Bölüm 2 (( Eğlence'ye Hazırlık ))

4.3K 183 14
                                    

Özene bözene hazırlanmış masada sevdiğimiz yemeklerin hepsinden yapılmıştı ..

"Ne yaptınız kızım siz böyle. Hangi ara yemek yapmayı öğrendiniz de bize yemek yaptınız şoktayım resmen .. Hem kim yiyecek bunca yemeği Deli misiniz siz"  dedim demesine de hepsi enfes görünüyordu gömülmemek ne mümkün..

"Hadi hadi ellerinizi yıkayıp gelin de oturalım artık çok acıktık tatlım..  Sizi beklerken odamı olsun buda olsun diye düşünürken hepsinden yapmışız farkında değilizdeyip gülüşerek mutfağa geri gittiler. Bizde Yelda ile banyoya doğru yol aldık.

Çok yememek için uğraşsam da yapılan yiyeceklerin hepsinden tatmaya çalıştım. Gerçekten lezzetli olmuşlardı. Bi yandan muhabbet edip bir yandan da yemeklerimizi yemeğe devam ettik. Yelda sağolsun daha gelmeden kızlara girdiğimiz iddia dan bahsetmiş ki kızlar beni sıkıştırmaya başlamışlardı. 

Eda bana baya baya kızdı. "Böyle bir şeye nasıl iddiaya girersiniz siz delirdiniz herhalde" dediğinde;

" zım beni kışkırtan Yelda ona söyle.. Ben hiç meraklı değilim. Beni biliyorsunuz, erkeklere kolay kolay yüz vermem kolay kolay inanmam Ama bu kız var ya bu kız beni çıldırttıyor zorla iddiaya girdi benimle. Arabama göz koydu ya inanabiliyor musunuz" hepsi gülüşerek benim kurduğum uzun cümle için ne demeleri gerektiğini düşünüyorlardı. Sanırım yüz mimiklerim den nasıl canımın acıdığını onlarda anlayabilmişlerdi.

"Alya lütfen suçu bana atma şimdi " sadece bu mu yani bu kadar mı başka bir şey demeyecek mi?? Şaşkın şaşkın Yelda ya bakarken kapı çaldı. Melis kapıyı açmak için gittiğinde ben hala sinirle Yelda ya bakmaya devam ediyordum.

Melis içeriye orta yaşlarda bir bayan ile geldi. "Evet Zehra ablacım sana bahsettiğimiz Bursa'dan gelen arkadaşlarımız Yelda ve Alya "deyip sırayla bizleri işaret ederek gösterdi. 

Sonrada bize bakıp " Siz yemekleri bizim yaptığımızı sandınız ama biz ne anlarız yemek yapmaktan .. yemeklerde bize yardım eden yan komşumuz Zehra ablamızla tanışın " deyip sırıttı.. " Ben zaten inanmamıştım ki.. Siz böyle yemekleri hangi ara öğrenip yapacaksınız .. Ellerine sağlık Zehra abla hepsi enfes olmuş tanıştığımıza memnun oldum "  

Ah Yelda ya dobra olmak her daim şart mı be tatlım..

"Bende memnun oldum Zehra ablacım hepsi gerçekten çok lezzetliydi " dediğimde Zehra abla gülümseyerek "afiyet olsun kızlar " deyip yanımıza oturdu.

Onun yanında daha fazla beni didiklemedikleri için biraz daha rahatlamıştım. Havadan sudan,işten güçten muhabbetlerden sonra hep birlikte sofrayı toparlayıp bulaşıkları yıkadıktan sonra Zehra ablayı evine uğurlayıp, salonda Yelda'nın yanına gittik. 

" Instagram da paylaşım yapacağım hadi gelin fotoğraf çekilelim"  dediğinde hep birlikte sarmaş dolaş gülen yüzlerimiz ile poz verdik. 

Hepimizi etiketleyerek altına "Bu gece uzun olacak iyi ki doğdun Alyam" yazıp paylaştı. O bana hala gülüyor mu yoksa ben mi kuruntu yapıyorum. Kesin gülüyor pis sürtük bak bide öpücük atıyor.

"Kaşınma YELDA " dediğim an Melis ile Eda "İYİ Kİ DOĞDUN ALYA" diyerek ellerindeki hediye paketlerini sallamaya başladılar..

"Saat 6'yı geçiyor bir an önce hediyelerini ve hazırlanmaya başla tatlım"  deyip bana sarılan Melis ime bende aynı şekilde karşılık verdim. Ardından Eda da hediyesini verip sevgiyle bana sarıldı. 

Yelda da yanıma gelip "Ben hediye almadım canım bu akşam hesaplar benden" deyip gülümseyerek bana sarıldı. Ne kadar kızsam da hiç küsemem ki ben ona bende ona sarılıp karşılık verdim. 

"Kızlar bunlara hiç gerek yoktu önemli olan birlikte olmamız. Hepinizi çok seviyorum İyi ki varsınız..  Çok teşekkür ederim" deyip hafif duygusala bağlamış olabilirim.

Hediyeleri açtığımda bu akşama özel kıyafetler olduğu belliydi. Tam doğum günü kızı konsepti borda İspanyol kollu mini bir elbise aynı tonlarda dolgu topuklu ayakkabı kombin süperdi..

Sıra hazırlanmaya geldi. Tekrar hepsine sarılarak teşekkür ettikten sonra sırayla süslemeye başladık. Birbirimizin saç ve makyajlarını yapıp iltifat yağmurlarına başladık.. 

Artık hazır olduğumuza göre yavaş yavaş çıkmaya başlayabilirdik. .

İçim kıpır kıpırdı. Aynada yansımama bakarken aklımdan geçenler;

Bu gece nasıl geçecek!

Gerçekten bu şeyi yapabilecek miyim! 

Bu beni yerle bir edecek mi! 

Yelda benim için kimi seçecek!

Seçeceği kişi beni beğenecek mi! 

Hadi beğendi ben ne yapacağım..

Bu gece cidden çok uzun olacak....

Evet yeni bir kurgu ve tamamen hayal ürünü  olduğu için abarttığım,begenmediginiz burası olmamış dediğiniz bir yer varsa lütfen söyleyin..
Keyifle okumanız dileğiyle...
En kısa sürede yeni bölüm gelicek söz ☺☺

İNAT UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin