Perutnya di hunus dengan pisau, berkali-kali di hunus. Ianya perit, mata nya terbeliak.. mulutnya tidak mampu berkata apa-apa, badannya kaku, seolah-olah di hempap batu besar.Tangannya menggigil memegang perutnya, "anak e-eomma" tiada kudrat untuk bangun, pedih. sangat pedih. Akhirnya, dia terbaring di situ.
Si pembunuh memandang tangannya, seakan-akan di rasuk sebentar tadi. Baru sedar akan perbuatan keji nya.
"A-aku bukan pembunuh"
Lelaki yang menjadi saksi perbuatan keji itu, meluru ke arah perempuan yang terbaring kaku itu.
"Kau.. kau pembunuh!"
"kau- Oppa! Rara kejut tak bangun-bangun! Syok sangat ke mimpi tu!"
Suga terbangun dari tidur nya, terkejut dia apabila Hyera berada di hadapannya. "Tidur sampai berpeluh-peluh, mimpi basah ke apa!"
Suga tergelak, "oppa dah tua, nak mimpi basah apa"
"sudahlah, oppa mimpi apa? sampai Rara kejut tak bangun-bangun?" Hyera membelek-belek buku di atas meja.
"oppa.. mimpi.. "A-aku bukan pembunuh!""
"Oppa! Mengelamun apa!"
Suga tersentak, dia merasa tidak sedap hati. Risau benda itu berlaku betul-betul. Sudahlah eomma appa dah tak ada. Kehilangan mereka cukup perit, takkan dia akan kehilangan buah hatinya pula?
kalau hari ini, hari terkakhir aku berjumpa dia. Jadi, aku perlu meluangkan masa bersamanya selama 24 jam. Aku akan cipta kenangan manis kami berdua, biarlah kami takkan bersama. Aku cuma perlukan masa untuk keluar bersama dia. Itu pun sudah cukup bagi aku.
"Oppa ni kan.. dari tadi tau! penat tahu tak Rara asyik panggil oppa"
Rara mencebikkan bibirnya, "Rara.. jom kita pergi jalan-jalan untuk satu hari ni je. boleh?"
Suga berniat untuk membawa nya ke tempat dia tinggal dahulu.
"Wahh! Boleh! Tapi.. macam mana dengan taehyung?"
"Pasal taehyung jangan risau, oppa minta izin ibu bapa hyera je"
"okay! tapi kita nak pergi mana?"
"Daegu"
(Skip)
"Tak apa, pasal taehyung.. kamu jangan risau. Pandai lah uncle uruskan. Bawa je, lagipun dah cuti sekolah kan.."
Suga menyalam Tuan Kim, "Terima kasih uncle sebab izinkan saya bawa Hyera"
Suga menggaru perlahan belakang kepalanya, "Dah pergi lah, nanti lambat pula kamu sampai. Bawa kereta hati-hati, dah sampai sana bagitahu kami"
Puan menggosok kepala Hyera, lalu di tolak perlahan kepala Hyera sambil tersengih. Mereka berdua masuk ke dalam kereta. "Ole-ole jangan lupa!!" Jerit Tuan Kim, Puan Kim memukul lengan suaminya "Ei abang ni! Jiran tengok lah! suami siapa ni"
(Skip)
"Ta-da!"
Taehyung tersenyum riang, apabila Aira sudah membuka beg kertas itu.
"Mana U dapat?"
Aira menggigit bibirnya, "Mana I dapat? U.. I kenal ramai orang dekat Seoul ni. I bukan bodoh"
Taehyung menyilangkan tangan di dada, muka Aira di tenung dengan tajam.
"I.. I tak buat semua ni!"
"Wah, Hebatnya kamu, yakinnya kamu!"
Taehyung gelak sinis, Aira mula meraih tangan Taehyung, namun di tepisnya.
"Kau ingat aku tak tahu anak dalam perut kau tu anak Daniel?"
Taehyung mengusap perlahan perut Aira, "Ini.. anak U.. apa yang U mengarut ni Taehyung!"
Taehyung menarik rambut Aira, rambut palsunya tercabut serta muka 'palsunya'.
"ARGH TERKEJUT NYA AKU! ADA MUKA BERUK DI SEBALIK MUKA AIRA! ARGHHH"
Taehyung menjerit-jerit seperti seorang perempuan, di buat takut-takut, lalu tergelak kuat. "Well, 'Aira'.. ni ke wajah sebenar kau, Irene ?"
Taehyung tersenyum senget. Irene terus melutut, lalu di peluknya kaki Taehyung. Merayu agar tidak melepaskan dirinya.
"Taehyung.. please! I buat semua ni sebab I cintakan U! Tapi.. U still pandang Aira!.. Lepas Aira mati. I ingat U akan terima I. Tapi.. muncul pula perempuan murah tu!"
Rambut Irene di tarik, "Kau sedar tak, perempuan murah yang kau cakap tu.. bini aku! malah dia lebih baik daripada kau!"
Pipi Irene di tampar kuat, "Dia bukan perempuan murah!" Pipinya di tampar lagi, "Dan dia.. tak pernah curang belakang aku!" Rambut Irene di tarik, lalu di seret ke dapur.
"Hah tampar dia! seret dia! ambil kau! bush bush!" Lopa yang menghendap dari bilik nya itu pun melayani perasaan nya.
Taehyung menolak kepala Irene, lalu kepalanya terhentak di peti ais, "Argh! T-taehyung!". Taehyung mencekik leher Irene sampai Irene terangkat. Amarah Taehyung semakin parah! risau ada yang mati di sini!
"Abang! Apa yang abang buat ni!"
(Next episode last)
YOU ARE READING
Mr. Cold : Taehyung
FanfictionSejahat-jahat dia, dia suami aku, dia pembimbing aku ke syurga bukan syurga, tapi neraka.