De volgende ochtend werd ik wakker door mijn wekker, 6 uur. Ik ben nog kapot van gisteren. Ik kijk om me heen en ik zie overal dozen liggen. Oh ja dat is ook zo ik ga naar Engeland.
Gelukkig mag ik wel nog naar school om afscheid te nemen. Ik stapte uit bed en deed me kleren aan.
Toen ik op de fiets stapte dacht ik na over wat er allemaal in Engeland zou kunnen gebeuren. WOW WOW WACHT EVEN HOOR HARRY STYLES WOONT IN ENGELAND😍 dacht ik bij mezelf. Oh ja ik ga als over 4 dagen naar harry maar dat is in Amsterdam nou leuk joh wat een heen en weer gevlieg. Ik lachte om me eigen grap. Toen kwam Pien aan fietsen en knuffelde me helemaal fijn en was al begonnen met huilen en als er iemand moet huilen moet ik ook huilen en daarom was ik voorbereid en had ik waterproof mascara op gedaan. Maar oke Pien begon dus te huilen en toen moest ik ook huilen. De rest van de tijs hebben we allemaal herrineringen naar boven gebracht van de afgelopen tijd dat we bij elkaar waren.
Toen we op school aankwamen moest ik meteen met me mentor mee want die wist het ook al en zei dat we een gesprek moesten doen over wat er allemaal was gebeurt ik zei :
"Nou niet veel want het was een kort gesprek"
De rest van het gesprek ging over mijn nieuwe school en over de taal en over mijn gevolg opleiding. En toen het klaar was ging ik met me mentor de klas in en moet ik het verhaal gaan vertellen en zei :
"Ja, me ouders gaan scheiden en ik ga vanmiddag met me vader mee naar Engeland"
Kimberly keek me jaloers aan maar doet alsof ze het heel erg vind.
Na de laatste les gaf ik iedereen een knuffel en een paar gingen zelfs huilen ik ben best blij omdat ik er achter kwam dat de meesye kinderen van me klas me toch wel mogen.
Pien had toen nog een cadeautje meegenomen. Nou na een cadeautje het was een groot bouwsel van tonychocolony met om elke reep een foto van ons twee echt super lief.
Toen gaf ik haar een ketting met hartje die je kunt openen van echt zilver en in het hartje zit geluk zei ik. Toen opende ze het en toen zat er een zakje in met een soort vloeistof achtig iets. "Ja dat is geluk gebruik het goed" zei ik.
En toen kwam onze laatste knuffel want me vader kwam er al aan met een mega verhuiswagen echt niet normaal hoe willen we dat meegaan nemen in het vliegtuig.
Ik liep naar me vader en zei " hoe wil je dit meenemen het vliegtuig in"
"Oh ja sorry we gaan het vliegtuig niet in maar we gaan met de boot" zei me vader. Ik dacht bijmezelf Omg een wat dat is vies en overal is water en uuuggglll.
Toen gingen we opweg naar de boot. Het was een heletijd stil totdat ik vroeg "papa, mama had het erover dat je een nieuwe vriendin had wie is dat?"
"Ow ja dat is kimberly ze is echt super aardig" zei hij
Wacht even hoor ze heet kimberly net zo als dat kut wijf op school nou ze zou vast heeel aardig zijn dacht ik bijmezelf.
Toen kwamen we aan bij de haven en gingen we de boot op.
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...