Na twee uur op mijn bed te hebben gezeten komt mijn stiefmoeder binnen en zegt
"ga je zo mee naar je nieuwe school"
Ik kijk der raar aan maar lach dan en zeg terug
"Ja wacht even dan doe ik even andere kleren aan"
Mama zegt dat ze alvast naar de auto gaat.
Even zien wat zal ik aan doen. Ik pak mijn nieuwe kleren die ik met mijn moeder had gekocht een mooi strak basic shirtje. Met een mooie strake basic broek.
(Boven in zie afbeelding)
Ik loop naar de deur en zeg
"Shit me tellefoon"
Ik ren snel naar de bank en pak me tellefoon daarna ren ik naar beneden.
BOEMM!
Ik knal tegen iemand aan maar tegen wie kan ik niet meer zien want ik ben helemaal weg.Ik wordt wakker en ik zie 5 mensen boven mij hangen als ik iets beter kijk zijn het me buren.
Kut man ik ren alweer tegen iemand op van hun
"Wie was het deze keer" vraag ik
Iedereen begint te lachen behalve andy.
"Ik weet genoeg" zeg ik en loop verder naar de auto
Me moeder staat al te wachten en zegt "Wat heb jij allemaal wel niet gedaan joh ik heb hier wel 20 minuten gewacht"
"Tjaa.... dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af" reageer ik.
En stap de auto in.Als we op de school aankomen parkeren we op de parkeerplaats. Jemig zeg wat een joekel van een school echt niet normaal. Er stond daar een school van wel drie verdiepingen.
Ik liep met me moeder naar binnen en vroeg bij de balie naar de directeur. Toen liepen we met de mevrouw achter de balie naar een soort kantoortje. Nou ja kantoortje het was echt een mega kantoor en alles was strak ingericht.
We kwamen binnen en ik stelde me voor de directuer hete meneer ijdelshope.
Wat een naam dat ga ik echt nooit onthouden joh.
Ik kreeg me boeken en dan waren en veel te veel om te tellen.
Toen ging me moeder weer weg en leide de directeur naar mijn nieuwe klas
Ik kom de klas in het is metteen stil en iedereen kijkt me aan.
Ik loop naar vooren en stel me zelf voor
"Hallo, ik ben linda en ik kom uit nederland en ik ben verhuist naar hier"
De jufvrouw zegt dat ik naast ene Zoë mag gaan zitten echt geen idee wie dat is maarja ik loop dus maar ergens heen en ga naast een jongen zitten en die was echt lelijk. De klas begint te lachen en de jongen naast mij word rood. De jufvrouw zegt dan
"Zoë zit aan de andere kant van"
Ik kijk naar het meisje naast me ze zat alleen maar was volgensmij heel erg populair dat wilde ik ook wel dus ik stond op en ging naast haar zitten.
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...