18

120 7 2
                                    

Brooklyn pov.

Na dat ik de ambulance heb gebelt geef ik de tellefoon aan Andy. Die nog steeds staat te huilen. En geen kant op gaat. Ik ren de trap af waar linda van af is gevallen en ga gehurt naast haar liggen.
"Neeeee linda niet jij. Kom op word please wakker"
Ik begin nog erger te huilenn.

Dan komt Andy eindelijk in beweging als hij de ambulance hoort aankomen.  Hij hangt de tellefoon op. Meer niet. Kom op Andy dit is jou schuld denk ik.

De amulance broeders komen er aan met een brancard. Maar voor dat ze haar er op leggen zorgen ze ervoor dat er minder bloed uit komt zodat ze niet dood kan bloeden. Ik zit nog steeds naast haar te huilen als 1 van de ambulance broeders vraagt of ik mee wil.
Ik zeg ja en loop met haar mee. 1 van de amubulance broeders gaat met haar achter in. En ik ga met de andere voor in de auto zitten.
De ambulance krijgt nog een melding in de auto dat er een ongeluk is gebeurt oo de snelweg richting Slough maar daar ben ik niet zo mee bezig.
Ik kijk naar achter en moet nog erger huilen als ik de hartslag apparaar zie. De ambulancebroeder zegt dat alles goed zal komen omdat ze erg sterk is. Ik lach door me tranene heen.

Als we aankomen loop ik zover mogenlijk heen. Dan houden ze me tegen en zeggen dat ik hier moet blijven wachten.

Dan gaat me tellefoon af. Ik zie dat het Rye is en neem op.

Heyy Brook er is iets verschrikkelijks gebeurt!

Ja weet ik, ik ben bij haar.

Huh hoezo?

Nou ze vroegen of ik mee wou met de ambulance!

Brook de amulance is er nog niet omdat ze een ander meisje moesten halen.

Wacht wat!? Waar heb jij het over!

De ouders van linda hebben een ongeluk gehad ze staan op het punt te sterven alleen de amulance moest een of ander stom kind redden.

Ik ben even stil..... maar dan hoor ik rye zeggen.

Waar had jij het over dan?

Li.. lin... linda i-is vvann de tr-trap afge- gevallen. Stotter ik!

Daarna hang ik meteen op en moet zo erg huilen dat ik op de grond val. Er komt een zuster naar me toe en helpt me overeind en zegt

"Het komt goed met haar u mag naar haar toe want ze is alweet wakker maar nog erg zwak dus rustig aan doen."

Ik loop mee en zie haar liggen en lacht.

Pov Linda.

Zwart, het is helemaal zwart. Ik loop ergens heen, maar geen idee waar. Opeens zie ik een klein licht puntje. Maar aan de andere kant zie ik mijn vader en mijn zusje en Kimberly. Ze kijken me verdrietig aan.
Dan hoor ik een stem.
"Kiess!! Ga je naar het licht of naar je familie."
Ik snap er helemaak niks van ik dacht even na en koos voor het licht want ik denk dat als ik naar het licht loop kom ik terug en daar zijn mijn ouders ook weer.
Ik loop naar het licht, die steeds groter word.
Wanneer het licht zo groot is dat ik verblind word doe ik mijn ogen dicht......

Ik doe mijn ogen open en zie dat ik in een een witte kamer lig en probeer te zeggen wat ik hier doe maar er komt niet meer uit dan.
Wa.. oe.... k .... rr.
"Heyy lieverd" hoor ik een lieve zachte stem ik heb geen idee wie ze is.
Ze loopt weg.
Even later komt ze terug met Brooklyn die tranen in zijn ogen heeft.

Roadtrip LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu