Als ik wakker wordt hoor ik geschreeuw aan de andere kant van de muur. Ik kan horen dat het andy is want hij heeft best een harde stem.
Ik stap uit bed en loop naar de kamer.
Niemand.
Ik loop naar de badkamer.
Ook niemand.
Dan loop ik door.
Ik doe langzaam de deut open. Het geschreeuw is ondertussen harder geworden.
Ik kijk om het hoekje. En zie Rye huilen en Andy schreeuwen naar hem. De rest zit stil in de kamer.
Op een gegeven moment ziet Brooklyn mij. En loopt naar me toe en zegt tegen de rest "ik ga even naar de wc." En knipoogt naar mij.
Hij loopt met mij naar mijn kamer.
Ik vraag "waarom hebben ze ruzie?" Waarop Brooklyn zegt
"Andy is boos om het feit dat jij bent weggelopen en dat het dan de schuld is van Rye."Ik ren de kamer uit, door de badkamer de woonkamer van de jongens in en roep heel hard "STOOPPPP." Ze kijken me raar aan. Ik begin half te huilen en zeg "het is niet zijn schuld dat ik weg ging, ik wilde gewoon vroeg naar Harry Styles." "En nu klaar geen ruzie meer anders kan ik niet meer slapen" Ik loop terug maar ik wordt achtervolgt door Rye. Ik ben nog net snel genoeg om de deur op slot te draaien en roep dan "tja de deur opslot draaien moet jij nog leren, vandaar dat ik dit doe"
Il loop terug naar Brooklyn en geef hem een knuffel. Ik ben zoo boos op iedereen behalve Brooklyn. Hij boelt nu al als een broer.Na 10 minuten loop Brooklyn weer terug naar zijn eigen kamer.
Dan loopt Andy binnen met een boos gezicht.
"Wat doe jij hier." Zeg ik
"Ikke kom mijn beste vriend redden, hij zit nu te janken om jou, je zit hem gewoon uitteschelden recht voor zijn neus".
Ik begin te huilen en loop naar de andere kant. Ik zie Rye huilen. Ik loop naar hem toe en steek me hand uit. En zeg "sorry, ik was echt heel gemeen net het spijt me"
Hij lacht en zegt " nee het is mijn schuld, ik moet er alleen nog even aan wennen".
Ik lach terug en loop dan weer terug. Ik kijk Andy boos aan en zeg "Nou je zin?"
"Zeker weten!" Zegt hij terug nu loopt hij boos weg
JE LEEST
Roadtrip Life
Fanfictionwanneer je ouders schijden en je vader een nieuwe vrouw vind in engeland moet je naar engeland verhuizen wat je echt verschrikkelijk vind en probeert het tegen te gaan maar dan toch moet je mee en dan kom je aan je wil geen vrienden worden met de ni...