Ahoj!
Že se ještě opovažuju ozývat, co? Takovej zrádce já jsem, ale nebojte, ještě žiju, ikdyž to tak předtím nevypadalo. Jsem tu po extra dlouhé době s další kapitolou, psanou bohužel na mobile, ale není nakonec tak krátká, jak jsem počítala.
Jenže jak si to tak po sobě přečítám, vidím, že tak nějak píšu jinačím stylem. Kapitola je - aspoň pro mě - víc emotivní, než jsem počítala, trochu si to tady vylívám, tak snad mě s tím nepošlete do háje.
Je po Vánocích, tak už snad jen šťastný nový rok. Moc bych vám všem přála, aby se vám vaše přání ve 2K18 vyplnily.
Vaše TheBlue
Dost výjimečně to byla smůla, že cesta z přilehlého městečka do Zátoky Vraků netrvala déle. Aspoň o deset minut. Anebo dvacet. Proč jen tam ta idiotská trasa vedla?!
Protože tam prostě musíš, Jacku. Bla, bla. Mluv si, co chceš, Gibbsi.
Vždyť on měl být otcem, chápete?! Na tom zkrátka nelze najít jakákoliv pozitiva, děti prostě páchnou, křičí, to dětsko si zabere Angelicu pro sebe a co zbyde jemu? Ah, už vím. Marná snaha neskočit z útesu. Ne, on rozhodně děti nikdy nechtěl; prostě to nejde jen tak být něčím tátou. Hlídat prcka na každém rohu, nepít rum.. to všechno znamenalo se usadit a aspoň na pár let se vzdát pirátství, moře. Svobody.
Vidíte? Není možné racionálně vysvětlit, proč si lidé pořizují děti, pokud nechtějí, aby je jejich potomek následoval. Ale jeho nikdo následovat ani napodobovat nemůže, jednoduše nedokáže. Na světě kdy existoval a bude existovat pouze jediný pirátský kapitán Jack Sparrow. A žádné škvrně nebude nosit rudý šátek a korálky ve vlasech jako on a velet Černé Perle. Definitivně ne.
Protože kapitán jde ke dnu se svou lodí..
Ale ne. Teď by se měl o sebe samotného dělit se svým dítětem. Je vůbec jeho? Třeba mu nebyla vždy Angelica... ne, ne, ne! Na tohle ani pomyšlení. Musel by tomu jistému zlámat ruce.. tedy, jestli ne něco jiného..
Ale proč by to vlastně něšlo, že? Však Angelica může prostě odejít, odjet, ta luskne prstem a má u kolen celý podnik. Vždyť se podívejte na tu partu nadrženejch zvířat z posádky!
To.. prostě to nejde.. nechat ji jít..
Zkrátka kapitán Sparrow se o svůj poklad nedělí s nikým. Klidně ať působí majetnicky, zkuste si něco dovolit a olověná kulka vám zůstane mezi očima. Kapišto?
ČTEŠ
Miluje a nenávidí (PotC fanfikce)
FanfictionProč jí nejdříve zachránil a poté vysadil na pustý ostrov? Proč jí vždy svedl a poté odešel? Miliony otázek, na které nejspíš nikdy nezíská odpověď. Jsou zničující a čím déle přemýšlí nad minulostí, tím více se jí bolest jak horké železo vrývá do hr...