het podium af en ren door de menigte. Ik hoor andy nog door de microfoon roepen "LINDAAA ALSJEBLIEFTTTT" maar ik ren verder. Ik ren naar een taxi buiten en stap ik in en zeg "breng me snel naar het vliegveld"
De taxichauffeur kijkt me raar aan maar rijdt weg.

Eenmaal terug in Engeland ren ik naar mijn huis. Naar papa en mama lekker in hun armen.
Maar dat dacht ik verkeerd.
Toen ik binnen kwam en mijn vader en stiefmoeder me zagen werden ze boos en me vader begint te schelden "godverdomme linda, je bent drie dagen weg zonder iets te zeggen." Alleen me stiefmoeder kwam op me af en begon me te knuffelen. Me vader belde ondertussen iemand. Geen idee wie.
Ik ging naar me kamer en viel ook meteen inslaap.

Roadtrip LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu