22.

154 9 1
                                    

Pov linda

Ik loop nu hand en hand terug naar ons appartement. Wauww zo iets had ik nooit verwacht. We doen de deur open en horen meteen een aawwwwww geluidje. We worden rood alleen brook noh erger dan ik. Dan hoor ik nog een awww geluidje maar dan in een vrouwen stem. Het was me moeder. Ik weet niet wat ik moet doen, want ik heb me moeder nooit echt gemogen dus zei ik "heyy!" Ze kijkt me geirriteerd aan, maar loopt dan met de jongens naar mijn appartement aan de anderekant. Oh nee daar staat die vrouw ook weer. Ze kan ons echt nooit met rust laten. Maar toen liep me moeder erop af en ging met haar in gesprek en toen kwam Rye naar me toe en knuffelde mij echt vet random. "Waarom moest dat nou weer dan😂" Hij knikte zijn hoofd en zei "Tjaa weet ik ook niet had ik zin in" en hij begon te lachen. Toen kwam me moeder weer terug en vertelde dat die vrouw voorlopig weg was. Gelukkig maar want het begon redelijk irritant te worden. Ik liep met me moeder naar ons appartement. Ze liep het hele huis te bewonderen. Ik zette de tv maar aan en wachte tot ze terug kwam. Opeens kwam Rye binnen springen en schreeuwde "WE GAAN OP TOURRRRRRR" Ik keek hem verbaast aan want ik wist nog vrij weinig dat ze konden zingen, ja alleen bij het concert van harry styles maar daar was ik niet helemaal bij me gedachte. "Kunnen jullie zo goed zingen en zijn jullie dan zo beroemd?" vroeg ik. Inmiddels kwam de rest ook binnen lopen. Brooklyn was nog erg verlegen maar liep wel meteen naar mij en gaf me een knuffel. Maar Rye keek echt heel verbaast. "wist jij nog echt niet dat wij beroemd waren" Andy lacht "Wij zijn ook niet beroemd Ryan, we hebben wel alleen veel fans" Ik keek ze weer verbaast aan en toen zei Jack "Kunnen we anders niet gewoon laten zien waarom we zoveel fans hebben. Ze lachen allemaal en beginnen te zingen.

Als ze klaar zijn klap ik in me handen, dit was zoo goed. "WHOEEE!!! Hoe heet dit nummer iegenlijk" Rye schreeuwd dan in me oor "AFTER THE SHOWW" Ik begin te lachen omdat hij het op een grappige manier zegt. "Maar ehhh linda, wij gaan dus op tour door Amerika en daarna meteen door naar Europa en wij vroegen ons af of je mee wilde. Het is in de zommervakantie dus je hebt geen problemen met school." Vraagt Andy. Ik lach en zeg "Natuurlijk wil ik dat en geef hem een knuffel en daarna de rest ook. Yess ik ga naar Amerikaaa omggg.

Roadtrip LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu