Pov. Linda
Hij komt op me af rennen, maar word tegen gehouden door de mensen.
"Rustig, ze is nog zwak!"
Hoor ik haar zeggen.
Ik probeer te zitten en zeg
"Ik ben helemaal niet zwak."
En ik zit en roep
"BROOKLYNNN!!"
Op nog een redelijk zwakke manier. Hij komt op me aflopen en geeft me knuffel.
"Ik laat je nooit meer los"
Fluisterd hij in mijn oor door zijn tranen heen. Ik fluister terug
"Heyy, ik leef nog ik ben er nog waarom huil je nu?"
Hij laat me toch los en loopt weg
"Brookk!, wat is er?"
Hij loopt verder. Ik sta op en loop achter hem aan. Er loopt ook meteen een dokter achter mij aan en roept
"Je bent te zwak om te lopen."
"Niet dat zie je toch ik loop."
Snauw ik terug. Ik loopt achtet brook aan.
"Brook....... wacht!"
Hij loopy trichting de trap. Ik ren er achter aan.
Dan stopt hij.
"Jij gaat never nooit meer van de trap rennen. Het heeft namenlijk niet alleen maar jou leven bijna gekost.."
Daarna is hij stil.
"Wat is er Brook?, zeg het me"
Hij begint nog harder te huilen.
"Je ouders lindaaa!"
Scheeuwd hij bijna in de gangen van het ziekenhuis.
"NEEEEE!!!"
Hij rent weg.
Ik zak naar beneden en val op de grond en begin te huilen zo hard dat de dokter erachter komt waar ik ben en komt naar me toe lopen.
Ik word duizelig en zie als laatste nog brooklyn die weg rent daarna word alles zwart.Pov Brooklyn
"Je ouders lindaa" schreeuw ik bijna. Ze schreeuwd nee ze wil dit niet en dat had ik al verwacht maar zij moest het zo nodig weten. Ik loop weg en kijk nog even achter mij en zie dat Linda al weg is. Ik kan haar niet alleen achterlaten en ren naar haar toe. Ik til haar op en loop met haar naar haar kamer. De dokters kijken hoofdschuddend naar Linda. Ik ga met haar op haar bed zitten en ze word meteen wakker en vraagt "Waarom?" Ik zucht en leg haar neer.
Ik loop naar de dokter toe en vraag "Wanneer mag ze naar huis, ze red het hier niet lang meer ben ik bang, ze moet echt naar huis." De dokter zucht en zegt uiteindelijk "Ik zal haar controleren of er niks ergs aan de hand is, als er niks aan de hand is mag ze naar huis." Dan loopt ze weg om haar spullen op te halen.
Dan komen Rye, Mikey en Jack aanrennen. Ze kijken naar Linda en rennen naar haar toe.
Pov Linda
Ik zie Brooklyn met zo'n dokter praten over wanneer ik naar huis mag. Dan komen Rye, Mikey en Jack binnen. "RYEEEEEE!!" roep ik heel hard en ren op hem af. Ik knuffel hem bijna dood. Rye is echt me bff. Hij lacht en ik ook. "Eindelijk wat afleiding zeker" roept Mikey erachter. Ik lach en loop naar Mikey en geef hem ook een knuffel. En natuurlijk hoor ik Jack ook weer op de achtergrond lachen met zijn schattige lachje. Ik laat Mikey los en loop naar Jack en geef hem ook een knuffel maar die is erg ongemakkelijk. Dan vraag ik "Waar is Andy." Ze kijken elkaar aan en zuchten "Dat weten wij ook niet." Ik krijg weer tranen in mijn ogen.
"Linda, kom je. Ik ga je controleren." Ik ga op me bed zitten en ze doet allemaal rare dingen met mij en zegt uiteindelijk "Je mag naar huis er is verder niks mis met je." Ik lag en geef de jongens een knuffel. Dan zegt Rye "zullen we met de trap?" Ik kijk hem aan en zeg dan "Na wat er vandaag is gebeurt, nee sorry." Hij probeert me over te halen maar ik loop naar de lift en dan kom ik erachter waarom ik niet met de lift mocht......
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...