Ik ging me dus mooi maken voor het bezoek van de buren inmiddels is het al kwart over 10.
"AUWWW!! G*DVERDOMME!! KUT BED" Schreeuw ik.
Want ik ben weer eens onhandig en stoot me teen.
Ik hoor vanaf de gang een stel jongens lachen.
Nou wat een leuke buren heb ik ze hebben me nog niet eens gezien en ze lachen al om me.
Ik zit nog zachtjes te schelden en loop naar me deur
Toen ik hem open deed zaten er 5 jongen. Waarvan ik 2 al een keer heb gezien.
Die jongen met de donkere krullen.
En die jonhen met de donkere wenkies.
Ik loop naar ze toe. En als ik voor ze staan begin ik een bigsmike te geven. Een van de jongens staat op. Het is een jongen met blond haar en kleine oogjes echt super schattig. Hij geeft me een hand en zegt
"Hallo ik ben andy"
Waarop ik zeg
"Ik ben linda"
Dan staat er nog een jongen op. Die jonge had bruin haar en een llein snorretje. Ik moest er om lachen. En ze keken me aan van wtf doe jij. Hin stelt zich voor als Jack.
Dan komt de jongen met de bruine krullen op me af en geeft me ook hand en zegt.
"Ben jij niet dat meisje die tegen mij aanrende, ik ben trouwens rye"
Ik wordt rood en ga gelijk naar de volgende en he wat ben ik een geluksvogel daar staat die jongen met se donkere wenkies waar ik ook tegen aan gelopen ben.
Hij zegt
"Hey ben jij niet ook tegen mij aangebotst en ik ben brooklyn"
Ik wordt nog roder en ren haast naar de volgende en dat is ook gelijk de laatste. Die jongen had zwart haar en een schatig kabouter neusje.
Hij stelde zich voor als mikey.
De jongens lachen nog om dat ik tegen ze aan ben gebotst.
Rye zegt
"Jij bent niet de handigste he😉"
Ik wordt weer rood en zeg
"Nou nee eigenlijk niet"
Iedereen lacht er om. Dan haalt me moeder drinken op en wat eten.
Dan vraag ik
"Maar als jullie onze buren worden moet ik dan met jongens van rond de 20 douchen?"
De jongens kijken me raar aan en dan zegt andy
"Is dat raar dan?"
Ik kijk ze raar aan maar negeer ze dan engelse je begrijpt ze nooit.
Daarna gaan de jongens weg ze zeggen doei.
Iknga meteen naar me kamer want ik ben dood op na deze dag. Het is nu zomervakantie in engeland. In nederland moeten ze nog een week naar school. Hihi lekker voor kimberly.
Ik stap me bed in en val gelijk in slaap
~Ik loop op het strand. Ik zie een jongen lopen. We rennen naar elkaar toe. Hoe dichterbij ik kom, hoe beter ik me voel. Als we bijna bij elkaar zijn sprieden we onze armen. Dan val ik in zijn armen. Zijn grote sterke armen om me heen. We zwaaien rond, ook al voel ik niks meer alleen hem. Dan staan we weer stil. Onze hoofden komen steeds dichterbij. Dan komen we zo dichtbij dat ik zijn adem kan voelen. Tot dat ik bezef dat ik het nooit zal voelen.~Ik schrik wakker en kijk om me heen. Kut heb ik gewoon over hem gedroomt. Maar wie was het waarom kan ik me het niet meer herinneren. Ik kan alleen zijn adem nog voelen maar meer niet. Ik kijk naar me wekker. 10 uur in de ochtend. Ik zucht en loop naar de badkamer. Ik doe de deur open en schrik me dood....
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...