Ik zie Rye in z'n onderbroek staan voor de spiegel. Hij zegt heel zacht
"Shit ik had de deur..."
De rest hoor ik niet meer want ik ren huilend naar me kamer. En denk kut buren kunnen die mensen nou nooit is gewoon doen volgende keer moeten ze gewoon de deuren dicht want ik ben nog maar 14.
Over 3 dagen ga ik naar nederland tenminste dat was de planning want ik heb helemaal geen zin meer in engeland.
Ik denk heel even na en pak dan me spullen in, een slaapzak wat kleren en het noodpasje van me moeder uit nederland die had ik gekregen want als er wel iets ergs zou gebeuren. Ook pak ik wat vermomings spullen zodat ik niet zou opvallen als er wel naar mij wordt gezocht en dan het laatste een bult make-up want daar kan ik niet zonder mee.
Ik stap me kamer uit en kijk of er iemand thuis is.
Niemand mooi ik loop naar de deur. En doe hem heel voorzichtig open en zie Rye staan.
Kut denk ik bijmezelf. Ik loop langs hem en zeg dag.
Maar als ik wat beter kijk heeft hij een rood gezicht van het huilen. Hij zegt nog snel tegen mij.
"Sorry het spijt me echt heel erg ik had het niet moeten doen"
Hij kreeg nog meer tranen in zijn ogen.
Ik liep verder want ik had er helemaal geen zin meer in.
Toen ik het gebouw uit kwam zag ik een taxi staan en liep er naar toe en zei dat ik naar het vliegveld wou.Op het vliegveld loop ik eerst nog even naar de supermarkt om eten te kopen. Want ja zonder eten ga je dood. Ik loop meteen door naar de snoep en chocolade. Dit is mijn eten voor de komende dagen.
Als ik de supermarkt uitloop begint me tellefoon te trillen.
Onbekent nummer ik neem op.
"Linda, het spijt me zooo erg maar kom alsjeblieft terug alsjeblieftt"
Hoor ik door me tellefoon.
Ik hang meteen op en denk bijmezelf stom joch en hoe komt hij aan me nummer kots.
Ik loop naar de kaartjesverkoop e koop een lastminute kaartje naar nederland en stap het vliegtuig in.
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...