03 : Bakal mertua

2.6K 168 21
                                    

KRINGGG!! BABY SHARK DO DO DO DO BABY SHARK DO DO DO DO BABY SHARK BABI PUNYA RARA RA RA RA RA PALLI IRREONA NA NA NA NA!! PALLI!!

Apahallah alarm aku bunyi macam minta kecam. Ni semua salah chingu author.

Author sekali masuk air panas.

"Huwarghh!" Aku bangun lalu merenggangkan badanku. Aku bangun dari baringku lalu mengambil iphoneku.

Harini cuti gaiss esok baru sekolah!

"Nak buka apa erk? Buka instagram lah" aku pun mencari instagram lalu dibuka.

Banyak gambar yang baru masuk lagi-lagi gambar abang wanna one titew auwww kita dah lah sebaya dengan Kuali- wait aku lupa nama dia? Ku- Kua- Kuanli- Yess Guanlin!

Lupa pula. Arh!! Jaehwan! Oh ma hearteu!

K_JaePd101

 ❤|💬                               1 hours ago

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 ❤|💬                               1 hours ago

40,091 likes❤ 27,038 comments💬 12,991 shares              

K_JaePd101              

Today we'll go to eat at Restorant Chinesse! Btw good morning everyone!! ><             

Comment:

Min_ahfan1298 : Oh Ma Hearteu! Oppa handsomenya oppa! Please take me to be your wife!!

Babeng gile minah ni.

Me_swag : @Min_ahfan1298 ni namchin kau kat sini kau tak nak pula cakap gitu!! Break!

Jaefans_club : Wow ><! Kyeopta!

Kng_dniel : Woi Jae! Makan arh termenung je!! 24/7 phone je!

Ong.seungwoo : Entah dia tu...

Bae_Jyoung : Weyh... aku nak mkanan kau.

K_JaePd101 : @Kng_dniel @Ong.seungwoo @Bae_Jyoung diam arh! Gomawo sebab likes and comments SARANGHAE!

Klau gini gamaknya aku pun nak comment. Aku mula menaip and send!

Jae.Ra : Kyeopta oppa >< goodluck for your next concert ^_^

K_JaePd101 : Tq... awak pun cute juga saya selalu nampak awak post gambar kyeopta...

Auch ma hearteu! Dia puji arh!

Jae.Ra : Eo? Scroll my pic? Ahh gomawo...

K_JaePd101 : Hxhx!

Omo! Dia ketawa! Arhh!! Berfangirl jap...

Arghskhsosbwiaj!!!

Aku pun tak teragak-agak nak post gambar aku shopping semalam. Scroll punya scroll... jumpa pun pic semalam!

Mr. Cold : TaehyungWhere stories live. Discover now